Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Argh, magyar posta

2007.03.20. 15:00 | Goo | 2 komment

Hogy úgy b*szódna meg az egész kibeb*szott magyar posta, ahogy van. Hogy merjen az ember rendelni bármit is, ha a szülők munkahelyére viszik be? De most teljesen komolyan, anyám azt mondja állítólag ajánlott is volt, de a Norbi vette át. Azt se tudom már mit rendeltem, azt tudom, hogy a lakás címére, az én nevemre. Nem lett volna képes a posta egy értesítőt hagyni, hogy bemásszak érte?

Más: Hőemelkedésem van, 37,8. Egész nap szörnyen éreztem magam, ki tudja mi lesz még itt. De érdekességként az orrom teljesen tiszta. Lehet, hogy holnap nem megyek iskolába, éljen, csak épp azt nem értem, hogy miért akkorra betegedek le, amikor az ofő továbbképzésre megy, se csütörtökön, se pénteken nem lesz. Ha meg csak holnap nem megyek be, azt meg a magyartanár veszi úgy, hogy azért nem mentem, mert feleltet, közben meg engem nem is szándékozik, mert most kifejezetten jók a jegyeim. (4 és 5)

Még másabb: Legalább a matekom sikerült, bár az tényleg hülyeség lett, amit csináltam, de elfogadta a jó részeket és nem rontotta le. Köszönöm, az egész osztályban 3 db 5-ös lett, bár aznap épp matekverseny volt (Kenguru, bár osztálytársam szerint Oposszum), így a jobb képeségűek egy része nem volt, de még azok is elrontották, akik fizika OKTV-n a második fordulóba jutottak, és ilyen 2 meg 3-okat szereztek, ezért büszke vagyok magamra.

Összegzésben eddig sz@r a napom, pedig az 5-nek örülnöm kellene, de most nem tudom, hogy mennyire kellene betegnek lennem, meg esküszöm, hogy soha az életben nem intézek semmit sem a magyar postán keresztül. (Továbbtanulási papírokat be lehet adni futáron át?)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr66503255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.03.20. 19:36:02

Goo, szivem ne törődj a magyar tanárral. ha nem mész be a te dolgod. fontosabb, hogy meggyógyulj. meg amúgy se hiszem hogy annyira érdekelné. tapasztalat. _______________ Válasz: Pedig érdekli, ugyanabban az ex-faluban lakom, ahol ő lakott annak idején, és valahogy utálja az összes itteni diákot, minden alkalmat megragad, hogy izélhessen, nem akarom most elcseszni a kiépített nem tudom mit, ha van már egy 4-em és egy 5-öm is tőle. :D

Dawe · http://www.enrai.extra.hu 2007.03.20. 20:06:28

A magyartanárod a franciatanáromra emlékeztet. Nekem egyszer a szerencsétlen folyamatok miatt gyalog kellett bemennem az iskolába, de nem indultam korábban, mert azt hittem, hogy anya bevisz kocsival. És így nem értem be franciára, ami az első óra volt. Aztán utána elkapott a tanár, hogy mit képzelek magmaról, hogy ellógtam franciáról. Két hónapig azzal szivatott, hogy "Ki hiányzik? X meg Y? Miért hiányoznak? Betegek, vagy csak lógnak, mint a Gábor... nem, Ádám... na... Dávid" Magyar posta fúj. Az egyik rokonom postát, ő azt mondta, hogy a csomagokat a postások bármikor felbonthatják, és ha tetszik nekik, ami benne van, csak "elkeveredett szállítás közben". Vagyis csak a postások lelkiismeretén múlik, hogy megkapod-e vagy nem. :? _______________ Válasz: Nem szeretem a franciát sem. Bár a németnél bizonyára könnyebben elsajátíthatóbb. A postát sajnos tudom, de nem tudok mit tenni, úgy szemét társaság, ahogy van, mennyibe kerül már egy képeslapot feladni? Aztán az emberekre keni, mert egy ember egy évben nem küld kettőnél többször levelet. Persze, ilyen csillagászati árak mellett... Meg a magyar posta világhírű a lenyúlkálásról, sok külföldi cég ezért nem foglalkozik Magyarországgal.
süti beállítások módosítása