Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Ady, argh

2007.03.02. 21:30 | Goo | 4 komment

Meghaltam. Kikaptuk Ady-t. És b'szná meg ez a... Enyém lett a legjobb 4-es, 3 pont, azaz két jó válasznak kellett volna lennie, hogy 5 legyen, ha eltalálok még két-három idézetet, vagy A minden-Titkok versei helyett Az Illés-szekéren-t írom be, meg kitalálom, hogy a fordított himnusz a Nekünk Mohács kell, akkor lehetne ötös, de nem. Az a legfurcsább az egészben, hogy úgy álltam neki, hogy semmit sem tudtam, és a dolgozatnál is teljesen ki voltam, hogy milyen rossz lesz, de nem lett rossz, viszont mégis csalódott vagyok, olyan rossz, hogy számolom, hogy hat négyes van összesen, abból már ötöt mondott a tanár, egy van, ha az nem én vagyok, akkor ötös, és paff. Ha nem lettem volna olyan idióta, hogy beírjam a Bujdosó kuruc rigmusa helyére az Elbocsátó, szép üzenet-et... Pedig súgták, én meg nem hittem el. :?

Megint volt hülye védőnői előadás, voltunk komoly nyolcan, jejeje. Én végigültem hat órát, volt olyan osztálytársam, akinek meg volt három órája, komolyan ez az iskola, argh.

Ma megint látogatást tettem a mamám egyik barátnőjénél, itt is megoldottam a világ problémáit, videó-üzemeltetési tanfolyam. Ha pénzért csinálnám ezeket meg a beállításokat, már rég milliomos lehetnék.

Miközben olvasgattam a MJEEP-t, rájöttem, hogy ma, olyan fél háromig minden milyen szépen ment, amíg nem ért be az ovi-expressz egyből egy „kurváraépítő” hozzászólással. Aztán még több „építő” hozzászólás egymás után, ez aztán az értelem, értelem a köbön. :roll:

Most megyek tanulni, sosem érek a végére, pedig péntek van. Hányan mondták nekem ma, hogy péntek, pihenés, a taposómalom vége? Tényleg? Kérdezném őket, hogy hol? Egybefolyik az elmúlt két hét a következő kettővel, egyre élesebb kontúrokkal bontakoznak ki az egyre inkább besűrűsödő napok, már a jövő hét utáni hét is tele van. De azért milyen jó nekünk, milyen buli a középiskola, majd megtudjuk, hogy milyen az, hogy reggel nyolcra megyünk dolgozni, kijövünk négykor és utána semmi felelősség, azt lehet csinálni, amit akarunk, ezt nézve tényleg jó a tanulás, tanulás este 9-ig, 10-ig. (tessék észrevenni az iróniát!)

Lenne egy olyan érdésem, hogy illik visszajelölni anyám munkatársát iwiwen, ha nem ismerem? Ez ezeknek a bigyókáknak a hátulütője.

Ui: A b'sznámeg-es rész az elején nem a magyartanárról szólt, csak úgy mindenről, főleg Adyról meg magamról. A másvilágon lerendezem vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr32503213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mushi.... · http://mushi.blogdreams.com 2007.03.03. 13:41:39

Jöttem megint beköszönni és építeni lefelé itten a jónépet... ^^ Nagyon tetszett az "Ady összes" bejegyzés. :D És nálunk meg Csokonay van, de töményen, magyartanár meg van zakkanva... Amúgy ki az új ügyeletes MJEEP-es hülegyerek? :P Mostanában nem nagyon olvastam mjeep-et.. _______________ Válasz: Az új ügyeletes? Igazából sok új van és egyszerre támadnak de még mindig ugyanazok is. :? Olyan keveset hallok mostanában rólad!

BB 2007.03.03. 13:49:50

ez a pár pont hiányzik a jobb jegyhez ismerős :d és idegelő az tény :D én multkor egy versösszehasonlitásra (Kölcsey:Zrinyi dala és a Zrinyi második dala) kaptam ötöst :D pedig azthittem nagyon pocsék lett :D na a sulis óraszámokra meg annyit hogy pénteken a fél osztály elment véradásra a második órán a többiek(köztük én) meg ott sz**tak 7 órát hát én anyám koleganője(i) is jelöltek már be engem akiket nem ismerek (de elvileg kéne)...hát visszajelöltem őket oszt kész :D hadd örüljenek :D ______________ Válasz: Igazából nem az zavar, hogy csak pár pont kellett volna, hanem hogy enyém az osztályban a hetedik legjobb, majd halálra tanultam magam és azt hittem sokkal gyengébb lesz, és nem lett így viszont az bánt, hogy nem tanultam volna még egy icipicit többet, mondjuk nyafogás helyett és akkor ötös is lehetett volna.

BB 2007.03.03. 13:50:36

ja igen...véradás után persze mentek haza... _______________ Válasz: Hát ez így természetes. :D Szerdán orvosnál voltam, bent ültem 4 órán át folyamatosan, bementem az 5. órára, angolra, hogy az óra első felében megírhassam a dolgozatot, utána az óra másik felében rohantam orvoshoz, hogy visszaérjek a második angolra. Közben meg tudtam, hogy az orvos egész napra ad igazolást, szóval az egész csak lelkiismeret kérdése.

Dawe 2007.03.03. 21:41:37

Dawe ezúton szeretné közölni, hogy elkeseredetten próbálna megint feljönni fórumra, csak épp a fórum szerint nincs jogosultságom a nevem aktiválására, mert e-mailcímet változtattam, és már a 3. e-mailt küldtem el, arra sem jött válasz. Szóval valaki szólhatna az ügyemben valakinek XD Vagy lehet gonoszkodni, és nem reagálni erre sem. XD _______________ Válasz: Közlemény: Valaki szóljon a hivatalos szerveknek a fórumon Dawe érdekében, mivel én nem írtam már évezredek óta! Legyen valaki olyan szíves!
süti beállítások módosítása