Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Tesicuccok

2007.03.05. 23:00 | Goo | 12 komment

Ma sokat tettem az emberiségét, többek között nekiálltam törölgetni a privijeimet a Fórumon, hogy írhassak Viának Dawe ügyében (Vé megelőzött), és hogy írhassak Lytának egy felettébb fontos üggyel kapcsolatban, hogy megosszon velem egy információt, hogy hogyan tudom megint teletömni a gép vincseszterét. Bár már megint telik, és míg tölt, nem tudok írni, de legalább folyamatosan szabadul fel. :D

Taby nem töltött fel képet magáról, pedig megígérte.*játssza a nagy durcást*

A mai napomról még nem is írtam: Szóval írtunk angolból szódogát, alig ment, jó ha a szavak felét tudtam. Ciki, főleg, hogy eddig két ötösöm volt szavakból, és most egy új ötlettől vezérelve három szódoga átlaga kerül a naplóba beírásra. Gondolom sikerült lerontanom, de 4-es összességében tuti megvan.
Aztán írtunk nyelvtanból is, ki tudja hányas lesz, ahogy a tanár akarja, úgy értékeli.
Töriből meg elmaradt a doga, a tanár nem tudta, hogy mára ígérte, csak azt, hogy a hétre, így megbeszélés alapján szerdán írunk.
Matek durva volt, kaptunk egy adag fejmosást az ofőtől (mármint az osztály kapott, és főleg az a része, amelyikben nem vagyok benne), hogy a házirend szerint tilos benthagyni a tesicuccot hétvégére az iskolában, és ő összeszedte mindet, akié nála van, az osztályfőnökit kap. Ágül nem adott ofőiket, de durva volt, mikor a Reni a harmadik csomagjáért ment ki. :D

Dióhéjban ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr21503226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BB 2007.03.06. 15:37:19

hihi...nyugi én a multkori németdogát úgy irtam meg hogy biztos szar lesz erre kaptam rá egy 4est :) szóval nembiztos hogy rossz lesz a dogád... de mondjuk érdekes, mert amikor a rosszabb jegyre számítok mindig a jobbat kapom meg :) ez általában mindig bejött :) ______________ Válasz: Jó, de ez szódoga, csak nem lehet jó, ahova semmit sem írtam. :mrgreen:

BB 2007.03.06. 22:49:10

ja ha semmit nem irtál az cink :D ______________ Válasz: Hát mit írtam volna? Nem olyan egyszerű ilyen egészségügyis szavakat csak úgy hasraütésből írni. :D De a fele megvan, valószínű nagyjából jó. Nem lehet csak ötösöket kapni, ebben a félévben is meg kell kapni az első nem ötös angol jegyet. :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.07. 13:05:17

derég nem írtam dogát... túlképp érettségi óta. xD -elnézést.- _______________ Válasz: Gonosz, gonosz, gonosz! :twisted:

BB 2007.03.07. 15:22:47

DÉÉÉÉ: de iratnék veled egy 3órás nagydolgozatot témák: -a bogarak nemi élete (fogalmazás min 3 oldal) -a maghasadás elmélete (képletek, egyenletek, definiciók) -idegen nyelv:írja le az evolúciós folyamatokat az ősrobbanástól egészen napjainkig (hanszáljon szakszavakat)-az egész Földbolygóra tekintve! -írjon minimum 20 oldalas fogalmazást életének értelméről -szövegértelmezési feladat:elemezze a Gyűrűk ura cimű frenetikus remekművet.válaszoljon a kérdésekre.idézetek(ki mondta kinek, milyen szituációban , melyik kötetben, melyik fejezetben) -matematika:valószínűségszámítás: Számolja ki, hogy egy meteort, ami a föld felé közeledik, hány egységre kell szétlőnie egy lézeres meghajtású sugárágyúval és azoknak az egyes daraboknak milyen szögben kell a Földre zuhanniuk, hogy minden egyes darab meteoritra egy darab emo essen (koordináták) -művészetek kategória:készítsen egy sorozatot(fotó, rajz,szobrászat) a cápák nemi életéről; valamint elemezze kiszel tünci zenei pályafutását. a magyar társadalomra ez milyen hatást gyakorol (6oldalas lényegfeltáró elemzés) köszönettel én :)

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.07. 16:56:34

Maga meg kérem mennyen el a PeCsába. Köszönettel, Én. :D

BB 2007.03.07. 16:57:41

óh és milyen koncertre vált nekem jegyet? xD

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.07. 17:01:31

Cápák Nemi Élete nevű új formáció koncertjére :D

BB 2007.03.07. 17:33:31

hmmm...abban szerepelsz te is, ugye?most hogy jobban belegondolok..igenigen...te is az egyik szereplője vagy :)

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.07. 17:35:12

a Cápa meg szintizik. vagy oboázik. xDDD

BB 2007.03.07. 18:12:18

odoa?...az nem a te reszortod? xD

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.07. 21:29:09

nem én kaptam egy többmillás oboát csak úgy és nem én nyertem felvételt a LFZM-re felvételi nélküüül...szóval nem. :D
süti beállítások módosítása