Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Üres

2007.05.28. 18:00 | Goo | 6 komment

Valahogy így érzek. Máskor ennyivel a nyár kezdete előtt, vagy ennyivel osztálykirándulás előtt vagy ennyivel a születésnapom után eléggé pozitív töltésben szoktam lenni. De most vagy a napsütés hiánya miatt vagy csak úgy, de sehogy sem érzem magam, semmihez sincs kedvem. Most is csak azért írok blogot, mert. Úgysem olvassa senki, ezzel a hónapos kihagyósdival szépen elszoktattam mindenkit magamtól. Magasról basztam rá, hogy barátféleségeket csináltam a fórumon, aztán meg a nemírokafórumra majd a nemblogolok viselkedéssel elkergettem mindenkit magam körül. Persze ott van még a nememesenezek is, ami szintén egy nagy lépték az elmagányosodásban. Baszki, igen, szeretek a központban lenni, szeretek mindenről tudni, szeretem, amikor rám figyelnek. És? Mondjad rám, hogy feltűnési viszketegségem van, vagy ha kicsit szimpatizálsz velem, akkor egyszerűen vezéregyéniségnek kiálthatsz ki, de ennyi. Nem vagyok se több, se kevesebb, mint egy irányításmániás idióta.

Itt jön az év vége, és igyekszem úgy tenni, mintha nem érdekelne. Pedig nagyon jól tudom, mindenki tudja körülöttem, hogy érdekel, kurvára ideges vagyok, pedig semmi okom nem lenne rá, de ez a hányasra állok dolog kiakaszt. Pedig úgy érzem javítottam. De ha angolból nem leszek 5-ös, megőrülök. Biológiából is jó lenne ha tartani tudnám az 5-ös szintet, no meg a legutolsó töridogát is 5-re kellene megírni. Tudom, le se szarjátok a bizonyítványomat. Vagy kinek is írok most? Senkinek. Vagy Phoebnek, ő feltévedt a múltkor, annyira örültem neki, őt igazán kedvelem.

A kérdésem, hogy kivel tartom a kapcsolatot? mert az ismeretség megmaradt, az tény. Olvassuk egymás üzeneteit iwiw-en. Aztán ennyi, írok a fórumon, senki sem válaszol. Msn-re felmegyek, már nem támadnak le 5 millióan, fél napig fent kell lennem, hogy egy ember beszélgetést kezdeményezzen velem. Igen, én vagyok az elfelejtett. De nem is ez zavar egyenlőre. Hanem hogy mi lesz nyáron? Tavaly nyáron végig a fórumon lógtunk, haláliakat beszélgettünk, de most senki sem ír. Köszönet az új picsáknak. Ugye Noni, meg Durcika, meg fanni13. És csak úgy megjegyezném, mert olyan szókimondó és kegyetlen vagyok, hogy Panka baromira nem ilyen volt, most sokkal inkább nyafogós ribi lett belőle, mint a másik 3. Nem az az aranyos kislány, aki naponta egy-egy hozzászólást írt, amit mindenki megmosolygott, hanem így Erika,úgy megmutatom neki... Nem tudom, hogy mi lett szegénnyel. Biztos felnő. De ne a fórumba nőjön akkor fel. Lehet, hogy olvasnak engem, én nem akarok senkit sem megbántani, de ez a véleményem. És leszögezném, hogy ezt nem én gondolom így egyedileg. Neveket nem mondok, aki akarja, megmondja nyilvánosan, vagy továbbra is lehet a hátak mögött is mutogatni, én sem mondtam a szemükbe a fórumon. Annyira. De úgysem veszik észre magukat, direkt nem válaszolunk a kommentjeikre, egyszer-kétszer jól lecsesztük őket. De mit nekem te zordon kárpátoknak fenyvesekkel vadregényes tája... Nem veszik észre magukat.

Visszakanyarodva az eredeti témához, attól tartok, hogy nem tudom mit teszek majd a nyáron, mert egyenlőre úgy néz ki, hogy végig ilyen Svájc hangulatom lesz.Ha soha senki sem ír a fórumra, akkor azt hiszem elég sokat fogok Ausztriában biciklizni. Meg mondjuk angolt tanulni. És jó lenne eljárni konditerembe. Persze mindent egyedül kell csinálnom, mert ebben a baszott városban nincs egy olyan ember sem, aki velem lenne ilyen dolgokban. Szentgotthárd, te vagy a föld legszemetebb városa.

Bocsánat azoktól, akik esetleg betévedek és elolvasták. Jut eszembe ilyet nén eddig nem írtam, hogy úgysem olvassa senki, meg ilyenek. Most már én is kezdem? Azt hiszem ez csak ideiglenes. Ja, nem azoktól akarok bocsánatot kérni akik elolvasták, mert senkit sem kényszerítettem rá, hanem akit zavart a nyelvezete, eléggé nyers. Istenkém, hát magyar vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr73503278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dawe 2007.05.28. 20:54:06

