Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Von wem ist dem Laptop der Lehrer gestohlen worden?

2007.02.12. 21:00 | Goo | 11 komment

Érdekes egy nap volt. Mindenesetre túléltem, már csak 4 nap. -.-'

Egy pillanat, át kell állítanom ezt a szövegszerkesztőt magyarra, mert mindent aláhúz.

Na már magyarul írok. Szóval azért kellett átállítani angolra, hogy aláhúzogassa a hibákat az angolversenyes receptemben, amit ötletesen „Dödölle – A traditional Western-Hungarian dish.” címet adtam, és vajh miről szól? Naná, hogy a dödölléről. Úgysem ismeritek, kivéve Phoebet, ő tuti tudja. Meg esetleg BB. :D Szóval a receptje: főzd meg a krumplit sós vízben, de csak annyiban, hogy a víz pont ellepje, majd miután megfőtt, törd össze a krumplit a vízben. Adj a léhez annyi lisztet, míg massza nem lesz belőle, de közben folyamatosan kevergesd, és nehogy levedd a tűzről. Piríts meg olajban egy kockázott vöröshagymát, tegyél hozzá pirospaprikát, majd olajos kanállal szaggass darabkákat a masszából, és szórd bele az olajba, pirítsd meg enyhén, majd tejföllel a tetején tálalható. És ez errefelé egy hagyományos étel, most meg is kívántam.

Na ezzel a dogával két GGD Let Love In albumnyit szenvedtem, mire megtaláltam a megfelelő betűtípusokat, méreteket, formáztam, minden egyéb. De most meg a 2 úgy néz ki, mint a 7. Majd csak rájönnek mi akar lenni.

Tudtam én, hogy előbb, utóbb nevet kell változtatnom, de megint meg lettem ebben erősítve. Meg vagyok lőve ezzel a névvel. Az á és é még csak-csak elmegy, de az ő-t már semmilyen betűtípusba nem tudom bezsúfolni. (Az élet nagy problémái – de tényleg nem is tudják, hogy milyen egyszerű a Kiss Csaba és társaiknak)

Túl lettem a táblázatkezelés ECDL vizsgán is, még nem tudom, hogy hogyan sikerült, majd meglátjuk átmentem-e.

Aztán meg kinyögte a magyartanár, hogy a verselemzés csak szorgalmi volt. Hát köszi, nem viccből szenvedtem vele 3 órát, remélem legalább egy 5-öst megér. És remélem ezért nem feleltet majd szerdán. Csak legyen úgy, hallod te ott fent, légyszíííí! *bociszemek*

Voltam olyan hülye és bejelöltem a No Thanx tagjait iwiwen, csak hogy láthassam a blogjaik címét, de mire visszajelöltek, már törölték az adataik közül. Nem jó dolog. Bár ha híres lennék tuti két blogot vezetnék, egyet a „híres életemről” egyet meg minden egyéb érdekességről, amihez nem sok mindenkinek van köze.

Nem hiszem el, hogy már csak 3 rész van hátra az Everwoodból! Hülye Amy, valj már szerelmet Ephramnak, aztán gyertek már újra össze! Szegény Irv meg ma halt meg.

Ja, pénteken hatalmas botrány volt az iskolában. Wer hat dem Lehrer der Laptop gestohlen? Lehet passzívba írni, (Von wem ist dem Laptop der Lehrer gestohlen worden?) szóval valaki pénteken a 6. órában elvitte az ofő vadiúj laptopját, amit aznap kapott meg az iskolától. Meg két mobilját a táskájából. És én persze tudtam róla, hogy hol tárolja, és szabad bejárásom is volt a terembe. Aggódnék is, ha épp nem lett volna nyelvvizsga-felkészítőm, de így érdeklődve várom a fejleményeket. Mindenesetre nem kell valakinek egy laptop? Vagy egy mobil? (Ma egész nap ilyen és ehhez hasonló „humor”, inkább helyzetkomikum terjedt az iskolában.)

3 szünetembe telt 10 oldal töri lefénymásolása, teljesítmény a köbön. Úgy tűnik mostanában a fénymásoló rekordforgalmat bonyolít, de mindenki törit másolt. :D

Ha ennyi zöldséget hordok egyszerre össze, az azt jelenti, hogy jól érzem magam. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr18503180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BB 2007.02.13. 00:41:21

