Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


2007 11 07

2007.11.07. 23:53 | Goo | 2 komment

Ofisölli beszélek angolul középfokon. Nem nagyszerű? :D
Láááááv ECL.

Ez a House durva volt. Nagyon, nagyon, kár hogy lemaradtam a főcím előtti részről, köszönettel a tv2 nukureklám a műsorok között politikájának. Ésésésés nem kell elkezdeni letölteni, mert két hét múlva jön a következő évad, de jövő héten kubistára sarkított fráj lesz.

Anyámnak ki kéne találnom valami szülinapi ajándékot, de sürgősen.  Szombatig és semmi ötletem nincs. Miért nincs? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr71503366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dortimcsi 2007.11.08. 11:58:16

Hát, a nagy kérdés az,minek örülne anyukád!Hasznos holmi?csecsebecse?könyv? Én pl. hajszárítót vettem karácsonyra neki...mert ezt kérte:)De jó ötlet lehet szerintem egy elegáns tálaló tál,jénai....vagy konyhai segédeszköz.. Esetleg valami szobadísz:mécses... Viszont én azt nem tudom,hogy Sándoromnak mit vegyek a szülinapjára..... _______________ Válasz: Na épp ez az, hogy nem mondott semmit, hogy mit kérne. :D Vegyél neki rénszarvasos pulcsit! :wink:

Lidi · http://confectionery.striped-socks.org 2007.11.08. 16:14:38

Esetleg egy hustleres óvszer postafordulátval?... Túl alacsony a vércukorszintem. *tr elfogyaszt* Mi lenne ha megkérdeznéd? Vagy csinálnál egy tortát? xD Én örülnék neki ha a fiam ilyesmire vetemedne. :D _______________ Válasz: (egyik része a következő postban) Másik része: ajándékot nem illik visszaadni. (persze Everwoodban ez is előfordult :D )
süti beállítások módosítása