Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


To Juc

2008.05.20. 06:38 | Goo | 2 komment

Most azért blogolok, mert Juc olyan nagy előszeretettel rágja a fülem érte.

Kedves naplóm, az életem maga a materializálódott unalom. Miután kitakarítottam a fél lakást, komolyan nekiálltam azon gondolkozni, hogy milyen érzés lehet készülni az érettségire, de aztán hamar sikerült elkergetnem ezt az elrettentő rémképet.

Ma voltam Szombathely városában bőrgyógyásznál, aki sok szép dolgot közölt velem, olyasmiket, ami hosszas orvoshoz meg kórházba járást eredményez, de legalább lesz programom az érettségi utánra.

Amelyik nap nem unom halálra magam és épp nem valamelyik sorozatomat bámulom, akkor épp sikerült összehoznom valami programot, vagy egy másik programba meghívatnom magam. Mondjuk tényleg katasztrofálisan nem jönnek össze a programok, ilyen a pénteki majdnem rátóti buli, vagy a mai magyarlaki nemsátorozás. Múlt szerdán infó lett volna, csak épp a tanár elfelejtette, szóval teljesen feleslegesen mentünk be rá. Hehe. Csütörtökön viszont összejött az Ausztriai biciklizés, szóval négyen útra keltünk és újfent megcsodáltuk a güssingi várat, meg úgy az egész várost. Mindig elcsodálkozom, hogy csak egy kicsit vannak odébb nálunk, mégis mennyivel kulturáltabban képesek élni. Na mindegy. Képet teszek be, hogy legyen.

A youtube a google-lel társulva majdnem megmondtam, hogy mit csináljon, mi a büdös akárminek kell folyamatosan törölgetni a videókat? Nem tudom, hogy kinek rossz az, hogy megnézhetjük a kedvenc videoklipjeinket, amik sehol máshol nem fellelhetőek.

Továbbá nem értem, hogy miért van a Justice D.A.N.C.E.-ének két klipje is, a szám továbbra is jó, de nem tudom eldönteni, hogy a két klip közül melyiket szeressem jobban. Ez és ez. Oké, tudom, a szám tavalyi, de még mindig szeretem.

Holnap lesz egy angolom, megtudakolom a töri és a magyar érettségim eredményét, legalább minimális kimozdulás. :)

Egy hét múlva, ugh.

Ui.: és még mindig az. Egyre inkább. Én meg még mindig. Life sucks.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr46503439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Goo 2008.06.06. 11:03:47

Eredményt már közöltem, Ausztria meg azért nem akkora csoda ám. :D Tudod, nekem meg az a csoda, hogy nightlife a belvárosban hajnali nem tudom hánykor. Meg mikor tavaly hajnali 1 körül mentünk TR-t venni. :P
Majd elviszlek Ausztriába és hallgathatsz svábokat is hablatyolni. ^^
süti beállítások módosítása