Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Nőnap

2007.03.08. 23:00 | Goo | 4 komment

Ne nőnapozzanak itt nekem, mert komolyan kiakadok. Oké, boldog nőnapot mindenkinek, de ennyi. Miért kellene ezen a napon máshogy viszonyulni a nőkhöz, mint az év egyéb, 364 napján? Aki nem tiszteli őket akkor, az ne egy napon próbálja meg bepótolni. Amúgy meg biztosra veszem, hogy ehhez is a virágkereskedőknek van köze.

A biológia miatt hullafáradt vagyok. Meg úgy minden miatt, tegnap például angol után már magyarul is függőbeszédbe pakoltam a mondandómat (Azt mondtam, nem akartam rajzfaktra menni!) Ma meg KO, amint hazaértem. Utálom az iskolát, csak arra jó, hogy tönkretegye az emberek gyerekkorát.

Azért szószó, boldog névnapot mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr40503230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BB 2007.03.09. 14:29:05

Amúgy tényleg engem is tök leszív a suli agyilag meg szellemileg meg mindenhogy. nem 6 éveskorban kéne elkezdeni a sulit az tény Berzsenyinek volt jó....ő 12 évesen vagy mikor kezdte el a sulit addig meg nyugodt élete volt. _______________ Válasz: 6 évesen még semmi gondom nem volt vele, örültem, hogy nem kell délután aludni. Ma már pont fordítva van. :D

Szilvi 2007.03.09. 17:59:26

"Utáltam mindig az iskolát/elbassza az emberek kiskorát" Junkies:D Biztos nem onnan vetted?:D Amúgy nemértem mért van belőle eleged... Nem is mondják sokan, sőt mintha idén mindeki elfelejtkezett volna róla. _______________ Válasz: Életemben nem hallgattam Junkies-t, nem olvastam még a szöveget, azt sem vettem észre, hogy rímel. :D Azért van belőle elegem, mert idén még a tavalyinál is sokkal komolyabban vették. Nálatok lehet, hogy nem, de mi olyan 200 km-rel odébb lakunk, itt véresen komolyan vették. :D

BB 2007.03.09. 21:52:06

jó de gondolom azért van belőle már eleged mert több mint a fél életesódet tanulással töltötted :D az elején még új volt annyira nemlehetett utálni :D meghát az elején nem is volt olyan nehéz meg nemvoltak olyan elvárások meg nem voltak olyan óraszámok mint most nagyobb korodban :D na most ennek nemtudom mi értelme volt de...:D ________________ Válasz: De az elején még érdekes is, hogy tanulok olvasni, meg írni és számolni, de aztán mikor jönnek a tök hasznosíthatatlan tananyagok, akkor...

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.03.10. 19:09:36

Minél előbb elkezdjük, annál előbb bejfejezzük, nem? :$ Amúgy alig kaptam virágot, viszont a fiúk írtak egy külön dalt a tiszteletünkre :) Szerintem sem kell senkit jobban ajnározni, mint máskor (főleg, ha máskor sem teszi az ember), de azért valamivel meg lehet lepni a másikat, ha ismered és szereted :) De ha csak azért-mert-mégiscsak-az-osztálytársam-és-muszáj nem érdemes.. _______________ Válasz: Mégis megtörténik ez az osztálytárs-felköszöntés. Ilyenkor jövök rá, hogy milyen sok alkalom van egy évben, amikor a másikat köszöntjük, utálok felköszönteni bárkit is, utálom, ha engem köszöntenek fel, innentől utálom az ünnepeket is, főleg ha ennyire mondvacsináltak.
süti beállítások módosítása