Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


2008. 03. 13.

2008.03.14. 03:11 | Goo | 3 komment

A Topic egész élvezetes egy magazin lenne, ha érthető nyelven lenne megfogalmazva. Minden esetre németen jól elszórakozgattam az angol oldal olvasgatásával. Csúnya amerikai helyesírás. Ja, Britni Szpírsz húgának a terhességéről szólt a cikk. Rumor és favorite. Nekem kell az u betű és pont. De nagyon egyszerű és érthető szöveg, olyan pre-intermediate lehet.

Mért van az, hogy a tanár richtig azt cseszi le a dogaírás közben (engem), akitől kérdeznek, mert másokkal ellentétben én még tanultam is, és tudom, hogy mi a különbség az intermedier és a domináns-recesszív öröklésmenet között? (költői kérdés) Hozzáfűzném még, hogy nem súgtam. Annyira. Meg nem is vettük sem a kodominanciát, sem a vércsoportok öröklődését. Mint megtudtam a dolgozat után 'hisz fakton szó volt róla!' (wazze) és hogy a kettőnek egymáshoz van köze. Már mindegy, de rajzolgattam hülye táblázatokat a vércsoportoknak, amiről már tudom, hogy rosszul. De a csodatölcsérek öröklődését jól mutattam be. Meg az öröklődést egészséges homozigóta és recesszív albínó esetén. Wehehe. Szerintem ez a témakör tök poén, igazából semmi olyasmi nincs, amit annyira meg kellett volna tanulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr27503422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2008.03.15. 13:57:35

Topic él még széép emlékeim között :) Ne rossz újság, csak állandóan mindenre meg akar tanítani, ami azért egy idő után kicsit irritáló. Na és persze az osztályunkat egykor díszítő 12 Brad Pitt poszter is onnan származik. Most már asszem TH poszter van benne :/ Bioszból mi is ugyanezt tanuljuk, olyan elviselhető tananyag, legalábbis jól lehet mellette olvasni és leckét írni. Majd dogára megtanulom, ha kell, amúgy nem egy nagy cucc az egész, csak jól hangzik :P

Lidi · http://confectionery.striped-socks.org 2008.03.15. 17:57:48

IMÁDTAM azt a 12 BradPitt posztert. Nálatok írtam tavaly a föciversenyt, és másfél órán keresztül a posztereket bámultam, na nem ám a vaktérképet.

Goo 2008.03.18. 04:23:36

Nekem az tetszett benne, hogy Ausztria felelőségét mérlegelte a 2. vh-ban. Ez persze németül volt, szóval nem túl érthető volt. :D Régebben Charmed poszterek is voltak benne. :D
süti beállítások módosítása