Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


A technika lázadása

2007.03.16. 23:30 | Goo | 6 komment

Van új napszemüvegem és medzsikk. :D Ezúttal tokot is szereztem be hozzá, úgyhogy ebből már tutibiztos nem lesz préselt szemüveg a táskámban. :) Holnap tüntetés hajnalok hajnalán. Tessék, csak tessék, hiába van az embernek négy napos hétvégéje, ma 10-kor keltettek, holnap 8-kor, komolyan mondom, néha a hétvégéim zsúfoltsága a hétköznapok zsúfoltságával vetekszik. (Juc, kérdezem, hogy ezt is nyafiként értelmezed pölö? Mert teljes mértékben elmerengő leírásnak szánom az ilyesmiket)

Már megvan a 4400 első két része magyarul, minden izébigyó nélkül, imádom Lytus letöltős oldalát. És még inkább imádom a 4400 vanitas stílusú főcímét, egyszerűen gyönyörű.

A májkroszoftnak kívánom a csődeljárást és minden hasonló szépeket. De az egész technika ma meghülyült, reggel bekapcsolom a gépet, és majd ugrálni kezdtem, hogy egy fájlt, amit eddig maximum 30-40-nel tudtam letölteni, most egy 100%-osan birtokló ember elkezdte nekem tölteni vagy 200-zal, erre a hülye vindóz kiírta, hogy frissítések telepítése kész, újraindítás következik. Azt hittem, hogy szétverem az egészet. Aztán az msn is globálisan meghót és a fórum is megkettyült. Szép kis nap, mondhatom. (Ez irónia akart lenni)

Van egy olyan sejtésem, amit most nem fogok kisejteni ide, hanem majd megsejtem, aztán szétsejtem az információkat.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr2503248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lyta 2007.03.17. 10:29:17

Hehe, én is leszedtem már az "oldalamról" a 4400 egy részét. Valahol a 2-ik évad közepénél tartok (mármint leszedésben, nézésben el vagyok maradva). De most inkább a Maffiózókra tértem át. Elő kéne fizetni, de hétközben nem tudnám kihasználni. A tüntetéshez meg sok sikert! Remélem elértek valamit! Nem lehet valami EUs szervnél bepanaszolni őket? Ja a fórum megkettyúlt! Nekem mással nincs bajom. De mondjuk az MSNt nem használom, de így tuti, h nincs vele bajom!:-) _______________ Válasz: Ezt a 4400-at nem értem, hogy van fent a 3. évad is magyarul, ha még csak a 2. elejét adják? Vagy már ment valahol? Én még a leszedésben a 2. évad dupla nyitóepizódjánál tartok. Ha nem lépnek az osztrákok semmit, mindenképp a megfelelő Uniós szervek elé lesz víve az ügy. Köszi a drukkolást. :)

Dawe · http://www.enrai.extra.hu 2007.03.17. 16:27:25

Hát igen, nem hiába csúfolják a Microsoftot Microfosnak.... Mmmmilyen tüntetés? Dawe le van maradva... _______________ Válasz: Írtam róla egy egész hosszú bejegyzést, bár nem tartom túl részletesnek. :)

Lyta · http://www.gportal.hu/lyta 2007.03.18. 11:41:13

Az AXN-en, vagy a Cinematrixon, szóval valamelyik "fantom" adón már lement az eddigi összes 3 évad (a negyedik a nyáron fog jönni!) Én most épp mást szedek, de a 4400-et le fogom szedni mind, mostmár "csak" néznem kéne a leszedett dolgaim. Azonkívül, hogy drukkolok, mást nem lehet tenni? Petició, verekedés:-)) Ilyesmi? _______________ Válasz: Ööö, tényleg, utánajártam. Cinematrix csatorna nincs, az Cinemax, az cinematrix az valamelyik kereskedelmi csatorna mozis műsora. Hát van petíció, de nem tudom hogy levélben alá lehet-e írni. Azt tudom, hogy szlovének és osztrákok is írták alá.

Dawe · http://www.enrai.extra.hu 2007.03.18. 12:44:19

A Cinematrixon ment. Az AXN pedig nem fantom, nekünk van, csak éppen nem nézem, mert hiába ad jó sorozatokat, ami engem érdekel, letöltöm a netről. Aah, köszönöm a bejegyzést, Dawe mostmár nincs lemaradva :D _______________ Válasz: Nekünk is van AXN, de attól még nekem is fantom, valahogy harmad vagy negyedrendű csatorna.

Lyta · http://www.gportal.hu/lyta 2007.03.18. 16:59:41

Hát Dawe nekem fantom adó! Habár, akkor mostmár ismerek egy olyan embert, akinek van. Nekem t izés kábel tvm van, annak nincs a csomagjában.:-(( Egyébként is egy kalap k@ki az egész t izé:-(( _______________ Válasz: Már ismersz KÉT olyan embert, akinek van. :D

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.03.18. 21:05:40

Nem, nem tarom nyafinak, ha egyszerűen csak sz@r az élet :D A technika elmehet a píbe (nem mintha meglennék nélkül) a háromnegyed hétvégét kibírtam nélküle (mert muszáj volt xD) _______________ Válasz: Nem ugyanezt mondogattam anno a VINDÓZról is? :D
süti beállítások módosítása