Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Just a University I'm Never Gonna Attend

2007.12.15. 03:32 | Goo | 4 komment

A vidám motoros elmélete Lidinek köszönhetően új megvilágításba került. Ez annyit tesz, hogy ne biciklizz északnak északi szél esetén hóesésben, mert a havat szedegetheted a fogaid közül. Kivéve, ha van egy rendkívül hosszú sálad, amit a fejedre tekerhetsz és múmia-funkcióban közlekedhetsz.

Enyhén szólva rég írtam, de most sok mindenről szeretnék, azt hiszem ez a hétvége bőbeszédű lesz. :) Kezdjük az elején, volt egy szörnyelletes töri dogám az első világháborúból, amitől nagyon rettegtem. Dióhéjban a többiek akkor írták, mikor a fogammal haldokoltam, aztán rosszul sikerült mindegyik, ötös nem is lett, úgyhogy a filozófiához került beírásra. (nekem meg nincs filozófia jegyem, de káááár) Aztán volt egy javítódolgozat, mikor történetesen nyílt napon voltam. Erről is írok majd egy beszámolót. Ez a dolgozat már lényegesen jobban sikerült átlagban, de még így is voltak olyanok, akik nem érték el az üdvözüléshez elégséges szintet. Szóval kilátásba lett helyezve egy második javító, ami nekem a legelső volt, mert most kivételesen nem olyan időpontra lett téve, mikor nem voltam. Hát nem tanultam halálra magam, volt pár lecke, amit éppen csak átolvastam. Aztán igen, nekem kellett csoportot választani, és igen, persze hogy a nehezebbet választottam magamnak (ezt nem tudni, amíg meg nem kapod, és tényleg mindenki szerint nehezebb volt, a másik csoport szerint is). Arról meg nem is beszélve, hogy azt a leckét jó, ha kétszer átolvastam, szóval kicsit megijedtem. De miután szépen jöttek a szavak, rájöttem, hogy megéri órán figyelni és jegyzetelni, hiába mondják azt annyian, hogy nem. Szóval abból a 6 emberből egyedül nekem lett ötös [ego mode], és most a három töri ötösömmel elég biztosnak tűnik a félévi jegyem, de nem kiabálok el semmit. 8)

Aztán volt még pár bugyuta dolgozat, többek között biológiából a mindenféle hormonokból és németből zituációnenekből. Ötletem nincs, hogy hogy sikerültek, de szerintem jól. Reménykedni meg szabad. :) Amúgy meg kell köszönni a tanár úrnak a németet, hogy ennyire lightosan veszi, úgyis többnyire mind angolból érettségizünk. Dánkesőn. :)

Tegnap megkaptuk a nyakkendőt, szóval most már ilyenünk is van szalagavatóra. És tegnap volt az eddigi középiskolai évem legjobb matekórája, vicces, könnyed, mégis tartalmas és érthető.

Este meg Lidivel tárgyaltuk ki a világ dolgait. Juc követelésére meg hiába jelentem meg, ő nem jött elő. És én vagyok a rossz, mi? :)

