Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Mért ne írnám én is, hogy szánsájn? :)

2007.03.12. 23:30 | Goo | 3 komment

Sütütt a nap. Végre levetettem a pufikabátom, és előszedhettem a tavaszi dzsekim. Imádom. :D Olyan magabiztosnak éreztem magam, mikor kiléptem az iskolakapun, a nap sütött, az sem zavart, hogy mindjárt szerda, pedig, ugh.

Hogy miért szerda ugh? Azért, mert a drága jó ofőnk kiakadt valamelyik osztályra, és rajtunk vezette le a feszültséget matekon, következő órán röpdolgozat, elmélet és két feladat. Hétfőn meg nagydolgozat. Aztán az azutáni órára nézzük át a koordinátageometriát, mert kelleni fog és sajt. A gond az, hogy a következő óránk szerdán van, aztán azután meg közvetlenül hétfő jön a tanítási rend szerint, akkor két egymás utáni órán írunk? Ráadásul a trigonometrikus egyenletek, egyenlőtlenségek, egyenletrendszerek témakörben milyen elmélet van? Éééés, miből lesz a nagydolgozat, ha csak trigonometrikus bizbaszokat vettünk, semmi mást, azelőtt közvetlen a koordináta geometria volt, de az meg nem lesz bent, ha jövő szerdára kell átnézni. Szóval ugyanabból a témakörből írunk két egymást követő órán? Komolyan megáll az ember esze. És a mai órán mit csinálunk? Hát persze hogy nem a dolgozatra gyakoroltunk, hanem emelt szintű érettségis feladatokat oldottunk meg, hogy akik emelt szinten akarnak érettségizni, ne legyenek hátrányban. Kérdezem én, akik középfokon akarnak érettségizni és az egészhez síkhülyék, hova menjenek? Ráadásul minek van a fakultáció matekból, ha órán magyarázza az emelt szintű dolgokat? Hol az értelem, emberek?

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr45503237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dawe (számteken) 2007.03.13. 07:36:48

Eeh... Fúj matek... Sok sikert és kitartást... És nekem is tiszta nyári hangulatom van :D És számtek rulz ^^" És úgy néz ki hat az a két kv, amit magamba öntöttem ^^" Ha most Ishikawa Rika lennék, kiáltoznék, hogy HAPPPYYYYY~ Nem szabadna két kvt innom -.- ______________ Válasz: Lehet nekem is el kellene kezdenem kv-t vedelnem, mert ha így megy tovább, előbb-utóbb, de inkább előbb egyszer egy órán bealszom. :)

Szilvi 2007.03.13. 12:43:40

Ajánlom figyelmedbe: http://www.iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=9891832 _______________ Válasz: Héj mán, én nem utálom a matekot, csak néha túl sok jön össze belőle. :D

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.03.13. 21:42:56

mer a hepiszánsájnt mindig. MINDIG elrontja valami. grr. _______________ Válasz: A helyedben nem aggódnék amiatt a láz miatt, hanem inkább otthon maradnék. De jobbulást kívánok! :D
süti beállítások módosítása