Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Kám bek szánsájn!

2007.03.19. 23:00 | Goo | 5 komment

LQrtam, LQrtam, LQrtam! Ez a matek dolgozatom. Kettőből egy feladat biztos jó, ez a második, hülye vagyok, miért nem néztem át rendesen? Nem lehet az első negyedben, pont az a lényeg. De lehet, hogy a megoldásom jó, csak szimplán kihoztam egy olyan 3. esetet is, ami abszurd.

Az angol, háááát, remélem 100% lesz, tegnap sokáig tanultam, aztán reggel is korábban keltem és átnéztem, minden szót tudtam, már csak a betűzés meg az eltalálás van hátra.

De töriből meg 4/5-öt kaptam, ami nagyon nem jó! 5 voltam félévkor, nem akarom lerontani 4-re év végére, kellenek a pontok. És mindez a köcsög Napóleon hibája, a másik csoport témája sokkal könnyebb volt. És ezt nem csak én mondom, a másik csoport is ezt mondja, meg azok a kitűnő tanulók is, akik csak 4-est bírtak összehozni. Monyon le Napóleon!

Ráadásul ma havazott, meg még mindig havazik, de a hó már meg is marad. Meghalnak a drága nárciszaim a kertben. Meg ilyen időben nem is lehet biciklizni anyám szerint, úgyhogy gyalogolhattam haza, csurom víz lettem mire hazaértem. Nem lehetne újra a napsütés meg a nyári idő?

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr54503254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.20. 11:55:05

itt is fosh az idő... jajdeutálomeztagyászidőt... monnyonle. _______________ Válasz: És még egy darabig marad, szörnyű!

Dawe · http://www.enrai.extra.hu 2007.03.20. 13:41:36

Nálunk köd van. Reggel óta. _______________ Válasz: Érdekes mód nálunk nincs, pedig itt szinte mindig van.

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.03.20. 14:31:10

óó,én szeretem nappit

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.03.20. 14:43:00

najólvan megin nem ment el a második fele.. szal szeretem nappit, de a töridogában lehet róla csúnyákat kérdezni.. és miaz h hó??nemár.. _______________ Válasz: Nem tudom, hogy téged mért szívat, más még nem panaszkodott. :roll: Nálatok nincs hó? Pedig a miénket még a híradóban is mutatták. Itt importáljuk be a Rábát, ami folyik nektek, de a hó nem megy el vele? :D

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.03.20. 23:03:54

hehe, közben kiderült,hogy itt is esett a hó, csak én jól átaludtam xD egyébként szerintem a szivecskét (a kacsacsőr3-at) nem preferálja a rendszer..a gonosz. _______________ Válasz: A kis hétalvó. :D Ja, hát persze, mert engedi a html-kódokat a hozzászólásokban is használni. :D
süti beállítások módosítása