Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Let me introduce...

2007.11.02. 21:55 | Goo | 6 komment

Hadd mutassam be bolygónk legbizonytalanabb emberét: igen, én vagyok az.
Miért is? Csak mert. Mert a legapróbb döntések is gondot okoznak és állandóan a what if? résszel jövök, aminek sosincs jó vége, lévén hogy teljesen belegabalyodom az életbe és nem olyan egyszerű kibogozni, mint ahogy a 30y énekli. Pont mintha csak szex lett volna és semmi érzelem, de hogy ne a dalt sorait forgassam ki hasonlatnak, megmondom a nagy igazat: fogalmam sincs a dolgokról. És ez nem az általános ráeszmélés arra, hogy de nonszesz emberke vagyok, hanem bennem a legrégebbi emlékekben is ott él a "ha nincs problémád, csinálj egyet" dolog. Mint Pipernek a Charmed 5x07-ben, a Symphaty for the Demon-ban. "It's the story of my life. When everything is going great, something inevitability happens that will ruin it." Pedig az a váratlanul történő dolog, ami mindent összedönt csak egy pók volt. Egy kicsi pók. Aztán meg Cole, de ez már más dolog, a rész végére Piper belátja, hogy lehet élvezni is az életet és nem kell mindig az elrontó dolgokat várni. Mikor lesz ennek a résznek vége az életemben? ^^
És látod, kedves olvasó, most épp egy semmiből csináltam megint egy háznyi valamit.
Pedig milyen rég láttam ezt a részt, csak úgy beugrott és gondoltam, mért ne, Brigi blogján is milyen jól néznek ki az angol szövegekre magyar válaszok. :) (ez meg egy másik dolog, hogy nagyon képes vagyok eltérni a témától, de végül is az én blogom, mért ne?)
Szóval szépen, részletesen, minden oldalról meg kell vizsgálnom a dolgokat. Aztán meg rá kell jönnöm, hogy így már sokkal nehezebb, leginkább lehetetlen döntenem. Így volt ez egész életemben, mikor harmadikban feltették a kérdést, hogy átmennék-e inkább angolt tanulni (nem mentem át, de ezt nem is bánom, lehet, hogy most az angolt utálnám úgy, mint most a németet), melyik középiskolába menjek, hova tanuljak tovább, egyáltalán milyen irányba, de jóval kisebb dolgokban is ugyanilyen problémáim vannak: hol blogoljak, mit egyek, mit vegyek fel, milyen zenét hallgassak, mit álljak neki először megtanulni vagy épp melyik sorozatot, filmet álljak neki nézni.
Mondják, hogy az ikrek bizonytalan, na de ennyire?
Brigire visszatérve, tudom, hogy nem olvas, de én azért olvasom őt, imádom a stílusát. És lenyűgöz a rajongása a sorozatai iránt. Oké, nekem is van sok sorozatom, amiért rajongok, de mért nem tartozik ezek közé a sorozatok közé olyan sorozat is, ami ma is fut? Mert akárhogy is nézzük House-ért nem tudnék rajongani (pedig ő nagyon is), ahogy Tünc mondotta volt, Hugh viszi az egész sorozatot, a sztorik eléggé egyformák és a többi színész nem túl jelentős. Most mondhatnám, hogy bezzeg Everwoodban máshogy mentek a dolgok, a 15 éves Gregory is tökéletesen alakított, nem is beszélve a többi színészről, Treat Williams, Tom Amandes, Emily VanCamp, Merrilyn Gann, Stephanie Niznik és a többiek. John Beasley narrálása (vagy hogy mondják magyarul a narrátor tevékenységét?) és persze nem lehet elfelejtkezni Debra Mooney érdes hangjáról és beszólásairól sem. Vagy ott van például a Született feleségek Bree-je, Marcia Cross, aki csak egy évadban szerepelt, de szintén remek színésznő, vagy az a másik Feleség, akinek az a legnagyobb szerepe, hogy otthagyja a családját, mert meghal, az Everwoodban egy autóbalesetben, a Született feleségekben meg fejbe lövi magát, de mindkettőben a legelső részben. Brednda Strong csak ilyen első részben meghalós figuraként funkcionál? *pislog* Mindegy, a lényeg, hogy ennek a sorozatnak élet szaga volt, mindenki megtalálhatta benne a figurát, akivel azonosulhatott. Azt hiszem, hogy erről bővebben majd egy másik posztban, a lényeg, hogy vége lett és imádtam. Az én sorozataimnak mindig vége lesz idő előtt. Jelenleg pedig egy sem fut, amiért mániákusan odalennék. Pedig milyen jó lenne egy rajongói oldal szerkesztése nekem is, akkor nem hordanék össze ennyi zöldséget. :D
És persze ez csak az egyik drámasorozat, amit úgy szerettem. De ott volt például a That's Life (Édes élet olasz módra), ami szintén jogtalanul kapott chancelt és még rendes sorozatzáró rész sem készülhetett (mondjuk az Everwoodnak sem) vagy a Providence, amit meg olyan rég láttam, hogy már azt sem tudom, mi volt benne. Oké, annyira emlékszem, hogy az utolsó részben Syd megházasodott és az anyja örökre elbúcsúzott tőle (a legelső részben halt meg és azóta végig beszélgetett vele) de nem sokkal több. Szívás.
Most jövök rá, hogy mennyi zöldséget összehordtam? Ennek mi köze a választani nem tudáshoz? Oké, vegyük úgy, hogy ez szabad asszociáció a részemről és itt a vége, jó?

