Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


A html rejtelmei

2007.02.17. 23:30 | Goo | 2 komment

Ezt a napot, hulla fáradt vagyok. -.-

Megismerkedtem anyu egyik gondnokoltjával, Olgával, nagyon aranyos, 74 éves nénike, épp korházban van, szegény alig tud beszélni, meg alig hall, én szinte semmit sem értettem abból, amit mondott, de nagyon aranyos volt. :)

Belevágtam a HTML rejtelmeibe, már kedden nekiálltunk infófakton, de semmi érdekeset nem vettünk, szóval végiglátogattam pár ismerős weblapot, és nézegettem a forrásokat. Érdekes dolgokat fedeztem fel, csak hát a százalékok megadása még nem igazán megy, és nem tudom, hogy hogyan lehet jobban felosztani az oldalt, mert az iframe meg eléggé kötött, és ami nekem ideális felbontás, az másoknak hatalmas, viszont az 1024x768-ra specializált meg nekem miniatűr, szóval nem tudom hogy hogyan lehetne megoldani. Arra már rájöttem, hogy nagyon nehéz az egészet szerkeszteni, most egyszerre 3-4-5 jegyzettömbbe írogatni a kódokat, hogy a végén egyetlen lapként tudjak ugrálni, de van egy olyan érzésem, hogy fejlődő jellem vagyok, csak néha úgy érzem, hogy célszerűbb lenne elrabolni egy-egy embert, hogy mondjon már meg pár dolgot, vagy írjon már valaki tutorialt a tutorialokhoz, mert még azokkal is gondjaim vannak, ezért is álltam át önművelő funkcióra. Csak épp nem mindig tudom kiszedni a sok vonal közül, hogy mi vonatkozik mire, így például a linkekkel gondjaim vannak, jók lennének olyan tippek, hogy ez kell ahhoz, hogy ne húzza alá, az, hogy fokozatosan menjen át egyik színből a másikba, amaz meg hogy ha ráviszem az egeret, áthúzza vagy alá és föléhúzza vagy megváltoztassa a méretét, stb.

Ma megkaptam a DVD-imet, 50 db-ot és tök jó, most nekiállok kiírogatni a dolgokat, és újra beindul a letöltés expressz. :D

Most nézem, hogy kicsit bosszantó ez a műfenyő itt a fejem mellett, de nincs hova tenni, mert még mindig itt sorakozik az összes karácsonyi doboz is, nem férnek be a gardróbba. Illetve beférnének, ha valakinek lenne lelkiereje rendet rakni és kitakarítani. Szaloncukor rulz, ilyenkor februárban! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr90503192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.19. 18:07:54

mellesleg énis most zabálom a szaloncukrot. vettem egy kiló tojáslikőröset, igaz már a fülemen is ez jön ki de azért yummy ^^ _______________ Válasz: Tavaly egy csomót vettünk januárban leárazva, szeretem, ha hülyének néznek, mikor húsvétkor szaloncukorral kínálgatom az embereket. :D De idén nem maradtak, és most alig lehet valahol találni. *Szajoncuccrot akajóók!*

Jucee · http://jucee.extra.hu 2007.02.19. 20:41:55

Szaloncukkert ide!! A HTML-lel kapcsolatban én nyáron álltam át az autodidaktizmusra és egész jól megy (kis ego :P) Örülök, hogy művelődsz és igazából a legtöbb tuto én sem értem meg :$ Az eltének volt egy tök tuti tananyaga (elvileg csak a hallgatóknak, de mire nem jó a gúgli XD), amit most már levédett jelszóval.. Így Snowangel oldalát tudnám ajánlani, a htmliksola.uw.hu-t és rengeteg gyakorlást, meg kísérletezgetést ;) (Azon a fórumon is van egy csomó hasznos dolog - pl. amit a linkekről kérdeztél - ahova mostanában nem jársz :P) _______________ Válasz: *küld szaloncukrot* *bólogat, mintha tudná mi a fene az az autodidaktizmus* Csak egyetlen fórumot ismerek, ahova mostanában nem járok, de ott nem is írtak soha html-ről. Szerintem amire te gondolsz, az az a fórum, amire járok, de nem írok. :)
süti beállítások módosítása