Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Teljesen kimerülve

2007.01.16. 21:17 | Goo | 13 komment

Olyan jó volt ez a nap! Sikerült a vizsga, olyan boldog vagyok! Bár nem nekem, hanem anyámnak, de ezzel véget ért a vizsgaidőszaka, és innentől lehet megint ha nem is normális, de megszokott életem. :D Köszönöm a profnak azt a 2-est, köszönöm!

Rájöttem, hogy hulla fáradt vagyok, és ha egész éjjel nem aludnék, hanem holnapra tanulnék, sem érnék az anyag végére. Ennyit arról, amit tegnap mondtam, hogy egész hétre végeztem a tanulással. :roll: Pedig a gótikát imádom, de nem bírom végigolvasni és megtanulni azt a 30 oldalt holnapra. :(

Na mindegy, van valami, amit nem mondhatok el, mert nem szeretném elkiabálni, szóval kussolok holnapig. Ha lenne bennem tartás, akkor most is magolnék (de jó is lenne!), de nincs bennem, úgyhogy mindjárt bezuhanok az ágyba. Pedig annyi mindent akartam írni a nap folyamán, de ezek szerint ez elmarad. Biztos nem holnapra, mert holnap meg még zsúfoltabb napom lesz, aztán csütörtökön meg meg kell írnom pár nyelvvizsga-feladatot, megnézni a holnapi Blind Justice-t és a tegnapi, szilveszteri Mi kérünk elnézést!-et. Vagy hogy kell egy akuzatívos címet tárgyesetbe tenni? Mondja meg már valaki magyarszakos! :P

Vé, átírtam a blogod címét, tetszik, csak itt meg már tényleg nem fogok tudni kommentelni. Ja, eszembe jutottál bioszon, valaki felemlegette a QAF-ot és egyből te jutottál eszembe. :P A tanár meg tök boldog volt, hogy vannak ilyen műsorok is a programban, még nem hallott róla. (Neeem, férjes 29 éves nő, szóval nincsenek semmilyen perverz vagy más beállítottságai, csak épp szabad szellemű, a legnormálisabb tanár az iskolában)

Ami a fórumot illeti, majdnem fontolgattam hogy visszamegyek. Aztán elolvastam pár friss hozzászólást és eléggé felfordult a gyomrom. Egyesek biztos tudják, hogy miről beszélek különösen, de amúgy most leginkább olyan jellegű hozzászólásokat láttam, hogy majdnem a falba vertem a fejem.

Mindjárt félév, és be lesz szedve az ellenőrző. Vajon ciki, hogy szeptember óta összesen 4 jegyem van beírva és még az informatikát be sem írtam, mint tantárgyat? Mert azt tudom, hogy a temetőben jelenleg drágák a sírhelyek, úgyhogy a biztonság kedvéért kötök életbiztosítást. Ha már kitekerik a nyakam, ne kelljen még rá is fizetnem. :P Ha meg most nem, akkor meghalok szalagavatókor. Nem szeretnék menni. Pontosítanék, nem AKAROK menni. Nem akarok hajnali 4-ig legalább mosolyogni, kedves lenni vadidegen emberekkel, a kabátjaikat cipelni, a színházi műsor alatt, ami legalább 3 óra, végig állni (örökletes gerincferdülésem van, nem bírok olyan sokat állni), meg nem tudom miket csinálni. Ja a tanárokkal is kellene keringőzni, amit marhára nem akarok, meg rettegek az ilyesmitől, de ahogy a Sorsot ismerem, biztos velem fog megint szórakozni. (Kedves Sors! Légy olyan szíves és szórakozz másokkal, én túl elvont vagyok hozzád, hagyj meg az én kis saját világomban, hogy magányosan éljek a saját lelkiismeretem és lelkem száműzetésében!) Ráadásként mivel a 12. évfolyam mind lefoglalta a tanári kar női részlegének a normálisabb felét és én valószínű a Sors nem hallgatja meg az előbbi kérésemet, olyan tanárral kell keringőznöm, aki cseppet sem szenved közutálatnak. (Szenved? Egyenesen úszik benne!) Jó, van olyan akiről még nem is hallottam, ki az a Bana Andrea? Vagyis a nevét már hallottam, de arcra nem tudom belőni.

Hoppá, most látom, hogy elfelejtettem az egyik osztálytársamat születésnapja alkalmából felköszönteni, de a fizikaházit volt pofám elkérni. :P

Lehet hogy csak a fáradtságom következménye, de sokkal érzékenyebb vagyok, mint máskor. Az még viszonylag oké, hogy majdnem elbőgöm magam egy sorozat közben, de hogy a reklámok is ilyen hatással legyenek rám, az már nem normális. Bár most is könnyezik a szemem és kétlem, hogy az Open Office felülete vagy a Cranberries Capetown száma miatt. A monitorra inkább gyanakszom, de itt van rajtam a szemüveg, szóval nem tudom.

