Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Got My New Books

2007.08.30. 04:01 | Goo | 1 komment

Azért ez az idő kegyetlen. Esküszöm összeesküdött a diákok ellen, hogy véletlen se érezhessék felhőtlennek (szó szerint is) a nyár utolsó napjait.

Megvettem mind a 7 új tankönyvemet:
Irodalom,
Irodalom szöveggyűjtemény,
Nyelvtan munkafüzet (a tankönyv két éves),
Angol Star könyv,
Angol Star Practice Book (Mért nem Shining Star? Az sokkal szebben hangzik...),
Történelem,
Matematikát (végre nem a Műszaki Kiadóféle)
Plusz még tavaly előre megvásároltuk a Német tankönyvet és munkafüzetet (Schrittweise és Schritte), bár értelmét nem látom, az iskola nem érti meg, hogy az életben nem fogunk megtanulni németül?
Meg még ugye pár könyvet nem fejeztünk be amúgy sem.

Na mindegy, aztán voltam a papírboltban, feltett szándékom volt 3000 felett vásárolni, hogy 10% kedvezményt kapjak. Nem jött össze, de vettem 3 zselés tollat, egy lefűzőt (én már csak ilyet használok füzet helyett), rotring hegyet meg pár A2-es rajzlapot, de csak kettőezer valamennyit hagytam ott. Ja és nem fogadták el az egyik ezresem, mert a régi fajta. Felháborító, mert elvileg 31-ig el kellett volna fogadniuk, a bankok még fél évig átveszik, az MNB meg 20 évig. De ez Magyarország... Úgyhogy 5ezressel fizettem, mert nem volt elég apróm (pedig nagy volt a kísértés, hogy azt mondjam, bocs, de akkor csak 20ezresem van -tényleg volt az is-) Na mindegy, szépen elcaplattam azzal az ezressel a bankba, és becseréltettem.

Aztán meg eláztam hazafelé. Ugyebár nyár van, nyáááár. Csak az időjárás nem tudja. 8)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr60503315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juc · http://coldnose.13wings.net 2007.09.02. 00:15:59

Jajj, az iskola. Az eső ránk is ránk esett borfeszten, a sulira való felkészülés meg nekem 5 kockás (bocsánat, négyzetrácsos) és 10 vonalas nagyalkú spirálfüzet, plusz egy színes filcotllkészlet (legyen mivel firkálni a rengeteg uncsi órán) beszerzésében merült ki. A pénzes dologért meg a jó anyukájukat, nem tisztelik a törényt :P
süti beállítások módosítása