Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Fórum

2007.02.10. 15:00 | Goo | 9 komment

Írni szeretnék a fórumra. De akárhányszor erőt gyűjtök, megjelenik valaki, akit nem szívesen látok, és elmegy az egésztől a kedvem. Miért kell ezt csinálnom? Illetve mért vannak ott, ha szinte mindenki, akivel beszéltem, ki nem állhatja őket?

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr89503176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.02.10. 15:13:54

Csináld azt, amit én :D Én a véletlenek szerencsétlen (szerncsés?) folyamata miatt be se tudok lépni a fórumra, mert e-mailcímet változtattam, és most aktiválnom kéne magam, viszont ha az aktivációs linkre kattinttok, azt írja ki, hogy "Ehhez a művelethez nincs jogosultságod". És csak azért magyarul írok, mert most nincs erőm olyan szavakat kitalálni, mint jogosultásg, művelet, magam, változtatni... _______________ Válasz: Én nyáron írtam át az emilcímem, majd fél napon át nem kaptam meg a levelet, és teljesen kétségbe voltam esve, hogy most mi lesz. :)

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.10. 18:52:31

G00! Mai esetemet BBvel megosztanám veled. Oké? Oké. Helyszín: Burger King Oktogon. Kaja után vagyunk. Én: Na. Go!!! BB: ... ... *sóhaj* GOO!!!!!! :D :D :D _______________ Válasz: Rég nevettem ilyen jót! :D

dortimcsi 2007.02.10. 19:18:03

akkor nagy levegő...és hajrá!!!Kérlek ha máskor nem is de a 100. MJEEP-be írj....Már csak 10 MJEEP van addig....a 100.-ban minden régi MJEEP-tagnak meg kell jelennie:) _______________ Válasz: Az még legalább 2 hét, ebben a tempóban lehet, hogy 3, meglátjuk mi lesz. *reméli néhányan eltűnnek*

BB 2007.02.11. 13:55:00

Medi hihi :D hát énis köbö minden MJEEP-be irok kb egyszer oszt annyi :D de mondjuk a régi hangulat visszahozatalához kellenének a régi emberek...arra meg nem sok esély van de remélhetőleg ez a rossz hullám elmúlik és lesz egy másik jó hangulatú MJEEP.. :roll: ______________ Válasz: Régi szép idők... Mikor még Bűbájos Boszorka-ként hódítottál! :D Hány ember ment már el azóta?

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.11. 14:43:52

G00: örülök. (nem ürülök). BBnek köszöngesd :D _____________ Válasz: örülök, hogy nem ürülsz. :D Mióta írod a Goo-t G00-nak, 0 (nulla)-val? :D BB: köszi, köszi, köszi, köszi, köszi! :D

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.02.11. 20:08:03

sztem meg tudod mivan? nehogy már azok miatt érezzük szarul magunkat akiknél amúgyis jobbak vagyunk.. ezt sikerült megtanulnom az elmúlt pár napban. ______________ Válasz: Igazad van, majd szerintem úgy csinálom, ahogy msn-en írtam. :)

BB 2007.02.12. 13:49:48

hódítottam??? :lol: hát nemtudom :D amúgy igazad van taby...annyi hülye ember van aki sokkal jobbnak hiszi magát a másiknál közben HÜLYE és lehet. hogy egyáltalán nem tud többet a másiknál csak nagyobb az arca... visszatérve...hány ember ment el? hát sok....hogy csak néhányat említsek: Joc,Domcicc,Chiny,Phoeb,TE...meg hát énis elég keveset írok már... meghát Tünc se olyan aktivka mint régen...igaz ő egyrészt a suli miatt... _______________ Válasz: Jó, de én nem is voltam egy időben se Domciccel, se Joc-cal, akkor még nem igazán írogattam. Domcicc meg nem is magától ment el. Joc meg megházasodik, van ez így. De pl Pauline alias Dorci, Lyta, SB, D.Gery is mind eltűnt. Vitium/Havoc is alig irkál, bár ő inkább a suli miatt.

BB 2007.02.13. 00:27:50

jó nem is voltatok egyidőben...de én átéltem több generációt...ha szabad igy mondani...és minden generációban voltak olyanok akik aktivkodtak és az egyik generációnak TE is az aktiv tagja voltál :) meg igen mondhattam volna több nevet, aki eltűnt és nem első generációs volt :) _______________ Azért ha csak egy generációnyit voltam, az már gáz, mert vagy egy évig folyamatosan voltam. :D

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.02.14. 16:45:28

joc télleg megnősül?mintha le lennék maradva.. ______________ Válasz: Kukkancs be a képekes topikba, az összes "újabb" képen a mennyasszonyával van. :)
süti beállítások módosítása