Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Én meg a továbbtanulás (újfent, újabb nézőpontból)

2007.11.10. 19:21 | Goo | 3 komment

Ahogy vizsgálgattam magamat, meg a félelmemet, hogy mi lesz az érettségi után, arra a következtetésre jutottam, hogy nem attól félek, hogy mi lesz, ha nem vesznek fel sehova. Akkor felülök az első londoni járatra,  hiszen ha az embernek van egy intermediate nyelvvizsgája, amit az advanced-ig szeretne legalább vinni, akkor hadd legyen a tanulás a legjobb helyen. De mi van akkor, ha felvesznek?
Beolvadok abba a kollégista  környezetbe, az alkoholt vedelő, dohányzó, igénytelen környezetbe, ahol nincs úgyahogy saját fürdő, tűzhely, hűtő, porszívó és a rendmánia főleg hátrány, mint előny? Tudom, mindenki azt mondja, hogy az mekkora buli, milyen jó szórakozás, anyámék sajnálják, hogy kimaradt az életükből, akik most ott vannak azt mondják, hogy nagyszerű, bár a kolesz lepukkant, de úgysem veszik észre, mert folyton részegek. Most komolyan,melyik részét akarom én? A folyton részeg-et vagy a teljes mértékben lepukkant-at? Mert voltam már életemben egy-két helyen,fürödtem már közös zuhanyzókban (persze Roglán is legalább minden zuhanyzóhoz külön ajtó volt), aludtam már sokadmagammal egy szobában, de hosszú távon, tanulás mellett hogy lehet az ilyesmit kibírni, egy olyan alaknak, mint én? A menzákat soha az életben nem bírtam elviselni, ellenben imádok főzni, sütni, imádok takarítani, rendet tartani.
Nálunk mért nincsenek olyan körülmények, mint nyugaton? A kolesz nem abból áll, hogy egy szobába 4-5 embert betesznek a penészes falak, ki tudja milyen foltos ágyneműk, nem szigetelő ablakok és nem záródó ajtók közé és éljetek boldogan, hanem egy apartmanszerű akármi, közös helységgel, főzősarokkal, mindenkinek külön hálófülkével... Olyan dolgokkal, amikre azt mondom, hogy alapvető emberi szükségletek. Tudom, túlságosan igényes vagyok, de egész életemben gondot okozott más orsövényferdüléses horkolásától aludni. Nem vagyok képes rá, ennyi. És nekem az alapvető normák közé tartoznak olyan dolgok, mint hogy a főzéshez szükséges tűz is, nem csak mikró, a hűtő pedig nem csak a sör hűtésére szolgál. Mi lesz így velem?
Azt hiszem titokban és legmélyen azt kívánom, hogy ne vegyenek fel sehova. Nagyon önző vagyok, azt hiszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr63503369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidi · http://confectionery.striped-socks.org 2007.11.11. 10:33:45

Kis utánajárással kiköhöghető összegért lehet albérletet találni, mondjuk hármasban. _______________ Válasz: Ami a tandíj mellett újfent pénzbe kerül. :)

dortimcsi 2007.11.12. 07:58:45

Lidinek igaza van:D Ha mégis koleszba kerülnél,az akkor is túlélhető,Igaz én csak néhány hónapot voltam két másik lánnyal egy szobába kényszerítve,de azt kell mondanom minden vagy majdnem minden jól ment... Rendmánia?Nos elvileg ez a Szüzek sajátja...az enyém nem,legalábbis itthon nem...De kint,nálam is előjött.Zavart az,ha a spanyol szobatársam az ágyam előtt esett ki a csizmájából,de azzal már nem törődtem ha a saját ágyán hagyott rumlit..vagy legalábbis kevésbé zavart. Partyk?Részegség?partyztam,mert néha jó kiengedni a fáradt gőzt.Részegség?inkább csak a szalonspiccen túli állapotban voltam 2 alkalommal.Szóval,ha tisztában vagy magaddal,ha tudod ki vagy,akkor a kollégiumi közeg se fog kifordítani magadból...Egy kedves cseh srác mondta egy hajnalba nyúló dumaparty alkalmával:Éva you're so wise!Én meg néztem rá értetlenül?azt hittem,azért mert én nem ittam,drogoztam minden este,és egy kellemes beszélgetést többre tartok mint a részegséget,sokak szemében penészvirág vagyok...Erre jön egy srác,és közli velem:ez olyan jó,mert tudom a határaimat,mert jól érzem magam. Szóval bocs a hosszúra nyúlt hozzászólásért,csak gondoltam elmondom én mit tapasztaltam..;) _______________ Válasz: Igen, pár hónapot lehet, hogy én is úgy fognék fel, hogy buli, de mikor már a nem tudom hányadik éjszakát töltöm egy olyan helynek, ami nem tekinthető otthonnak, mert közös zuhanyzó van, hiányoznak a dolgok, amik a komfortérzethez szükségesek, nem hiszem hogy hosszabb távon, évekig képes lennék elviselni.

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.11.17. 18:27:44

szerintem nem vagy önző. de egyetértek a koleszokkal. nagyon friss élményem van az egyik veszprémiről és kb annyira undorodtam attól a helytől, hogy még kiütéses is lettem. a kolesz biztos nagyon buli, meg én hosszútávon is el tudok éldegélni más emberekkel, nade ha azok LÁNYOK?? meg amúgyis tanulni nem lehet másoktól. szóval megértem az aggodalmadat, de énis a lakástémát támogatom, meg azért elég megoldhatónak tűnik. úgyhogy ne aggódj annyira;] _______________ Válasz: Ha ennyire egyet értünk, akkor akár még nézegethetjük a lakásokat közösen is. :D
süti beállítások módosítása