Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Sok(k)

2007.01.30. 00:00 | Goo | 8 komment

Teljesen sokkolva vagyok. Hova fejlődik a világ, anyám most jelölt be iwiwen. Nem mintha gondom lenne vele, de még ott tartok, hogy csak a gyereket bírják kezelni a számítógépet, a felnőtteknek az internet szó meg a kék E betűt jelenti.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr64503156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medi · http://medi.b13.hu 2007.01.30. 11:32:02

:D:D engem pl anyám addig terrorizált míg nem küldtem neki egy meghívót :D _______________ Válasz: Csak egy éve még az volt, hogy mi az az iwiw, hogy mit képzelnek egyesek, hogy mindenféle személyes adatot megosztanak. :)

Lyta 2007.01.30. 14:14:41

Igazán köszönöm Goo. Ez jól esett! Mostmár aztán tényleg öregnek érzem magam!:-) De azt képzeld el, h az én anyám is fent van az iwiwen! _______________ Válasz: Ugyan már, te olyan gyereklelkű vagy, hogy nagyon. :D De ha a te anyád is fent van, akkor tényleg megőrült a világ. Ma például azt vettem észre, hogy a mamám barátnőjének, aki biztos túl van hetvenen, jobb mobilja van, mint nekem. :D

BB 2007.01.30. 14:53:01

az enyimé meg ahhoz képest hogy eleinte nem akart felregizni wiwre hogy rákattant xD _______________ Válasz: Nálunk ez myvipen már megtörtént. Úgy tűnik most az iwiw jön. :)

mushi.... · http://mushi.blogdreams.com 2007.01.30. 16:36:01

Nekem meg anyu munkatársa küldött meghívót nemrég. :P Még csak az kéne, hogy anyuc is fönt legyen.. :D _______________ Válasz: Akkor tessék felregisztrálni! :D Ha anyuci úgy sincs fent, akkor nem lehet probléma. :D

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.01.30. 18:05:06

akkor jobb lesz,ha mostantól kezdve mégjobban vigyázol,nehogy titkos információkat derítsen ki rólad:] az enyém nincs fenn iwiwen,mer nem kérte a mekkhívómat..a gonosz^^ meg amúgy se lenne ollan őrült sok ismerőse. jah,és követelemamájszpészt:P:D _______________ Válasz: Persze, mit deríthet ki rólam iwiwen? Persze mindenkinek van valami szennyese, de nem véletlen nincs rajt az adatlapomon a blogom, egyetlen helyi ismerősöm sem tudja, itt írok ki olyan dolgokat, amihez senkinek semmi köze. Májszpészt meg csak követelj, megmondtam, hogy nem kapod meg, amíg meg nem csinálom. :P

dortimcsi 2007.01.30. 18:31:12

nálunk már Apu és Anyu is fent van...az öcsémről nem is beszélve....Támad a D. Család!!! _______________ Válasz: Eddig nálunk csak én voltam fent, de innentől hogy írok az üzenőfalra akármit is? :|

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.01.30. 20:55:30

tudom,tudoom. emlékszem én millen fontos volt a blogválasztásnál h minél titkosabb legyen:] _______________ Válasz: Igen, a falra mászok, hogy a google tele lett a régi blogommal is. :?

Lyta 2007.01.30. 22:45:23

Ha ez vigasztal, akkor ezt a blogod is simán kiadja ám a "gugli" Szóval nem csak a régivel van tele. Meg sajna az enyém is kiadja, már a Lyta blogja keresésre is:-( Szóval gyereklelkű vagyok!:-))
süti beállítások módosítása