A mai nap meg, nagyon szórakoztató volt, sok poénnal, mindenfélével. Szerintem eddigi rövid életem folyamán először fújt északi szél reggel is, így végre egyszer hátszéllel érkeztem be, és kivételesen viszonylag időben. Megjött a Nagy Könyv (igaz, más iskolákhoz képest sokat késett), rájöttünk, hogy a Tan Kapuja Buddhista Főiskola elnevezése eredetileg távol-keleti és Tanka Pulya az eredeti alakja. A hóesés nagy örömködések és egyebek közepette lelt fogadtatásra, ergo pár tanár hülyének nézte az osztályt. És nem is állt messze az igazságtól. :) Amit nagyon sajnálok, hogy elmarad a második angolóra, mert a Pannon Egyetemről jöttek előadást tartani, melyen az iskolánkra jellemzően a megjelenés fakultatívan kötelező volt. Az nem is lényeges, hogy igazából az osztályunkból senki sem szándékozik ilyesmit becélozni (Igazából mindenki a T-Mobile-ra meg a Vodafone-ra hajt), mert meglehetősen nesze semmi, fogd meg jól diplomákat oszt, de ismételten rá kellett jönnöm, hogy nehéz komoly fejet vágni, ha az embernek röhögni van kedve, mert körülötte olyan beszólások sziporkáznak, hogy csak na. Mert ugye a könyvtárban nincsenek könyvek, csak számítógépek meg internet-lehetőség és egyebek. A kollégiumok felszereltek, vannak bennük ágyak, konyhák, internet csatlakozás, sőt, még áram, vezetékes víz és angol WC is. Azt hiszem, hogy a röhögőgörcs elkerülése érdekében valahol itt temetkeztem bele a tájékoztatófüzetbe, ami szép színes és fényes volt. Aztán a gazdasági ismereteinket is fejlesztettük, szóval az egyik "legdinamikusabban fejlődő intézmény" szókapcsolatból szinte azonnal leszűrtük, hogy nem a legfelszereltebb intézmény, hiszen így érvényesülhet a későn indulók előnye. (megérte megtanulni ezeket a fogalmakat) Összességében nem volt túl meggyőző a beszámoló sem, nem voltak túlinformálva a nénikék. Szóval nem túl bizalomgerjesztő intézmény (entschuldigung azoktól, akiknek ezzel a lelkivilágába gázolok), arról nem is beszélve, hogy jobb szerettem volna a frízöl vörbökkel randizni a nyelvi laborban, mert annak legalább van értelme.

Most ünnepélyesen elkezdem a saját karácsonyi időszakomat, mert már csak egyetlen matekdolgozat van hátra a szünet előtt, szóval nem kell halálra tanulni magunkat. Arról meg nem is beszélve, hogy lassan ideje lenne kitalálni, hogy kinek mit adok, mert ez így nagyon nem stimmt. Egyenlőre a semmi környékén tartok és nem túl bizalomgerjesztő. Menni kéne a boltba népet taposni, ajándékot szortírozni, meg gondolkozni. Ez már az ezüstvasárnap lesz, ez nagyon o-ó. Maradt még a boltokban valami?

Tudom, nem túl érdekfeszítő, de nagy késztetést éreztem arra, hogy megosszam ezt az elmúlt időszakot.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr67503384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucee 2007.12.15. 13:46:55

Nekem van olyan hatalmas sálam :d A fél arcomat befedi (egy oszt.társam szerint nem sál, hanem pokróc xD). És én szeretem a havat az arcomon, az orromon, a szájamban.. Mindenhol :) Szegény Juct ne báncsad, van most neki elég baja :( Hihi, nekem is már csak egy matekdogám van :) A matektanárok már csak ilyen gyilkosak.. És karácsonnyal is ugyanúgy állunk.. És örülök, hogy írtál (és tudom, hogy szőrszálhasogató vagyok de egyelőre, nem egyenlőre >>torszeleteket vágod egyenlőre..)

Lidi · http://confectionery.striped-socks.org 2007.12.15. 16:49:59

És a torszeleteket a disznótoron eszed? Amúgy meg leee az iskolával, leee a továbbtanulással, lee a vidám motorossal akinek nincs jobb dolga csak vigyorogni, lee az ünnepekkel és lee a továbbtanulással. Ez most komment volt. :)

Judit 2007.12.16. 03:16:10

Nekem még egy matek(#) és egy angol van...meg persze a szokásos. És nálunk a Rabbiképző vitte a pálmát a Buddhista Egyetem mellett...viszont a Szent Könyvvel nem értem sokat. A mi osztályunk "pótolhatatlan" a töritanárunk szerint...I.vh-s dogát meg bár meg se írtam volna.

Goo 2007.12.17. 02:20:18

Juc: Coldnose. És megmondtam, hogy hiányzik a kritizálásod. :) Lidi: Ikszdé. :) Maia: Fúj egyedik vh. A Szent Könyv meg maximum gyújtósnak jó lesz. :P
süti beállítások módosítása