Húú, mennyi olyat kiírtam, amit lehet nem kellett volna! Mindegy, ezt is az állapotom számlájára írom. :D

Megfogadom, hogy hogyha egyszer a kezemben fogom a diplomám, fél évig nem veszek könyvet a kezembe. Tudom, hogy brutális meg imádok olvasni, de szerintem ha eljutok odáig, megérdemlem. :D

Ui: Remélem most kisebb lesz a betűméret, ha mégsem, és tényleg zavaró, a Ctrl és – kombinációval csökkentheti, a Ctrl + kombinációval pedig lehet növelni, bár nem hiszem, hogy szükség lenne rá. :P

Most pedig hulla fáradtan bezuhanok az ágyamba. :D

Egyébként azon kívül, hogy csak nem tudom befejezni, nem tudom, hogy mért írok minden nap bejegyzést, mert biztos nem sok mindenkit érdekel, hogy milyen volt a napom, de mivel nem tudok apró dolgokat leírni a fórumra, inkább a blogomat pakolom tele unalmas izékékkel, amik így jó hosszúak lesznek. Ha nem szeretitek olvasni, nem kell ám, el tudom viselni, hogy nincs látogatóm. :D (Jó tudom, mért a legvégén kell szólnom. :P

És nem adom fel. Ez épp egy szerkesztés, de még mindig írok. Vé, tetszik a blogod, ez az ideálos bejegyzés nagyon jó. :D Szeretném mondani, hogy a másik blogod is viszajött és megvan. Bár lehet, hogy regisztrálnom kellene a B13-ra, hogy tudjak kommentálni.

Szeretnék érdeklődni, hogy sikerült kisebbítenem a betűméretet, és hogy kinek hogy tetszik. Ha még úgy lenne jó, kisebbíthetem.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr75503126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BB 2007.01.16. 21:53:21

hehe, jó tudni, hogy valakinek eszébe jutottam :D na ige ahogy bátyám mondaná a QAF-ot csak NŐK és BUZIK nézik....hát nemtudom...lehet van benne valami xD ami meg a b13-mat illeti...jó ez jó ez.Igaz amig megkaptam a regisztrációs levelet meg sikerült összeszerkesztenem a blog kinézetét majdnem agyvérzést kaptam, de most hogy elkészült már tök jó :D könnyebben lehet kezelni mint a másikat.Bár ehhez is kellett egy kis idő még rájöttem hogy műkszik.De mondom jó mert Te magad alakíthatod a blog kinézetét kismillió féle variáció szerint :D _______________ Válasz: Örülök, hogy tetszik, na. :D Az meg hogy eszembe jutottál, természetes, én mindig mindent személyekhez kötök. Olyan, mint ha Placebo, akkor Phoeb, ha jpop, akkor Dawe és így tovább. :D De lehet, hogy bele kellene nekem is nézni egy részbe, mert te is felemlegetted már nem is tudom mikor, meg most megint előjött, szóval biztos egy jel. 8) Tudod, hogy hogy örülök, hogy írtál? Ez egy jó bizonyíték arra, hogy valaki legalább beleolvasott ebbe a semmitmondó izébe. :D Az meg még jobb, hogy túl is élted. :D

BB 2007.01.16. 22:21:29

lári flári :D Na hát ha most akarnál belenézni a Cool-on akkor siess mert minnyá vége a sorinak (jövőhét szerda) már vagy 3madszor ismétlik , de szerintem még biztos fogják :D Igen persze énis szoktam dolgokhoz embereket kötni (hmmm :D) na igen nekem is jólesik, hogy valaki olvassa a blogomat :D de tökjó, b13 ra bejegyeztem az első semmitmondó kis üzimet és arra is reagáltak fél órán belül :D _______________ Válasz: Azt se tudom, hogy bejön-e a cool, nálunk nincs kábel. :P De amúgy sem szeretek sorozatot a végén kezdeni, és nem vagyok csatornára sem szorulva, szóval le tudom tölteni. Amint lesz rá helyem. És lelkierőm. És eszembe jut. Meg minden más. :D

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.01.16. 22:31:01

Melyik reklám volt az alany? :D Nézz rá a fórumra, tiszta pangás nélküled! _______________ Válasz: Nem tudom melyik, lehet, hogy az, hogy a néninek fájt a háta vagy nem tudom, de nagyon meghatott. Persze vagy négyezerzer láthttam, de most sokkal jobb volt. :P A fórum, háááát lehet, de akkor meg már régen rossz, ha én vagyok a fórum lelke, mert akkor tulajdonképpen amolyan diktátornak vagyok kikiáltva és mindenki azt csinálja, amit én mondok vagy szeretnék, azt meg nem akarom. Szeretem, ha az emberek magukat adják, és épp ezt látom elveszni a fórumon az újak miatt. :?

