Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Bárcsak...

2007.01.18. 20:48 | Goo | 4 komment

Dögöljenek meg. Vagy haljak meg én. Bárcsak meglenne hozzá a lelkierőm, hogy befeküdjek a kádba és felvágjam az ereimet, de nincsen... Elegem van, utálom őket, ők utálnak engem. Alig várom, hogy elteljen másfél év, hogy örökre eltűnjek innen.

Persze én vagyok a rossz, én tehetek mindenről, folyton követelőzöm, és akaratos vagyok. Mert olyan komoly és önző kérdés volt az, hogy „akkor bevihetem a gépet a szobámba?” A húgom épp saját gépet kapott a szobájába. Anyámnak saját gépe van a tv mellett, szóval egyszerre tud hódolni mindkét mániájának, a tv-nézésnek és a munkának. Én meg ezek után hogy merészelem megkérdezni, hogy bevihetem-e a gépet a szobámba? Azt a gépet, amire én gyűjtöttem, direkt félretettem éveken át minden pénzem, nem vettem ruhákat, szendvicseket, CD-ket, cigit, piát, hanem spóroltam, hogy vehessek magamnak egy rendes gépet. Aztán összegyűlt annyi pénz amiből kijött egy jó gép, a gép jött is, meg is kaptam, csakhogy „névnapi és karácsonyi ajándék” címszó alatt. Akkor ki akartam fizetni, legalább ötször megkérdeztem, hogy mennyit fizessek, ki akarom fizetni, saját gépet szeretnék. Azt mondták ajándékba kaptam. Erősködtem, hogy ki akarom fizetni, hogy ne mondhassák, hogy azt a gépet ők vették nekem, ha akarják nyugodtan elvehetik, és hasonlók. Azt mondták, hogy nem fogják mondani. Nem is mondták. Olyan három hónapig, aztán kezdődtek a fenyegetőzések. Most persze megint, hogy a gép nem az enyém, hanem enyém meg a húgomé. Persze. Akkor kérek én is magamnak egy gépet a szobámba, amin XP van, 111 gigányi merevlemezzel, internet kapcsolattal. Nem érdekel, hogy nincs benne jó alaplap és nem futnak rajta rendesen a nagy teljesítményű játékok. Nem érdekelne, mert nekem elég lenne az internet és a hely a zenéimnek. Szerettem volna egy saját gépet a saját szobámba, hogy nézhessek a saját szobámban DVD-t, ha épp úgy tartja kedvem.

Persze mikor ezt elmondtam a válasz annyi volt, hogy nekem semmi sem elég, ha ennyire nem tetszik ez az egész, a gépet is földhöz fogja vágni apám, mint a hi-fimet. Persze azt tényleg én vettem, saját pénzből. Ötvenezer forintomba került, gyakorlatilag két évi születésnapi, névnapi, karácsonyi és húsvéti ajándék volt a nagyszüleimtől. Azt mondták, hogy így is azt nézek a tv-ben, amit akarok. Azért kíváncsi lennék, mit csinálnának, ha most lemennék és betennék a lejátszóba egy Lizzie McGuire DVD-t. Persze őket biztos nem érdekelné, hogy nekem a nyelvtanuláshoz rengeteg filmet kellene néznem, hogy fejlődjön a kiejtésem, nőjön a szókincsem és új szerkezeteket sajátítsak el.

Ha már nem döglök meg, akkor tűnjön már el ez a másfél év, hogy örökre eltűnhessek a szánalmas életükből!

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr97503131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.01.18. 21:51:25

Kitartás! Az erediet ne vágd fel, főleg ne a kádban, mert nagy piszokkal jár. Bár szőnyegen se, mert abból meg nem jön ki a vér, de járólapon se, mert ott meg beivódik a fugába, és nem szép látvány, és közelről még bűzlik is. A számítógép meg... hát... éjszaka surranj ki, rendezd be a szobádban, és függönyözd el, vagy csináld azt, amit az unokatestévrem - az ágyneműtartóba! (rendesen kifúrta az ágy hátulját, hogy bevezethesse ott a kábeleket, és képes volt ott netezni...) _______________ Válasz: Eleget takarítottam már a család után, nem érdekelne, ha most nekik kellene utánam takarítani. De én nem vihetem be a gépet. Ha eltűnne, egyből kivernék a hisztit, hogy mi a francot képzelek magamról.

BB 2007.01.18. 22:46:44

húúú...hát nekem is sokáig nem volt a szobámban a gép.aztán felújítások után már nem fért el az előszobában a számítógép íróasztal, így kénytelenek voltak behozni az én szobámba a gépet :D bár anyám is egy ideig méltatlankodott hogy nem tud a gép elé ülni meg mittudom én.de mióta van sajátja, azóta nincs probléma ezzel.de azért a "feküdjél már le"-t még mindig megkapom. ereket meg ne vagdoss, fájdalmas halál.meg egyébként is ne!az a másfél év meg hamarabb eltelik mint hinnéd és akkor elcuccolhatsz. _______________ Válasz: Hát az a legfőbb indokuk, hogy így sem fekszem le, mikor szólnak. Marha komoly indok. Főleg ha úgysem fekszem le mikor mondják, nem tök mindegy? De az ereimet nem fogom felvágni, nem kell emiatt senkinek sem aggódnia, hiába tenném meg szívesebben, de akkor nem jöhetnék vissza 10-15 év múlva, hogy a szemükbe mondhassam, hogy borzalmas szülők voltak, és utálok minden napot, amit itt töltöttem. Szóval ezért élnem kell.

BB 2007.01.19. 14:06:13

Hát ezt a lefekvés dolgot én sem értem.Minek feküdjek le ha nem vagyok álmos?Meg ha lefekszem is hamarabb, akkor is csak a plafont bámulom.Szóval akkor nem jutok ezzel előrébb.Szülőfelfogás. _______________ Válasz: Igen. Meg aztán ha még el is alszom sem tudok rendesen aludni ha nem vagyok fáradt.

Szilvi 2007.01.20. 20:44:05

Én még mindig itt vagyok max. két méterre anyámék ágyától... Mondjuk én már kipanaszkodtam magam. :D Amúgy meg, ha nem ők lennének a szüleid, te sem olyan lennél, amilyen vagy. Kicsit sablonosan hangzik, vagyishát eléggé, de tökre igaz ha belegondolsz. _______________ Válasz: Tudom, de a vér nem jelent olyan sokat. És az, hogy kiket nevezünk családnak, eléggé relatív.
süti beállítások módosítása