Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Visszatért a kedvem

2007.01.14. 22:30 | Goo | 10 komment

Ez a nap tényleg érdekes volt. 26 látogatóm volt ma eddig, ez megdöbbentő. Nem tudom ki olvas, főleg hogy még semmit sem írtam.

Végeztem a filozófia puskával, igaz nem kellett sokat tanulni, de a fenét érdekli, az á-sok is úgy írták, hogy végigdumálták az egészet, látszik hogy milyen egy tölteléktárgy. :roll:

Az angollal még nem végeztem, de azt megtanulom, mert szeretem. :D A német le van egy cseppet... Öhm nem érdekel. Informatikából a táblázatkezelésből írunk. Ami lesz, úgy lesz... :D Matekból lehet, hogy faggatva leszünk, majd átnézem. De sokat nem tanultam! :P De ezek jelentős része már csak a 2. félévbe megy, szóval nem baj, lesz idő javítani. :D

Két új tagot szereztem a wordpressnek, az egyik Dawe, blogjába juthattok, ha a nevére kattintotok a Blogok címszó alatt. A másik Michel lesz, csak ő még nem regisztrált be, majd segítenem kell neki, mert nem beszél angolul, szóval holnapra maradt. Örülök, hogy sikerült tagokat toboroznom, nagyon tetszik ez a szolgáltató!

Fel vagyok háborodva BB Vikin, eltűnt a blogja, mi van itt? Számon kellene kérni, hogy mit csinál. :P

Nem szeretnék holnap iskolába menni, igaz sose szeretnék, szóval nem újdonság.

De már nagyon jó hangulatom van, elmúlt a depi meg minden.

Viszont: baromira hiányzik a fórum, olvaslak titeket, néha kiakadok egyeseken, de Dortimcsi, tetszik a mesés téma. :D

Tehát a mai napom összefoglalva: nagyon kevés tanulás és a gép előtt tunyulás blogolással és msnezéssel egybekötve. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr29503124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dortimcsi 2007.01.14. 22:37:15

Örülök ha tetszik a téma...a blogomból másoltam át, mert kiváncsi voltam mások véleményére is... Suli!Gimibe én se szerettem járni, és mára az egyetemtől is besok(k)altam... _______________ Válasz: Láttam a blogodban is, de mikor olvastam, éreztem a blog hangulatát rajta, valahogy máshogy írnak oda az emberek. :D A legnagyobb bajom az az az iskolával, hogy korán kell kelni, és az órán nincs nagy szabadságunk, vagyis úgy kell tűrnünk egy szöveget, hogy nem értünk vele egyet. Bár ez az egész életben így van. :P

dortimcsi 2007.01.14. 23:02:06

igen, ezt én is észrevettem, mármint hogy kicsit mások vagyunk a blogunkban mint egyébként...Medire rá se ismernék azt hiszem:) Az életben azért egy kicsivel több szabadsága van az ember fiának és lányának... _______________ Válasz: Hát igen, Medi két külön személyiség a blogján és azon kívül. Bár más blogban, más fórumban, más msn-en és más személyesen is. :) Úgy legyen a szabadsággal, a szabadság jó dolog! :D

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.01.15. 16:02:33

Újabb jópont a worpressnek: kiírta, hogy Logged in as dawe. Szóval nem kell nevet, e-mailt beírnom, hogy kommentelhessek. Holnap csináltatok I LOVE WORDPRESS feliratú pólókat. :D _______________ Válasz: Drakulálok, szóval imádjuk a wordpresst. :D Én azt szeretem a legjobban, hogy itt is tudom mások hozzászólásait szerkeszteni és nem kell új bejegyzést írnom. :P

Medi · http://medi.b13.hu 2007.01.15. 20:20:20

Hmm. Látom kitárgyaltátok skizofrén medit :) semmi baj. igazatok van ;) És szija Gé :) *integet* _______________ Válasz: Szia Dé! *integet* :D

BB 2007.01.15. 20:29:08

Drágám én is fel vagyok háborodva...de nem...én nem csináltam semmit csaka drábalátós blogszolgáltató...szervert frissítenek, hogy nyúvadnának meg. lehet blogváltás lesz a vége _______________ Válasz: Részvétem. Ajánlanám a wordpresst, nagyon jó, csak ugye angol. Jut eszembe, elfelejtettem Michelt. *fejéhez kap* Lehet kellene egy jegyzetet írni, hogy mi micsoda, aztán jöhetnének angolul nem beszélők is. :D Persze gondolom a b13-ba költözöl, ugye?

BB 2007.01.15. 20:53:01

hehe hogy tudja már :D kezdek félni tőled szöszi :D igen...amúgy mostanában felfedeztem egy két jó blogot b13mon és megtetszett.úgyhogy több mint valószinű hogy átregizek oda.csak azt sajnálom hogy már elkezdtem oda irkálni.Na mindegy úgyis ott Medin és rajtad kívül csak egy olvasóm volt :D legalább is én csak egyről tudok mert csak ő kommentelt :D na de sok blablának sok blabla a vége zárul BB meséjének a vége :D _______________ Válasz: Persze hogy hogy tudja. Tudom mit tettél tavaly nyáron! És hogy kit ettél tavaly nyárson! :P Örülök, hogy megtalálod a helyed, csak majd kérek elérhetőséget. :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.01.15. 21:01:56

GÉÉÉÉ! hiányzol. _______________ Válasz: Bár blogot más hangvételben vezetsz, de a kommentárjaidban tényleg rád lehet ismerni. :D Amúgy kinek hiányzom, hiszen itt vagyok. :)

Medi · http://medi.b13.hu 2007.01.15. 22:47:06

hihihi :) hát azért nem tagadom meg önmagam. :D _______________ Válasz: Hát nem, tipikus Medi. :D

BB 2007.01.16. 17:42:04

Na drága Gé.megcsináltam a new blogot :D ugyan az a cím csak a cityblog ot cseréld le b13 ra :D _______________ Válasz: Cseréltem, köszönöm. :D

Jucee 2007.01.17. 19:06:40

Hiányzol a fórumról.. :( Gyere vissza *bociszemek* _______________ Válasz: Kinek hiányzom? Mert az, hogy neked hiányzom, érthető. Majd elkaplak msn-en, és addig idegesítelek, amíg eleged nem lesz belőlem az elkövetkezendő évtizedre. :P
süti beállítások módosítása