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr26503361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidi · http://confectionery.striped-socks.org 2007.11.02. 21:46:22

Narrátoroskodik. :D Vagy narrátorkodik. Vagy mondd angolul. Én viszont oroszlán vagyok, fejest mindenbe némi kényszeres előretervezéssel, de csak a poén kedvéért, és nem igazán tudom átérzni a problémádat. xD Ja, meg együttérző is vagyok.

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.11.02. 22:59:21

Megint csak azt tudom mondani, hogy simiiii *wassat* Amúgy meg ha már így hiszel a horoszkópban is, bízd magad a sors kezére, vess kártyát vagy két lehetőséget alakíts ki és aztán valami kiszámolós mondóka.. Tudom, hogy gyerekes vagyok, de már egyszerűen nem egészséges, hogy ennyit tépelődsz, ahelyett, hogy élnél. Oké, megint átmegyek pszichológusba, de szerintem te betegesen félsz a rossz döntésektől. Ezért inkább nem mersz dönteni. Pedig akárhogy is próbálkozol bölcs lenni és mindent mérlegelni, egy-egy rossz választás mindenképp becsúszik.. És utána csak még rosszabbul érzed magad. Gumicsirke. Na, most befogtam, ha érdekel a részletes diagnózisom, keress meg msn-en..

Judit 2007.11.04. 00:42:33

Dumál közben xD Na jó, nem...a narrátor szerepét tölti be vagy hasonlóan szép cifra kifejezések... :D Amúgy lehet, hogy egyedül vagyok ezzel, de szerintem gyakran nem baj, hogy ennyit tépelődsz. Lehet, hogy néha túlzásba viszed,de kell ez is...alapvetően én is ilyen vagyok, ugyanakkor türelmetlen is - a kettő együtt idegtépő; szóval te még szinte jól is jártál XDDD Néha viszont tényleg dönts gyorsan, esetleg véletlenszerűen...lehet, hogy nem szúrnád el...? Lehet, hogy bejönne. Ha nem...néha hiába a sok tépelődés, tévedsz. Egyszer egy gyors döntésből származó tévedést is megengedhetsz magadnak ;) Ui: Az Everwood tényleg jó volt. Kár érte.. Ui2: 30Y rulz ((((:

Goo 2007.11.04. 04:29:52

Lidi: puszi. :P Juc: köszönöm a pszichoanalízised, én lennék a legelégedettebb, ha ilyen egyszerű lenne megoldani az élet problémáit, de nem az. Örülök, hogy jó pszichológiai alanynak tartasz, de amit leírok és még utána te is leírod, az nem olyan jelentős megállapítás. Szerintem. :D Judit: nem mondtam, hogy nem szoktam gyorsan dönteni, arra is sok példa van, de arról nem olyan élvezetes írni. :)

taby 2007.11.09. 23:59:10

az a köze, hogy nem tudsz választani,miről írj :P egyébként meg ebből a sokmindenből mindent megértettem és Treat Williams ♥ valamint a House épp Hugh miatt jó, és én szeretem. Sorozatfüggésem megszállott módon csak a niptákkhoz kötődik, nade az brutális mértékben xD. és a gilmore girlsnek sem volt normális befejezése (szerintem.) szóval megint egyetértünk:]

Goo 2007.11.11. 00:32:45

A GG-ből még egy részt sem láttam és a N/T-ot sem nézem. A House persze hogy Hugh miatt jó, de tényleg, ha tőle elvonatkoztatunk, megláthatjuk, hogy tényleg nem akkora durranás a sorozat. :)
süti beállítások módosítása