Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Korhatáros II

2007.03.14. 22:45 | Goo | 2 komment

És most volt megint egy kurvanagy veszekedés a szüleimmel. Esküszöm ha egyszer eltűnök innen, még a címem sem kapják meg, de az e-mail címemtől kezdve, a telefonszámomon át a nevemig mindent meg fogok változtatni, csak hogy soha többé ne találhassanak meg. Utálok a megalázott legutolsó lenni, aki csak arra jó, hogy ordítozzanak vele, akit csak utálni és fenyegetni tudnak.

Ne várjátok, hogy ma írjak a MJEEP-be, annak semmiképp se lenne jó vége, akkora hisztériát rendeznék, nem akarom senkinek az ünneplését sem elrontani. Lehet, hogy egyszerűen túlságosan kimerült vagyok, majd holnap talán kerülök olyan állapotba, hogy képes leszek szalonképes hozzászólást küldeni.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr19503244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dodo · http://springworld.b13.hu 2007.03.15. 13:30:51

Szia! Sajnálom, hogy ez van veled... nem is tudtam igazából. Ha szeretnél beszélgetni és fenn vagyok msnen, akkor írjál nyugodtan, szívesen meghallgatlak és beszélni mindig jó szerintem. :) Látom észrevetted hogy új blogom van, és átlinkeltél, pedig én akartam szólni csak nem láttalak sehol elérhetőleg. Remélem jobban leszel, tényleg írjál, mert érdekel, hogy mi van veled!! _______________ Válasz: Nálunk mindig is így volt, csak néha jobban, néha kevésbé. Köszönöm az ajánlatod. :) Hát kicsit reklámoztad a blogod a MJEEP-ben, aztán volt szabadidőm és átraktam. :D

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.03.15. 18:25:07

Hm, tényleg feljöhetnél legalább msn-re :( Nagyon sajnálom, hogy ilyen rosszul érzed magad.. (Én is szívesen panaszkodnék, de nyilvánosan nem akarok, magamnak írni meg nincs kedvem.. Meg anyám úgyis kitúrná a fiókomból - mostanában állandóan turkál:() _______________ Válasz: Írd a blogodba, az nem nyilvános, mert csak az olvassa, akit érdekel. Én is hasonló okok miatt írom ide, akit nem érdekel úgysem olvassa, aki meg ráfogja hogy panaszkodok és amiatt megutál, nos mondja a szemembe, aztán többet nem beszélek vele, ha nem akarja.
süti beállítások módosítása