Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Holiday, holiday, holiday

2007.10.27. 23:08 | Goo | 3 komment

Néztél már a naptárba a közelmúltban és végiggondoltad a számok jelentését? Ha nem, attól még nem késő most megtenni, szóval do it now! Pontosan, már nincs két hónap karácsonyig. Tudod, az az ünnep, fenyőfa, égősor, ajándék, család, színek, fények, hó, műhó, szaloncukor, üveggömbök, sütemények, vacsorák és ebédek, előtte taposás a boltokban, utána depresszió...

Biztos van véleményed róla, legyen az pozitív vagy negatív. Az sem számít, hogy mit érzel, várod vagy félsz tőle, mindenképp itt lesz, akármit teszel. Megvetted már az ajándékokat? Vagy lelkileg felkészültél rá? Mit is számít ez, ez csak egy ünnep. A nagybetűs Ünnep. Bármi is történjen, mindenképp megtörténik, mintha ettől minden megváltozna. Állítólag karácsonykor jobb lesz a világ. Tényleg? Persze mikor kisgyerek voltam, hittem, hogy a színes fények tényleg megoldanak mindent, de mitől lesz jobb bármi is? Úgyis egyedül ülsz a fa alatt, úgyis ott lesz a kezedben az a tankönyv, úgysem tudod teljesen elengedni magad egy perc idejéig sem, mert tudod, hogy úgysem tart örökké és utána még nagyobb hajtás jön, amit egyedül kell csinálnod. Tudod, amit úgy hívnak, hogy élet. De előbb még itt van ez a szünet is. Az őszi, tudod, Halloween, a halálra rémülés, rémisztés és egyéb ijesztgetések időszaka. Tudom, nem erről szól ez, hanem a mindenszentek és halottak napjának ünnepéről. Hivatalosan. De ne próbálja meg senki sem bemesélni nekem, hogy nincs benne a Halloween, mert akármennyire is amerikanizmus, attól még része már a kultúránknak. Őrüljünk, hogy nem július 4-et ünnepeljük, bár nekem azzal sem lenne bajom. A Halloween jó. Nem arról szól, hogy adj, adj, adj és még többet adj, aztán maradj egyedül. Itt lehetsz eleve egyedül, nem számít, mert jó dolog. Sikítás, nevetés és hasonlók. Semmi több, csak ennyi. Nem nagyszerű? Persze ha tudod élvezni. Élvezd!

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr76503351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidi · http://www.confectionery.extra.hu 2007.10.28. 00:40:00

Tudom. :) Pont ma sikerült egy röpke 45 perces elődást hallgatnom az egész All Hallows dologról az angoltanártól. De akkor is a karácsony a legjobb. :D

dortimcsi 2007.10.28. 13:57:15

Trick or treat??;) A karácsony???nos kisgyerekként repesve vártam a karácsonyt...a legjobban azt szerettem,amikor én már nagylányként részt vehettem a karácsonyfa díszítésben 23-án este...(igen,mi akkor szoktuk...) és az öcsém még nem....Érezte,hogy valami van a levegőben,ezért nehezebben aludt el...És amikor már azt hitte az ember lánya,hogy öcsi az igazak álmát alussza,akkor halkan osont ki a közös szobából.És egy vékony hangocska kérdezte:hova mész??.... :)

Goo 2007.11.01. 07:05:58

Lidi: Nálunk én tartottam az előadást meg az órát, szóval perfekt vagyok. :P DT: ismerős érzések. A fa díszítésében sosem vettem részt, úgy hogy a húgom nem tudta, de nekem volt a dolgom elterelni a figyelmét. Nem sokig tartott, talán egy vagy két évig, nincs nagy korkülönbség köztünk. Azóta meg többnyire én díszítem a fát, ő meg vagy segít, vagy nem hagyom. :D
süti beállítások módosítása