Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


4400

2007.01.25. 17:30 | Goo | 5 komment

Hát nem nem vették fel? Így számítson az ember a családjára, mit lehet kivenni ebből a beszélgetésből, hogy:

-Felvennéd az Everwoodot?

-Nem tudom, hogy hogyan kell használni a felvevőt, ráadásul te sem tudod kezelni, miért várod el tőlem, hogy tudjam?

-Én az időzítőt találom meg alig, és tudom használni.

-Akkor mért nem állítod be?

-Mert 15 perc múlva bent kell lennem a suliban. De csak a legszélső „Rec” gombot kell megnyomni.

Ezek szerint nem érthető a beszédem, vagy teljesen hülyének vagyok nézve. Mindegy, elegem van az egészből. De ha beállítottam volna, se tudtam volna felvenni, mert hazaér a húgom, belöki a vivát, és mért rakná vissza a beltérit a tv2-re? Elegem van az egészből. Az a beltéri is egy nagy kupac hadd ne írjam le, hogy mi, mért nem lehet kábeltévénk? Utálom, hogy a világ végén kell élnünk. A tegnapi 4400-ban csak kétszer szállt el. Hogy élvezzen így az ember bármit is? Egyszerűen meghülyül, és másodpercenként csak 2-3 frame-et továbbít, a hang meg megy rendesen, másik csatornára kell váltani és vissza, emiatt meg lemaradtam kétszer is. Ha meg anyám nem váltott volna csatornát, akkor meg végigkockázhattam volna az egészet. Esküszöm, csak olyan helyre költözöm, ahol van kábel.

Amennyit meg láttam magából a sorozatból, tetszett. Oké, azt nem értettem, hogy a hapi hogyan vérzett a zsebkendőre, vagy 30 centivel odébb, de ezektől el lehet tekinteni, az ötlet nagyon jó, Lily karaktere tetszik a legjobban. Néha elgondolkodok rajta, hogy milyen jó lenne, ha én is eltűnnék 10-20-30 évre, senkinek sem hiányoznék, és mikor visszajönnék, nem keresne senki. A képességes rész nem érdekel, rájöttem, hogy nem igazán szeretem az ilyesmi sorozatokat, szerintem ezért nem töltöttem le újabb részeket a Heroesnak sem. A Charmed az más, ott van rá magyarázat, de a Smallville is mekkora trágyadomb? Ameddig tartalmazza ezt a „Mért vitték el őket, kik és mit csináltak velük?” szálat, addig nézni fogom, érdekes egy sorozat. De ha megpróbálják itt is a szuperhősök szálat vinni, akkor úgy leveszem a programomból, hogy nagyon, enyhén szólva kerülni fogom.

Összességében tetszett, színes, ötletes, oké, a szinkron kissé gagyi, de ez már megszokott. Ha így folytatódik a történet, akkor mindenképp nézem.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr88503141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medi · http://medi.b13.hu 2007.01.25. 20:38:04

Én nem néztem eztet. Valahogy leszoktam a sorozatokról még szerencsétlen DHról is, miután egy Bizonyossal együtt néztem és minden mozzanatot a porig fikázott. (hozzáteszem igaza volt. :D) Na mindegy :D Szija G00! *integet* _______________ Válasz: Szija Medi! *integet* És látod én még mindig sorozatokkal töltöm ki unalmas életem. :D

BB 2007.01.25. 22:07:22

hát én már csah a DH-t nézem meg a Doctor Who-t meg a Charmedbe is majd belelesegetek amíg Cole van aztán annak is Sanyi. Nekem tetszett a 4400...most...aztán később nemtudom milyen lelkesedéssel fogom nézni...van úgy hogy tetszik egy sorozatból az első rész amit megnézek aztán alábbhagy a lelkesedég és nem követem tovább a részeket (nemhiába , ez ikrek tulajdonság) na igen..énis sokszor érzem úgy, hogy mintha a falnak beszélnék vagy legalábbis kínaiul egy kínaiul egyáltalán nem értők között (ikrek átok?) mindenesetre elég fárasztó tud lenni, annyi szent. _______________ Válasz: Kétlem, hogy ez ikrek tulajdonság lenne, szerintem jelenleg senki sem figyel a másikra. :roll: Én egyre jobban várom a DH-t. Csak ahhoz vége kell lennie a DH-nak. 8) Tessék megérteni. :D

dortimcsi 2007.01.25. 22:33:57

Aztán annak is Sanyi???Nekem meg Sanyim van:) 4400???nos nem láttam.Mostanában csak DH van, meg a Surface...de azt csak is a Sanyi miatt;) Meg ha nem felejtem el akkor a Gilmore Girls... _______________ Válasz: Még egy részt nem láttam a Gilmore Girls-ből. A Surface-nek meg a címe sem ismerős. :D Sanyi? Éljen a Sanyi meg te! :P

BB 2007.01.25. 23:28:41

dortimcsi: és a Sanyi a kedvenced, igaz? :D

dortimcsi 2007.01.26. 09:30:24

Surface nálunk A mélység fantomja néven fut és a DH előtt van;) BB: naná hogy Sanyi a kedvenc.Ki más is lehetne??:)) _______________ Válasz: Aham, akkor ezt Operaház fantomjáztam le múltkor. :D De Tünc hibája, mert ha meghallom a fantom szót, ő jut eszembe az Operaház fantomjával. :D
süti beállítások módosítása