Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Tablófotó meg a mai nap

2007.11.30. 23:38 | Goo | 3 komment

Ez a nap ritka fárasztó volt. Oké, kezdjük azzal, hogy tegnap kb 10 körül értem haza a nyílt napról, meg fáradt voltam, persze mivel jó gyerek vagyok, megírtam az angol házit is mára. (a matekot nem, mert azt nem lávolom) Aztán valamiért későn feküdtem le, de fogalmam sincs, hogy miért. De korán keltem, már 6-kor, hogy össze tudjak szedelőzködni. Az osztályból 4, ismétlem 4 darab lány jött be az első órára, mert a többi mind fodrásznál meg kozmetikusnál volt. Én is mehettem volna, mert kedden mondta a csaj, ha gondolom menjek vissza, de nem akartam lógni, mert mégis hogy nézne ki. Senkinek nem hiányoztam volna. Szóval a maradék lánylétszám 0-ra csökkent az első és a második óra utánra, miután ők is leléptek, de aztán felbukkant a Hajni, aki nem jár iskolába, mert gyereket nevel, szóval ő képviseltette az osztály lány-részlegét. Neki már kész volt a haja.
Tesin nagyon komoly volt, hogy összesen a 9 fiú volt jelen. Foci, úgy hasba rúgtak, izé, rúgott egy bizonyos András, hogy fájt még sokáig. És azért sem fogok megbocsájtani neki, megmondtam, hogy még a halálos ágyán is azért fog könyörögni, hogy bocsássak meg, de nem fogok. :twisted:
Magyaron Monár tanárnő eléggé ki volt akadva (ő a párhuzamos osztály ofője), hogy mit képzelnek, hogy csak úgy lelépnek. Könyörgöm, az ő osztályának a fényképezése 2-kor kezdődött, az osztályának aznap 5 órája volt, és az utolsóról MINDENKIT elengedtek. Nekünk a fotózás fél 2-kor kezdődött, 6 óránk volt és mindegyik meg volt tartva. Ráadásul ha a szülő igazolja, nem tök mindegy? Kiosztotta a magyar nyelvtörténeti dogákat, de csak azoknak, akik ott voltak, a többiekét még megmondani sem volt hajlandó. És enyém lett egyedül ötös. Ez olyan ikszdé, egyre inkább elstréberülök. Arról meg nem is beszélve, hogy két éve még gyűlölt a tanár, most meg mintha kedvelne, vagy nem tudom, de ötösöket ad nekem. Régen ahol tudott, igyekezett szívatni. Szóval most mindenki fújt rá, hogy ilyen meg olyan szemét az osztállyal (tablófotó és lógás), én meg rájöttem, hogy nem is utálom (annyira és épp most). :D
Persze az angoltanárrnő már reggel is belőtt frizurával és kiöltözve jött, látszik, hogy kinek fodrász a húga. :D

A csajok meg mind megszépültek, by sok-sok fodrász mindenfelé a városban. Én meg magamnak csináltam a hajam, és egy csomó minden kellett hozzá...

  • hajszárító
  • hajvasaló
  • wax
  • hajzselé
  • zsírozás
  • víz
  • fésű
  • jó ízlés
  • olyan WC, amiben van tükör és konnektor (megjegyzem, nagyon nehéz ilyet találni, mert az egész épületben egyetlen ilyen van, a régi szárny legtetején, az összes többiben a tükör hiánycikk)
És a hajvasaló otthonról vivén funcioniert nem jól, szóval kölcsön kellett kérnem egyet, mert két tincs kikészített, sehogy nem akart kiegyenesedni. Végül egy egész jó hajkölteményt varázsoltam a fejemre, amit a fotós is megdicsért. :D
Aztán sokáig elhúzódott az egész fotózás, a hangulat jó volt, bár eléggé érdekes volt közben hallani, hogy a magyartanár (egyenlő a fentebb említett reklamálós tanerővel) az aulában mikrofonon keresztül a kicsiknek valamilyen játékot tartott. Mikor a fotós megkérdezte, hogy mi ez a szörnyű rikácsolás, mert nagyon idegesítő, csak nagyon enyhén törtünk ki röhögésben. És szerintem egy-két képen egész elviselhető vagyok. Bár azon gondolkodom, hogy lehet, hogy fogpasztareklámos mosoly kellett volna, és nem csukott szájjal, de hákúnámá tátá vagy mi. Meg nem mertem kinyitni, mert ugyebár nem fehérek a fogaim, és a holnapi fogdokis látogatás előtt nem akartam fogfehéríteni. Utólag jöttem rá, hogy úgyis retusálják, de már mindegy, úgyis csak egy tablófotó, ami a főtéren fog kipakolva lenni egy kirakatba. :D
A fényképezés nagyon elhúzódott, én meg rohantam haza, mert nem volt lámpám és közvilágítás nuku, sötétben meg elvileg nem szabad biciklizni. Marhára éhes voltam, mert reggeli óta nem ettem semmit, de nem tudtam enni, mert lefeküdtem a kanapéra, szóval kb a Monk alatt ebédeltem. :D Aztán meg megnéztem a szerdai sorozataimat zsinórban és most itt vagyok. Fáradt vagyok, megyek aludni. :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr32503379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidi · http://confectionery.striped-socks.org 2007.12.01. 19:33:18

Mikor lesznek képek digitalizált formában? *nembeszűkült* _______________ Válasz: Dehogynem beszűkült. képek csak digitalizált formában léteznek, egyenlőre fontosabb kérdés, hogy mikor lesznek kézzelfoghatók. :D

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.12.02. 01:20:53

óó hogy ti már itt tartotok:] majd ha meglesznek kérünk szépen bemutatásra párat.;] _______________ Válasz: Ti mikor értek ide? :D

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2007.12.02. 21:06:01

először azt hittem, WC is kellett a hajadhoz xD Túl keveset eszel *aggódónagymamaarc* És igen, én is akarom látni a tablófotódat.. Majd kiteszem az orrlyukad mellé^^ [/hülyeség] Már előre is elnézést kérek xD _______________ Válasz: Ha látni akarod a tablófotóm, tessék leutazni Gotthárdra, és "élőben" is megcsodálhatod. :twisted:
süti beállítások módosítása