Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Második bejegyzés - körültekintés

2007.01.14. 15:26 | Goo | 3 komment

Sikerült valamit összemívelnem, sőt meg merem kockáztatni, hogy majdhogynem tetszik, amit csináltam. Beírtam a régi blogba, hogy elköltözöm, a címet nem írtam be, kíváncsi leszek menyi idő után érdeklődik valaki utána. Persze ez lehet hogy undok dolog, mert nem én teszek szívességet azzal, hogy blogot írok, hanem mások azzal, hogy olvassák, de én ilyen vagyok, gondolom mindenki ismer.

Szerettem volna valami értelmesebb címet kitalálni, de nem jött össze, meg a nevem is kicsit fura így, meg kell szokni, csak zavar a kis kezdőbetű, de automatikusan lekonvertálta, pedig naggyal írtam. (Tudom, mániákus vagyok :P ) Viszont örömmel tapasztaltam, hogy tudok létrehozni új blogot, és exportálhatom bele minden tartalmát, szóval ha esetleg olyan hiperszuper cím jutna az eszembe, vagy megvilágosodnék, vagy minden egyéb dolog, akkor költözhetek.

Ami meg a költözést illetni, a blogdreamsből nem lehet exportálni a bejegyzéseket, de azt meg tudom csinálni, hogy Ctrl+C Ctrl+V, és a dátumot az ottani dátumra állítom, csak a megjegyzések elvesznek. Mindenesetre pár bejegyzést lehet, hogy érdemes lenne átmenteni, mert "A pillangók és a virág" nekem is tetszik.

Amúgy egyesek panaszkodtak a b13-ra, hogy nem lehet kommenteket hagyni, ha nem vagy regisztrált tag. Na itt is így van, illetve be lehet állítani, szóval bárki írhat, cserébe ha valaki olyat írna, akkor törlöm. Ez nem fenyegetés vagy valami, ismertek, hogy nem vagyok olyan ember ilyen téren, hogy ne lehetne szórakozgatni, csak, csak, csak nem tudom megfogalmazni, hogy mire gondolok. Úgysem fogok törölni, ha normális ember ír nekem, kulturált hangvételben. Vagy degenerált ír a saját idióta hangvételében, de ha az ismerősöm, akkor rendben van, csak azt nem szeretem, ha az idegenek szólogatnak be.

Hatalmasat döbbentem le, mikor bekukkantottam a statisztikákba, és láttam, hogy 4-en már betévedtek ide, pedig őket nem ismerem, az biztos, mert a címem nem adtam ki senkinek. Vagyis Taby adta az ötletet, hogy mi legyen a neve, de nem tudja, hogy melyik szolgáltatónál vagyok, és biztos, hogy nem én voltam, mert a saját látogatásokat meg nem számolja. Úgyhogy fura. A blogdreamsen nem működtek a statisztikák szerintem június óta, így nem tudom, hányan nézhettek meg. Itt viszont minden van, elégedett vagyok, rengeteg sablont látok, szinte mindent beállíthatok, csak ajánlani tudom mindenkinek. Persze angoltudás nem árt, mert a magyar még eléggé hiányos, keresni kell a kifejezéseket, de nekem tetszik. :)

Summa summarum, új blogom kinyitotta kapuit, üdvözlet mindenkinek. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr46503123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dortimcsi 2007.01.14. 19:17:48

nos enyém az első comment:) Gratula az új bloghoz kedves goo.Remélem sok olvasód lesz. _______________ Válasz: Köszönöm szépen, meg azt is, hogy itt is olvasol. :D

Dawe 2007.01.14. 21:23:49

2. :D "Wordpress Lááv" _______________ Válasz: Üdv a wordpress felhasználók között! *integet* :D

taby 2007.01.23. 22:41:51

énis gratulálok az új blogodhoz és örülök,hogy boldog vagy vele :] és megtisztelő,hogy én lehetek a büszke keresztanya:P _______________ Válasz: Jé, tényleg, ta vagy a keresztanyja. :D Üdvözöllek téged is itt. :D
süti beállítások módosítása