Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Félek

2007.09.05. 23:00 | Goo | 3 komment

Tudom, hogy még bőven van idő, de ennyi minden sosem jött még össze. Túl nagy a nyomás. 100%-osan kell teljesíteni, ha nem kapok 5-öst, kisebb az esélye a félévi 5-ösnek is, ami muszáj. Zakatol az agyam és ég a gyomrom. Félek. Ez most nem nyafogás, ez a kegyetlen valóság. Rettegek reggelenként felkelni, tudom, hogy újabb kupac feladatot kapok. Máskor az első héten még semmi sem volt, most már egy hosszú lista. Nem volt még olyan, hogy ilyenkor már szünetért sóvárogtam volna. Elég volt, már a tanulás gondolatába is belefáradok. Lehet, hogy csak kis szex kéne, vagy a tanulásban pár 5-ös, hogy lássam, mindennek van értelme, de még nincs semmi, lebegek. Nem, zuhanok és rettegek a földet éréstől. Szeretnék mosolyogni és élvezni a középiskolát. Vagy már sosem lesz többé ilyen? És hogy fogom bírni az egyetemet?

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr6503329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.09.06. 23:19:08

nem vagy egyedül:/ én ma teljesen kikészültem... 3 órán keresztül kerestem vmi értelmes helyet, ahova szívesen mennék.. a végére kiakadtam. utána az angol se ment. és ha nem lesz nyelvvizsga nem lesz 50 pont és akkor végem van. _______________ Válasz: Biztos meglesz a nyelvvizsgád, sokkal jobb vagy angolból nálam. :) Ellenben én is abban az 50 pontban reménykedem.

dortimcsi 2007.09.08. 09:23:48

Én is stresszes voltam anno,de nem szabadna ennyire kiborulnod....Annyit nem ér egyetlen érettségi,felvételi sem,hogy testileg,lelkileg tedd tönkre magad,de tényleg....Inkább kerülj,az egyetemre egy évvel később,mint hogy egy sikeres felvételi után idegösszeroppanást kapj.... Velem már lassan az volt a baj,hogy én már nem tudtam egy vizsga miatt stresszes lenni...aztán meg is van az "eredménye"....nyüsztetem már mióta.Szóval azt akarom mondani,hogy egy kis egészséges stressz mindenkinek kell,de nem szabad ennyire csak a tanulásra gondolni.Vedd észre a jobb pillanatokat is a sok rossz mellett.Merj egy kicsit lazítani...Utána a tanulás és a koncentrálás is könnyebben fog menni... Take it easy,ahogy a művelt angol mondja;)

Lidi · http://www.confectionery.extra.hu 2007.09.09. 12:37:21

Valaki megelőzött, én is a take it easyvel akartam jönni. Tényleg nem ér az egész ennyit, tudom hogy neked Szentgotthárd miatt is fontos, de más megoldások is vannak. (ha azt kérded például mi, nem fogok válaszolni xD) Egyébként is, általában sikerülni szokott az embereknek, azoknak meg pláne akik az átlagnál egy picit is értelmesebbek, és mint tudjuk te ebbe a kategóriába tartozol.
süti beállítások módosítása