Azért ezt az elfelejtést verd ki a fejedből most, kb. a 3/4 fórum kívánt neked születésnapot, és még csillogó gifeket meg smileikat is mellékeltek Panka elkezdett msnezni Gyöngyvérrel. És sajnos elkezdte majmolni, és ez személyiséghasadást okozott nála… Legalábbis szerintem, mert tényleg megváltozott. Pirosbetűs ünnep lesz a naptáramban, ha Noni abbahagyja a fórumozást… És a nyár majd feltölt. Én is szeretném, ha feltöltene. De valahogy mindenki ilyen kiégett, nem? Mindenki bezombult és lelki válságokon megy keresztül… Reméljük a nyár megváltoztatja. _______________ Válasz: Lehet hogy csak azért ünnepeltek annyian, mert divat. Vagy ha nem, akkor meg megsértődöm rád, mert még önbizalomhiányom sem lehet nyugodtan. :D Ja, piros betűs ünnep. De vajh azért pirosbetűs, mert véresen leszámolunk vele? ^^ :twisted: Esküszöm, hogy a nyár feltölt, ha más nem, benyúlok a konnektorba. :mrgreen:

dortimcsi 2007.05.28. 22:15:13

Arra vártam hogy végre írj a blogodba:) Egyetértek abban hogy sokan nem illenek a MJEEP hangulatába…leginkább Noni…Hajj de szép is lenne a MJEEP és a forum nélküle. _______________ Válasz: Lehet hogy már pont ők illenek oda, mert az ő stílusuk lett az alaphangulat, ki tudja. :roll: Mindenesetre én csak akkor vagyok hajlandó írni, mikor nem látom sok esélyét, hogy olyanok válaszoljanak, akiket nem akarok. :D

Lyta · http://www.gportal.hu/lyta 2007.05.28. 22:19:50

Na legalább te elkezdtél újra írni blogot, hamár én nem:-)) Én Noni és Lalibo távozását ünnepelném. A múltkor már nagyon nem bírtam őket és be is szóltam nekik. Annyira nem birom, amikor az ovisok okoskodnak. Pankáról is egyezik a véleményünk. És Phoeb nagyon hiányzik. Elő is szedtem egy régebbi bannerét… és nekem is kéne írnom neki… _______________ Válasz: Ja, ezt már meg is priviztük. :D Lehet, hogy nekem is elő kellene szednem Phoeb régi, zöld szettjét, úgy szerettem tavaly nyáron is.

mushi.... · http://mushi.blogdreams.com 2007.05.29. 15:06:56

Még hogy senki nem olvas..! Tudod, hányszor másztam ide, hogy legalább olvashassak pár sort, hogy lássam, hogy legalább az írásról nem feledkeztél el..? : / : ( Na és az msn.. Egyszer nem láttalak kb 3 vagy 4 hónapja. :’( Az újakról meg már úgyis tudod a véleményemet…. ______________ Válasz: Ígérem, hogy két hét múlvától felmegyek msn-re, és sok mindenkivel fogok szimultán és egyenként is beszélni. :D Köszönöm, hogy olvasol, én is olvaslak, csak te nem írsz túl gyakran. De mikor írsz, akkor nem olyan felületesen mint én, hanem komolyabb vagy értelmesebb témákról, amin el tudok gondolkozni, vagy épp mosolyogni. :)

Medi · http://medi.b13.hu 2007.06.05. 09:38:07

Nekem sincs sok humorom mostanság a fórumhoz. No nem azért mert kiszerettem belőle csak úgy érzem hogy ott is-mint mindenhol máshol- vannak korszakok. Sokmindentől függ, egy feldobott témától, a hozzászólóktól, stb. Persze, hiányolom a régieket minden tekintetben, de ezen nem tudunk változtatni. Megtiltani sem tudjuk, hogy figyelj te fiatal vagy, még éretlen, idétlen akkor most kérlek ne írjál már mert az engem zavar és ezért elküldelek a ‘csába. Hidjétek el engem is sok user irritál mégsem fogom leb.szni csak azért mert ‘bepofátlankodott’ a mjeep-be. DE! Ha megalapozott ez a dolog, az hogy komoly okunk van elküldeni a ‘csába, tegyük. Mellelsleg… Ennyire azért nem borít ki a fórumélet. Kis család vagyunk de virtuális közegben. Nem ez fog meghatározni nem ez fog kiborítani és sírba vinni… Na ennyit akartamö. _______________ Válasz: Én sem b'sztam le még senkit. úgy igazán. Szemtől szembe. De igyekszem nem megtenni, csak ez nem úgy megy, hogy nagyon irritál, lecseszem aztán én is hepi ő is hepi, hanem ez egy folyamat, amíg valaki odáig jut, hogy kiakadjon valakire. De ha valaki úgy istenigazából kibukna, abból háború törne ki a fórumon, aminek végképp nem lenne jó vége. Igazából az zavar, hogy egy éve ilyenkor ha elegem volt a világból, csak bepötyögtem, hogy charmed.ability.hu/forum aztán charmed.animehq.hu/forum és egy olyan közegbe kerültem, ahol nem kellett gondolkoznom, hogy mit fogalmazhatok meg, mert mindenki törődött a másikkal, és megértettük, végighalgattuk egymást. Oké, hogy ez nem az igazi élet, de akkor is jelentős része volt az életemnek és sokak életének egy vagy több éven át, így érthető hogy mindenkinek hiányzik.

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.06.09. 20:53:15

jaj,Goo,megint annyira igazad van. kár,h megint lemaradtam,mostanában alig voltam gépközelben,nem is láttam h fennvagy msnen. a mjeepbe írni meg csak akkor merek,ha valaki normálissal rendes téma van. de nekem is folyton ollan érzésem van,hogy hiába írok oda akármit, mindenki magasról leszarja. _______________ Válasz: Msn-en azért nem látsz, mert egyszerűen szinte sosem vagyok fent. :D De már nem is emlékszem hogy mit írtam ebbe a bejegyzésbe, szóval mélyebben nem tudok reagálni. :)
süti beállítások módosítása