Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Szétszakadni vagy nem szétszakadni, ez itt a kérdés

2007.11.02. 13:27 | Goo | 2 komment

Úgy érzem, hogy szétszakadozom. Imádom a WordPresst, de imádom a saját blogomat, a dizájnjával, a tudattal, hogy mindent én szerkesztettem és ha nem tetszik valami bármikor átállíthatom. Persze csak a dizájnt, itt meg látni kéne milyen élvezet írni. Annyi lehetőség és mégis könnyen átlátható az egész... Itt alul egy számlóló a leírt szavakat számolja. Két pillanat, míg kijelölöm, melyik kategóriába akarom elküldeni az írást. Ha akarom, lekódolhatom, hogy csak azok olvasshassák, akiknek elmondom a jelszót. Ha akarom, úgy küldöm el, hogy csak én láthassam, amit írtam, nagyon hasznos lehet jegyzetek írásánál, bár még sosem használtam. Könnyű szerkeszthetőség, a szövegnek is megannyi lehetősége...

Mintha már lettem volna itt, nem? Csak akkor épp menni próbáltam. És most? Mit tegyek? Írjam tovább ezt a blogot, mintha nem is lenne másik? Vagy olyan blogot használjak, aminek egyéni a designja, de sokkal nehezebb kezelni? Vagy egyszerre a kettőt és továbbra is szakadjak ketté?

(És azt még nem is említettem, hogy még mindig gondolkozom a b13-on...) Mért vagyok ilyen bonyolult személyiség és mért nem tudok beletörődni a megváltoztathatatlanba?

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr42503360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidi · http://confectionery.striped-socks.org 2007.11.02. 18:21:41

Talán mert nem megváltoztathatatlan? Én direkt a WP dizájnjai alapján csináltam a blogom, bár valószínűleg csak nekem olyan érzés. Az eredeti koncepció az volt, hogy ebbe írod az óvszer kategóriás dolgokat, a másikba meg minden egyebet. Én még mindig ezt támogatom. _______________ Válasz: Persze, mondani meg gondolni könnyű, de cselekedni már sokkal nehezebb. :D Az áthúzott linkek miatt WP dizájn?

Lidi · http://confectionery.striped-socks.org 2007.11.04. 10:21:48

Akkor elnézést a véleménynyilvánításért, és nem, nem a linkek miatt de he-he. _______________ Válasz: Fiam, az Úr mindent megbocsájt. :D
süti beállítások módosítása