Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Osztálykirándulás 2007 - képek

2007.06.09. 22:00 | Goo | 4 komment

Nos, ahogy ígértem, az osztálykirándulós fotók. Mivel senki osztálytárs nem olvassa, ezért mellőzöm azokat a képeket, amiken őket fotóztam, a többieknek úgyse mond egyik se semmit. A képeknek ez a mérete, nem akartam szöszölni a kicsinyítéssel.


Osztálykép, katt rá, ez van nagyobban is. :)


vízpart


megint vízpart


hattyú


A tihanyi apátság


Egy látkép az apátságból (asszem)


libikóka =)


rendeljük má' meg!


ez teljesen photoshop nélkül, csak a kamerával készült, szórakozgattam egy kicsit a beállításokkal, és nagyon tetszik


végére egy kis ego. azért kisebb, mert ezzel kezdtem, és miután kiphotoshoppoztam magam, már lusta voltam újra nekiállni nagyobb méretben :D

Oké, tudom, hogy nem mondanak nektek ezek sokat, de azért gondoltam teszek be, hátha érdekel valakit.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr68503289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.06.10. 11:10:47

jaj, a balcsis képek nagyon szépek. a libikókás meg tök menő [: ésés nagyon furcsa vagy ezzel a hosszú hajjal,de jól áll sztem:] _______________ Válasz: Ugye milyen kúl a libikókás? Sosem megy ki a divatból a gyerekkor. :D Ami a hajam illeti köszi. ♥

Szilvi 2007.06.12. 11:33:01

Erre szoktam azt mondani hogy odabasz:D _______________ Válasz: Örülök, hogy ennyire tetszik. :D

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.06.12. 20:57:04

Hát igen, hosszúhaj. De jól áll :D És az osztályképen is rögtön kiszúrtalak :) _______________ Válasz: Annyira világított a fejem? XD

Medi · http://medi.b13.hu 2007.06.14. 10:26:15

annyira tetszik a hajad *.* _______________ Válasz: Köszi, gondoltam, hogy neked tetszik, mintha buknál a szölke hosszú hajú pasikra. :D
süti beállítások módosítása