Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Ikrek

2007.01.27. 14:00 | Goo | 7 komment

Vé elgondolkodtatott. Nem tudom, hogy hogyan, de igaza lehet, több lehet ebben az asztrológiában, mint sokan hinnék. Vagy még skizofénebb és naivabb vagyok, mint egyébként. Na mindegy, a végeredmény ugyanaz, marhára tele vagyok kettősségekkel, és mindenféle ikrek specialitásokkal. Így a fogd és fuss, vagy hagyd és rohanj génem is megvan, hiába próbálok dacolni vele. Ja és még hozzájön, hogy rendkívül töprengő jellem vagyok és folyamatosan gondolkozom azon, hogy mit kellett volna másképp vagy jobban tennem, a hibáimon meg emésztem magam. Ez már sokkal kevésbé ikrek tulajdonság, azok nem foglalkoznak ennyit a múlttal, mondhatnám én is, hogy a „hákúnámá-tátá”, ami megtörtént, nem lehet rajta változtatni, mosolygós arccal nézhetnék szembe a jövővel. Vagy nem, de attól még sokan tudnak úgy élni, hogy ahogy esik, úgy puffan, nem érdekli őket. Nos ez engem igen. Vagy nem, vagy igen is és nem is, és máris sokkal jobban erős az ellentétes rész. Mindegy, a lényeg, hogy ikrek vagyok. Hogy mért írtam ezt le már nem is tudom hányadszor? Nos, ki is lehetne akár találni ennek és az előző hozzászólásomnak a segítségével, persze hogy blogról van szó, és megint menekülni akarok innen, elrohanni, de nem tudom, hogy miért. Most senki sem bántott, csak egyszerűen kiújult a „ROHAAAAANJ” ösztön, vagy a keressünk jobb helyeket, aka vándorlás, de csakis olyan helyre, mint ami jobb lehet, mint az előző. Csakhogy tökéletes nem létezik, maximum az ideák világában, ebben a világban csak pillanatnyi tökéletes dolgok vannak. Ennek az oka, hogy nem vagyunk olyanok, mint mi vagyunk, folyamatosan változunk, így változnak az igényeink és elvárásaink is, viszont a körülményeink maradnak ugyanolyanok. Na most vezessük le ezt egy blogra. Ez egy szuper blogszolgáltató, két hátránya van, az egyik: nem enged belenyúlni a CSS-be, csak a beállított sablonokat használhatod, ha nem fizetsz 15$-t. A másik pedig, hogy ritka kevés a magyarok létszáma, amiről azt hittem, hogy jó. Illetve akkor jó is volt, de megint fordultak az igényeim és most én is szeretnék olyat, hogy idegenek is betévedjenek. Persze lehet, hogy így is tévednek be, csak olyan szörnyen írok, hogy könnyebb a bezárásra kattintani. Nem tudom, de szerintem nem írhatok olyan rosszul, esetleg a stílusommal kergethetek a francba egyeseket, azt elismerem, eléggé változékony, a nyers, mindent megmondoktól egészen a nyafogósig, ahol a lelkem fájdalmát írom le. Tudom, tudom, ezek a lélek rezdülései, teljesen természetes, csak hát ott van a probléma, hogy ez a lélekben természetes, ha már így jön ki minden belőlem, az már zűrzavar, összevisszaság, káosz. Tudom, ikrek vagyok, lehet azért van így, nem tudom, minden esetre szeretném, ha, ha nem tudom. Nem tudom, hogy mit szeretnék, mindenesetre aki aggódni kezdett, ne aggódjon, nem fogok elmenni innen, jó ez így, hogy senki olyan nem olvas, aki nem ismer valamilyen szinten. Végül is semmi értelmeset nem írok, csak írok. Aztán egyesek olvassák, egészségükre, ne aggódjatok, dacolok magammal, nem hagyom, hogy elrohanjak innen is. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr51503145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BB 2007.01.27. 14:45:00

