Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


A kívülálló

2007.01.28. 22:00 | Goo | 8 komment

Úgy érzem nem tartozom sehova. Valaha volt egy családom. Talán. Most gúny tárgya vagyok, aki folyton vitatkozik, azt keresi, hogy mikor mibe köthet bele. Volt egy iskolám, amit sosem szerettem igazán, de belül a lelkembe zártam, most már ez sem tetszik, utálok minden percet, amit eltöltök a falai között. Már nincs olyan hamar vége az óráknak, a percek mintha megtriplázódtak volna, csak azt veszem észre, hogy egyre hosszabbak az órák. És ennek köze nincs ahhoz, hogy nem értem az anyagot, mert újabban mindent értek, mármint a legtöbb anyaggal kapcsolatban. Egyszerűen úgy cseppen le a tanárok ajkairól a szó, mint a vízcsepp a csapról, lassan hintázik, majd elindul, gyorsul, és szétterül a mosdóban. Persze egyre inkább úgy érzem, hogy az a mosdó megtelik, egy csepp után robbanás szerűen átszakad a fala, és mindent ki kell adnom magamból. Ennek még nem jött el az ideje, de félek hamar eljön. Aztán ott van a virtuális életem is, vagyis csak volt. Millió helyre jártam a neten, blogokat olvastam, videókra vadásztam. Mára mindenki elidegenedett tőlem, nem érdekelnek sokak blogjai, az enyémbe is egyre kevesebb ember jár. A fórumokon is elfeledtek már, már csak egy sárgult fényképről kacsintok vissza a tablók közül. Mondhatni mindenki elfeledett az élet minden területén. Csak vagyok, senki sem keres, hogy egy-egy jó szót váltson velem, és én sem megyek a másik után, hogy ne felejtsen el. Kívülálló lettem, akinek semmihez sincs semmi köze. Meg kellene találnom az utamat haza, a hazába, ami az életem, a családom, a barátaim.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr64503149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BB 2007.01.28. 22:33:52

engem azért még érdekelsz ;) hát igen sokszor én is kivülállónak érzem magamat...főleg hogy suliban se érzemmagam igazán egyik társasághoz se közel magam...vagyis nem érzem odavalónak magam... _______________ Válasz: Csak most én ezt érzem az élet minden területén és nem tetszik. :|

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.01.29. 14:50:31

Eeeh... először tisztázzuk: én két ember miatt járok fel msnre: az egyik Rose, a másik te vagy (bár mostanában egyikőtök sincs fent -.-), szóval ne mondd, hogy elfelejtettünk, vagy nem futunk utánad, hogy váltsunk veled egy szót. Én azért naponta párszor bejövök, megnézni, hogy van-e valami friss, szóval egy látogatód minimum lesz a jövőben. Fórumok? Ha bevetném a tisztogató-hadműveletemet, visszajönnél? _______________ Válasz: Bazinagy porszívó kellene ahhoz, hogy kitakaríts annyi embert, aki a csőrömet böki. :D Amúgy csak én látom úgy, hogy mióta nem járok fel, Via jelentősen többet ír a MJEEP-be? Vagy ez csak a vizsgái miatt van?

mushi.... · http://mushi.blogdreams.com 2007.01.29. 15:30:11

Én szeretlek. És nem felejtenélek el, főleg azok után, milyen jókat beszélgettünk éjjelente.. ^^ A netes rész rám is jellemző; régen alig vártam, hogy feljöhessek és olvashassam az új dumákat a fórumon, most meg épp hogy csak felnézek néha a netre a hírek miatt... És én is olvaslak rendszeresen, csak nem mindig jutok el odáig, hogy egy ép hozzászólást írjak... _______________ Válasz: Azokat az éjszakákat nem is lehet elfelejteni. Csak olyan rossz belegondolni, hogy lehet hogy soha többé nem lesz rá alkalom. :(

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.01.29. 20:30:47

Hogy többet ír? Nem, csak olyan témákról írunk, amikhez hozzá tud szólni, mert olvasni eddig is olvasta. (ha most a szokásos izé lett volna, hogy jaj, ujj, tejóég, megölöm, jéé... betelt a topic, nyitok újat!), akkor nem írna ennyit. De a nyelvészetről meg az angolról tudott írni, és írt is :D Legalább kicsit kompenzálja a 2. genesek számát (minap néztem, hogy megint 2-3 ember elment belőle...) _______________ Válasz: Mielőtt bárki olyat feltételezne rólam, hogy üldözési komplexusom van, kijelentem, hogy köszönöm szépen, nincs legalábbis nem fórumon. Voltak már érdekes esetek velem és az informatikával, ha annyira érdekel valakit, majd írok egyszer egy ilyen bejegyzést, most épp máson ügyködöm. De nem csoda, hogy megint csökken a régiek száma, megint nő az újaké. Érdekes módon kiesnek ilyenkor a társalgásból a "júúújénisangolttanulok" hozzászólások, valahogy elkotródik az a pár idegesítő ember, látszik, hogy ki illik oda. De lehet, hogy össze kellene állítanom a "top nemszeretem"-et, és célirányosan visszaszólogatni a felettébb magasröptű és mélyenszántó benyögéseikre, illetve nem válaszolni az egyéb hozzászólásaikra kampányt létrehozni. Szerintem pár embernek tetszene, a kár az, hogy olyan hülyék is járnak oda, akik azt se vennék észre, ha az aláírásba beírnám, hogy "UTÁLLAK XY, TAKARODJ A FÓRUMRÓL!" Senki ne vegye komolyan a fentebb írtakat, nem kívánok semmilyen céllal sem visszatérni a fórumra, amíg el nem tűnik néhány ember, egyszerűen nem érzek rá késztetést, így is van bőven tennivalóm.

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.01.29. 21:42:01

Mi lenne, ha kiírnánk? :D _______________ Válasz: Hatalmas felháborodás, fenyegetőzés, ACSD, kicsapás, diszkriminációs vagdalózás. :D

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.01.29. 22:02:47

ACSD? Ez nekem új :D Amúgy mi lenne, ha megkérnénk Nicket, hogy takarodjon a fórumról, és februárba jöjjön vissza? Akkor 6. genesnek kiáltanánk ki, és nem kéne mindenhol mondanom, hogy 4. gen-Nick + 5. gen takarodjon XD _______________ Válasz: Vagy szimplán sorold át 2. kategóriába, mert régen rendszeresen járt a fórumba, bár nem tudom mennyit fordult meg a MJEEP-ben. :D ACSD = Arany Csörgősapka Díj :D

Szilvi 2007.01.31. 18:39:49

Én is írnék neked, olvasni mindig olvaslak, kivéve ha nincs időm, de amúgy elég sűrűn érzem úgy hogy nem kellenek az idegesítő hülyeségeim a blogodba, úgyhogy olyankor tűrtőztetem magam. Most meg sajnáltatom?!... Na mindegy szóval én itt vagyok, míg el nem küldesz. xD _______________ Válasz: Nyugodtan írj, nem idegesítesz engem, ha meg mást idegesítesz, nos akkor annak nem kell a blogomba járni. Az én blogom. :D

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.01.31. 23:55:17

hát én speciel nonitól a falra mászok. a többiekkel nincs is bajom. és sztem viának rendesen sikerült feldobnia a topicot,tök érdekes dolgokat írt:] néha volt is indíttatásom vmit benyögni. de a nem szipmatikus egyén úgy el tudja venni az ember kedvét:s _______________ Válasz: Hékás, már ő is tévedt be a blogomba. :) Az a beszélgetés nekem is nagyon tetszett, legalább élt a fórum egy kicsit.
süti beállítások módosítása