Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.

Classtrip 12/B

2007.10.05. 05:01 | Goo | 5 komment

Szóval legfőbb ideje megírni azt a beszámolót az osztálykirándulásról, már ha valakit érdekel egyáltalán. :)

Sopront gondolom nem kell senkinek sem bemutatni, szép kis város, sok sétálóutcával.

A soproni tűztorony

A tűztoronyból a kilátás a nemtudommilyen-szoborra, előtte az osztály fel-nem-jött része

Majom a város kulcsán (named Ádám, a classmate of mine)

Minden szép, minden jó. Megnéztük a Storno-házat, de a tűztoronyba csak páran mentünk fel, mert a többiek lusták volták. De nagyon jó volt, kicsit feljebb mentünk, mint a megengedett és minden egyéb. :) Aztán szabadidőztünk egy keveset, sétáltunk, bejártuk a belvárost. Aztán tanakodtunk egy sort, és eldöntöttük, hogy az egyik turistacsoport valószínű észak-német, mert mínusz sok fokban kabátban fagyoskodtunk, míg azok az öregemberek rövidnadrágban és miniszoknyában, ujjatlanban vigyorogtak. Milyen emlékek maradnak meg! :D

Aztán megnéztük a pékmúzeumot, majd elindultunk a Károly-kilátó felé. (Of korz buszval) Aztán egy idő után ki kellett szállni a buszból, gyalog folytatni az utat. Persze richtig rossz útvonalon indultunk el, ami a tv-toronyhoz vitt.

A soproni tv-torony

Aztán csak eljutottunk a kilátóhoz, ahol gyönyörűen beláttuk az egész várost. Majd hintáztunk egy kicsit, mert azt muszáj és gyűjtöttünk fát, mert este szalonnát akartunk sütni. Aztán irány a Tesco, mert már ugyebár bevásárolhatunk alkoholból is viszonylag legálisan. Persze az eladó kicsit furcsán néz, miután ugyanaz a személy áll harmadszor a sorban, de mindegy. Kis TR-beszerző hadművelet, mert az alapszükséglet. A szállás viszonylag jó volt, csak iszonyú hideg. És nem csak én mondtam, tényleg hideg volt. Valahol a semmi közepén, hatalmas területtel. Nagy buli volt éjjel, meg szalonnasütés, de a többi az topszíkrit. :)

A Károly-kilátó

Hinta-palinta

Hinta-palinta II.

A második napon a fertőrákosi kőfejtőt látogattuk meg, majd csónakáztunk a Fertő-tavon. Aztán plázáztunk egy kicsit, majd Tesco, TR-szükségletek feltöltése és megint buli jó sokáig. :)

A fertőrákosi kőfejtő

Hüddeművészi... 8)

Titanic a Fertő-tavon (by Laura és Szandi)

Utolsó napon a nagycenki Széchenyi-kastélyba mentünk, vasutazni már nem volt időnk, mert megvolt az asztalfoglalásunk Kőszegen. Szóval száguldottunk kőszegre, és csodák csodájára időben értünk. :)
Kőszeg szép város, én mindig mondtam, csak épp halálra idegesít, még Gotthárdnál is unalmasabb. Aztán ebéd után itt is szabadidőztünk, körbejártuk a várost, többször is, elmentünk a várba és még sok minden.

A kőszegi főtér (szép házakkal)

A főtéri templom

Még egy templom valahol

De aranyos...

Majd mozgósítottuk magunkat, elindultunk az Írottkő felé. A csoportból többen úgy döntöttek, hogy inkább a buszban döglenek, szóval kis létszámban caplattunk fel a hegytetőre, és nagyon szépen kiláttunk. :)

Hopp, ez már Ausztria...

Szandival olyan szuperpáros, nem? 8)

Egy kilátás

Még egy kilátás

És egy utolsó kilátás

Szóval nagyon jó volt. Tudom, nem túl értelmes, de kellett valami körítés a képekhez, de többnyire cenzúrázni kell a dolgokat, mert mégis. :P

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.10.06. 17:23:25

Mi 9.-ben voltunk pont ugyanitt osztálykirándulni. Imádtam az egészet :) És mondtam már, hogy nagyon szépeket fényképezel? Ha nem, most igen. A játékbabás kép az egyik kedvencem ♥

Lidi · http://www.confectionery.extra.hu 2007.10.07. 01:19:02

Nekem meg a titanikos. Najó, nem. Viszont tényleg jók. :D

Goo 2007.10.11. 04:40:50

Köszi. :) A fényképezés lehet, hogy a génjeimben van, vagy művészi hajlamom van rá. vagy nem tudom, de én még nem vettem észre, hogy különösen jól fényképeznék. :roll:

Medi 2007.10.11. 19:59:42

hú de tetszik a kabátod. *pislog*

Goo 2007.10.13. 07:56:03

Köszi, nagyon szeretem. :)