egy tál dödöle, ettél belőle, kertbe mentek a tyukok mind megették a magot :lol: jajj :D amúgy mintha magamat hallottam volna...anno a géptan tételeimet és is annyit szerkesztgettem meg igazgattam meg beszúrtam a képet hozzáigazitottam a szöveghez...főcimbetütipus, alcimbetütipus, meg a többiszövegbetütipus :D hát igen preciz akartam lenni :D na ma kivételesen láttam az Everwood-ot (amúgy nemnézem csak ma mégis , mert nemtudom :D) de az tettszett...kávézóban: -Mit beszéltél azzal a férfival? -Semmit miért? -Mert ő az apám! :D szegény csávó aki átesett a kirakaton...de szerintem a helyében énis ennyire ki lettem volna akadva...namindegy :D ja meg az a csávó aki meghalt...hát, na azt valahogy sejtettem hogy ott lesz valami.Ahogy ott készitgette a reggelit meg minden...mondtam magamban, hogy "na most itt valaki meghal"...erre nem összeesik? most vagy túlsok sorozatot/filmet láttam már vagy boszorkányos látnoki képességem van :D na de abbafejezem magamat mert igyis sokat rizsáztam :D _______________ Válasz: Szép hosszú hozzászólás. :D Az eléggé kiszámítható volt, vagy legalábbis én vártam, mert tudtam, hogy meg fog történni. (Na szpojler) :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.13. 10:36:38

jaj te Goo. :) _______________ Válasz: Jaj te Medi! :D

dortimcsi 2007.02.13. 13:40:49

Jelentkezem én is hallottam már a dödölléről...És azt is tudom hogy mi az a granatér mars:) A plutykát meg egyenesen imádom...Hogy miket nem tudod egy ízig-vérgig alföldi lány ugye??;) _______________ Válasz: Az jó, igazán kevesen tudják, hogy mi az. :D Viszont ezek a többiek nem túl ismerősek. Mondjuk nem is vagyok szakács. :D

Szilvi 2007.02.13. 14:07:54

Pont ma tanultuk németből ezt a kérdószavas micsodát :D _______________ Válasz: Milyen kérdőszavas micsodát? A passzívos kérdéseket? :) Amúgy fúj német. A cím angolul egyszerűen annyi lett volna, hogy "By who was the teacher's laptop stolen?"

BB 2007.02.13. 22:34:06

ide kommentelem mert máshova nemtudom hova tudnám XD szal ma is néztem Everwoodot (tudom jókor kezdem el nézni :D )de nem is baj...talán...a mai rész végén elbőgtem magamat :( milyen rossz lehet már igy elveszteni valakit...meg egyáltalán...a csaj már 2 férjét túlélte...nemlennék a helyében.... _______________ Válasz: Jobb később, mint soha. :P Meg majdcsak ismétlik, ha esetleg érdekelne. :D Őszintén szólva én is könnyeztem. Azért nem sírtam, csak olyan szép volt. Az egész sorozatból Edna a kedvencem, iszonyú érdekes karakter, érdekes egy élete volt, az biztos. Szerintem Irv csak azért halt meg, hogy be lehessen tenni egy összefoglaló részt a legvége előtt, hiszen a legelső részekben még ő volt a narrátor is. Igaz a sorozat hatalmasat változott, de végig ilyen családias volt, mindig volt benne mit szeretni. Holnap meg már az utolsó rész első fele lesz. Annyira nem szeretném, hogy vége legyen... Az egész sorozatból olyan 3-4 részt hagyhattam ki összesen, többet semmiképp sem.

BB 2007.02.13. 23:34:53

hát igen de inkább most haggyák abba míg jó ;) nem úgy mint a 7th heaven-t amit már abba kellett volna hagyni legalább a 8. évadnál... és akkor még folytatni akarjak holott a sorozat kezdeti színészei javarésze már nem is lesz benne :S na igy totál elvesztette már a varázsát. ______________ Válasz: Jó, de attól még nem akarom, hogy vége legyen, már épp kezdtem azonosulni pár szereplővel. :)

Jucee · http://jucee.extra.hu 2007.02.14. 20:03:27

Én is tudom, mijaza a dödölle *hátbaveregetimagát* És Everwood ______________ Válasz: Én is hátba veregetlek. :D Foreverwood! :cry:

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.14. 21:21:04

köszi h angolul is leírtad a címet, megvilágosodtam :D ______________ Válasz: Te semmi németet nem tanultál? Ez vadonatúj információ! :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.15. 16:20:40

semmi németet. illetve elkezdtem magamtól tanulni ált. isk. második osztályában kb, egész jól haladtam vele. Aztán megutáltam.... úgyhogy ennyit erről. :D ______________ Válasz: Jó neked, hogy ennyivel megúsztad. :D Akkor mi volt a 2. nyelved, mert az iwiwből azt vettem ki, hogy spanyolt vagy oroszt. :)

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.16. 11:09:12

kollektíven: tanultam angolt, olaszt, oroszt, spanyolt és még tudok egy kicsit szlovákul is. :) ______________ Válasz: Jó neked, hogy ilyen nemzetközi ember vagy, így legalább sok helyen meg tudod értetni magad. :)

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.17. 10:23:05

igen pl. Spanyolországban magyarul beszéltem a török eladóval. :D ezt add össze :D hihihiih.... ______________ Válasz: Nekem is személyes tapasztalatom, hogy Egyiptomban a gettósabb részen magyarral sokkal egyszerűbb megértetni magunkat, mint angolul, mert angol az életben nem teszi be oda a lábát. :D
süti beállítások módosítása