Szilvi 2007.01.17. 13:41:38

Hát, ahoz képest, hogy "teljesen kimerlve", jó hosszú írást gyártottál... És (már bocs) tényleg nem írtál benne sok érdekeset, de JÓ VOLT OLVASNI, és végülis ez a lényeg.:) _______________ Válasz: Na né' má'! :D Nem az zavar, hogy azt írod, hogy semmi érdekeset nem írtam, hanem hogy sajnálod tőlem azt a 10-15 percet, ami alatt legépeltem. :D Pedig hidd el, hogy ez is pihentető tud lenni, miután egész nap hülyeségekkel tömted a fejed, az információ csak befelé ment. Szóval a fárasztó napok után ki kell hogy jöjjön ugyanannyi információ is. :D

Jucee 2007.01.17. 19:15:25

Hm.. asszem, ha meglátod a friss kommentek listáját, ugyancsak falba fogod verni a fejed XD Most akkor is megszálltam a blogod.. Ez van. Hiányzol fórumról, így jó legalább a blogodat olvasgatni. És egyáltalán nem unalmas (ellentétben az enyémmel, ami még tele is van elgépeléssel..) Azért jó tudni, h legalább te is elolvasgatod az én hülyeségeimet :D Na jó, most hagylak békében nyugodni (és a német akkor is jó nyelv, az esetek meg sokkal könnyebbek annál, mint hogy állandóan azon kéne gondolkoznom, h most a mondtaban befejezett vagy folyamatos, vagy egyáltalán milyen idejű cselekvések vannak :P) Hihetetlen hosszú értelmetlen komment vége;) _______________ Válasz: A titkom a helyesírási és gépelési hibákra, hogy szövegszerkesztőben írok és aztán másolom be, így jelzi, hogy mi a hibás. :D Mindjárt körbejárok miket írogattál, nem baj, hogy megszálltál. :D Be kell vallanom, hogy csak mostanában olvasom a blogodat, de tetszik. :D Ahhoz viszont nincs lelkierőm, hogy visszafelé is olvassak, így sajnos lemaradok a korábbi életedről. :) Kikérem magamnak, hogy az angol nehéz enne, 3 év alatt megtanultam angolul. Németet 14. éve tanulom és nagyon nem megy. Az angolon meg szinte nem is kell gondolkoznom, egyszerűen érzem, hogy mi van ott. :roll: Szóval láv angol. :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.01.17. 20:44:13

Hmm. azért titkon kiváncsi lennék ki az a delikvens a fórumról, akit elkívánsz a... na szóval oda. :) Bár ha tippelhetnék akkor arra a... Medire tenném a voksomat, olyan egy idétlen meg amúgyis fúj. :D A nickje se tetszik. _______________ Válasz: Ja, igen az a csaj nagyon idegesítő. Mindig jön a fényképeivel, meg a szölkepasikkal, a dobolással meg egyéb mániáival. Meg amúgy is néha olyan elvont. :D

BB 2007.01.17. 20:59:03

Valakinek üldözési mániája van itten asszem :D Na de amúgy tényleg megsúghatnád priviben vagy mittudomén, hogy ki az a rettentően elviselhetetlen egyén, akinek a jelenléte annyira zavar, hogy inkább elmenekülsz fórumról :D _______________ Válasz: Jajmár, mikor mondtam, hogy egyetlen emberről van szó? Vannak ott páran, akiket nem sajnálnék, hmmm. Nem nem szabad leírni, még a saját blogomban sem. :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.01.17. 21:56:05

ja télleg. hát közösítsük ki. olyan unszimpi. amúgy se szeretem a szölkekéxemeket. (mwwhaha) _______________ Válasz: Erre mit kéne írnom? Közösítsük! :P

BB 2007.01.17. 22:17:10

....és még kicsi is :D _______________ Válasz: Nem a méret a lényeg. :D

BB 2007.01.17. 23:22:02

Na erről mi jutott eszembe :D :D :D :D igen nem is a méret a lényeg hanem a minőség és a játékosság :D :D :D :D _______________ Válasz: Hadd ne írjam már le, hogy PERVERZ! :D Na jó, ez nem is az, de akkor is, hova fajul ez a világ minden szegletében csak a szeksz. :D

BB 2007.01.18. 14:13:55

Hát azért az is kell :D Amúgy tökjól elrugaszkodtunk a témától :D _______________ Válasz: Azám, tök jól. :D

Szilvi 2007.01.18. 15:25:12

Ha megígérem, hogy nem olvasom el, akkor kiírod? :P Hogy ki(k) miatt hagytad ott a fórumot. Amúgy... Csomószor gondolkodom hogy mi az élet értelme, és hát itt a teljesen logikus válasz: a szeksz :D Há' most nem? Fajfenntartás xD Én bírom az angolt meg a németet is, kb. ugyanannyira, csak németben már eléggé ottthonos vagyok, angolban meg idegennek érzem magam...Már ha ez így érthető. _______________ Válasz: Nem fogom kiírni, akár a fejetek tetejére is állhattok, akkor sem. Az élet értelme? Ja, végülis "Szaporodjatok, sokasodjatok és népesítsétek be a földet!" :D Értem a nyelvi mizériádat és örülök hogy léteznek olyan emberek akik képesek megkülönböztetni a hímnemű, nőnemű és semlegesnemű főneveket. :D

BB 2007.01.18. 18:15:33

fajfentartás? ugyanmár Szilvi AZ ÉLVEZET! :D :D hát nem? :D _______________ Válasz: Azt hiszem ezzel pontot tehetünk az egész kérdés végére. :D
süti beállítások módosítása