Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


28/04/08

2008.04.28. 20:03 | Goo | 3 komment

Barom, állat, faszfej, hogy hogy kaphat az ilyen tanári diplomát, hogy rohadna meg, úgy ahogy van. Méghogy az igyekezetet értékeli, mi? Azért nem képes megadni azt a kurva ötöst, mert belegebedne, ha reálisabban értékelne? Ne mondja nekem, hogy a szintem ugyanaz, mint a nem mondok neveket kiké, mert egyáltalán nem, az ő saját bevallásuk szerint sem. Most az én hibám az, hogy én nem szartam magas ívben az egész tesire? Az én hibám, hogy én, míg mások megmondták, hogy nem hajlandók korlátra menni, én teljesítettem, gyűrűn több gyakorlatot csináltam meg, mint a többiek, a szekrényt hosszában ugráltam 3 órán át, utána pedig két hétig sántítottam miatta? De azért ugyanaz a szintem, mint annak, aki egész évben ha 5-10 órát tesizett, csak épp mély a dekoltázsa, ugye? Mert nem képes annyit figyelembe venni, hogy lehet, hogy ennyi kell a kitűnőhöz? De nem, mert egy szarkeverő barom állat, akinek valamiért nem vagyok eléggé szimpatikus, hogy engem is olyan szinten osztályozzon, mint a többieket, ugye? Bassza meg az a… hadd ne mondjam meg mi.

Annyira ki vagyok bukva, hogy még az sem vígasztal, hogy a matek és az infó próbaérettségim is ötös lett, a törim meg a legjobb az osztályban (91%). Mert ugye vannak olyan tárgyak, ahol nem lehet belekötni abba, hogy nem tökéletes a földet érésem, mert ha jó a megoldásom/levezetésem, akkor jó a feladatom. Mért engednek ilyeneket tanítani?

A fényképek még mindig nem érkeztek meg, m telefonáltam a postára, ragszámot (vagy mi a faszt) kértek, most a hülye központot próbálom elérni, hogy mondjanak már valamit. Múlt csütörtökön azt írták, hogy már meg kellene érkeznie. Azóta 4 munkanap telt el. Többet itt sem rendelek, az is biztos.

A nyelvvizsga miatt ma már másodszor telefonáltam, akkor még mindig nem érkezett meg. Azóta küldtek egy e-mailt, ezért meg holnap mászhatok be Körmendre, hogy leadhassam az igazgatóságon statisztikát készíteni. Lassan úgy érzem, hogy a telefont a fülemhez is ragaszthatnám.

Mért kell ilyen kurva szemétnek lennie az egész világnak?

Hozzátold: kaptam hívást, hogy a fénykép megérkezett, apám munkahelyére kézbesítették, onnan visszadobták (teljesen fair), már a tököm tele van, hogy minden ajánlott vagy utánvétes küldeményem oda megy. Viccből címezem meg egyáltalán, vagy minek van nekem nevem, ha nem képesek nekem kézbesíteni az én küldeményeimet? Csak azt nem értem, hogy hogyha a postán van, akkor a telefonos csaj mért nem volt képes rendes felvilágosítást adni. Az anyámmal folytatott hívás közben érkezett a vezetékesen is a mamámtól egy hívás. Komolyan, hozzáragasztok egy antennát a fejemhez vagy nem tudom, de ennyit, mint ebben a pár napban, még nem telefonáltam egész életemben összesen.

Elmentem a postára. Utána meg este szerenád. Marha sok kedvem van hozzá, szétrobban a fejem. Átkozott világ.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr38503433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidi 2008.04.29. 00:55:18

Jajj, a négyszögeshez még annyit, hogy nekem a szembenlévő szögek mást jelentenek, de amúgy nincs gond, nem vagyok elmebeteg. Annyira. :) Jó szerenádást.

Nick 2008.04.29. 05:35:25

Elmebeteg tesitanárból nekünk is jutott. Azért kaptam tőle egyszer rosszabb jegyet, mert nem mosolyogtam eleget az órákon. XD Ti már szerenádoztok? Mi olyat majd csak kábé a következő évezredben csinálunk, még semmi sincs megbeszélve (és a hülye ofőm kitalálta, hogy a két angoltanárhoz egy időben menjen a saját csoportja. Hö. Én speciel mindkettejükében voltam, úgyhogy sértődés lesz a vége, ha ez megvalósul.) A posta meg debil, ezért intézek mindent amit csak lehet az interneten. A próbaérettségikre meg igenis tessék büszkének lenni. Én ölni tudnék ezekért az eredményekért.

Goo 2008.05.02. 17:36:48

Lidi: ja, hát, igen, kinek mi a szembe. Kockaaaa. :) Nick: mi három napon át szerenádoztunk, mert egy nap alatt három várost nem tudtunk volna megjárni. Hétfő Szombathely, kedd Körmend, szerda Gotthárd. :)
süti beállítások módosítása