Hát igen, bennem is megvan ez a töprengő, mit kellett volna csinálnom, hogyan kellett volna csinálnom, hogy jobban kerüljek ki a szituációból stb. stb. Egyrészt visszaránt a múlt másrészt meg már jóval előrébb lennék a jövőben, átugrani bizonyos nehézségeket.Van, hogy én is belevetném magam az életbe, lesz ami lesz alapon, úgymond szabadelvűen élni, mint manapság a legtöbb ember lelkiismeret nélkül...DE ekkor megszólal a másik énem ami visszaránt, megszólal a "gyengébbik" énem...és harcolnak bennem...a bátrabbik énem meg a visszafogottabb énem. _______________ Válasz: Ki kellene adnunk egy könyvet az ikrek és társaik címmel. :D

dortimcsi 2007.01.27. 17:17:42

És mi a helyzet egy szűz-bika aszcendensű egyénnel ( lenni én...) akinek igazán földhöz ragadottnak, precíznek kellene lennie..de ő mégsem az...Szárnyalnék a jövőbe, szellemi vagyok és nem materiális...Esetemben sehogy sem jó ez az asztro dolog.... _______________ Válasz: Azt nem tudom, de nekem nagyon jól működik, szóval nincs ellenvetésem. :D Veled van a gond! :twisted:

Medi · http://medi.b13.hu 2007.01.27. 18:41:25

Lehet rejtetten énis ikrek vagyok. Sőt, biztos. _______________ Válasz: Üdv a klubban! :)

BB 2007.01.27. 20:58:33

Nemtudom az ascendens is számít végülis... _______________ Válasz: Én meg azt sem tudom, hogy mire jó az aszcendens. Utána kellene járnom, de lusta vagyok.

BB 2007.01.28. 17:51:52

hát az ascendens az a szültési év/hónap/nap/óra/perc/szül.hely-től függ (mindez a bolygók állása miatt szükséges, hogy abban a pillanatban amikor születtél, milyen csillagállás volt megfigyelhető)...az ascendens kicsit részletesebb leírást ad, mint a 12 állatövi jegy ill. az állatövi jegyeddel és az ascendenseddel együtt kicsit pontosabban lehet meghatározni a te személyiségi tulajdonságaidat. _______________ Válasz: Ezt tudom, de most az oké, hogy én születtem Körmend egyetlen kórházában, de aki született mondjuk Londonban, ahol bazinagy távolságok is vannak kórházak között, már bűzlik a sztori. meg itt az anyakönyvbe beírt születési hely kell? Mert mi van, ha mondjuk mentőkocsiban születem, úton a kórház felé? Azt tudom, hogy hogyan kell az aszcendenst megállapítani, de milyen hatással van ez a hónap szerinti csillagjegyre? Ezért hagytam abba a kínai asztrológiával való foglalkozást is, mert az oké, hogy kiszámítottam, hogy két tök ellentétes elem vagyok, de akkor melyiket kell nézni a párkapcsolat résznél, ahol párosítgatni kellene a dolgokat? Szóval az aszcendenst sem értem, hogy a jószagú rozmaringnak jó, és akkor mért nem írják be a horoszkópokat az újságokba aszcendensek szerint is.

BB 2007.01.28. 18:48:31

hú jajj...hát annyira én sem tudom megmagyarázni :D na a lényeg a lényeg, hogy aza hely számít ahol ténylegesen születtél :D mivel minden helytől viszonyítva más-más csillgállás volt megfigyelhető :D hát miért nem irják bele ascendens szerin?az ascendens nem olyan egyszerű...a 12 állatövi jegy mindegyikéhez 12 ascendenst lehet hozzárendelni tehát 12x12 az 144 jellemzés lenne :D és akkor arról nem is bezélve, hogy az ascendent is tovább lehet bontani, de erről már én se tudok többet :D _______________ Válasz: És kijön, hogy ami az újságba bekerül elemzés, annak tulajdonképpen az ellentéte sem igaz rád. :P

BB 2007.01.28. 22:24:32

hát figyelj :D ha csak azt a 12 állatövi jegyet nézed akkor persze hogy fele se igaz meg mittudomén :D DE ÉPP EZÉRT VAN HOGY VAN AZ ÁLLATÖVI JEGYED MEG AZ ASCENDENSED MEG A KINAI HOROSZKÓPOD :D ezért érdemesebb mondjuk személyes horoszkópot késziteni, mert az pontosabb, mintha a nagyátlagra ráhúzott horoszkópot nézed :D _______________ Válasz: Ahaaa, szóval minden napra lehetne saját horoszkópot készíttetni, és az tök jó lehetne, csak megfizethetetlen lenne. :mrgreen:
süti beállítások módosítása