Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Drága, jó utolsó pillanatok

2008.06.13. 23:17 | Goo | 7 komment

Nem érdemes hozzám szólni, ezekben a napokban a legapróbb dolgokon is képes vagyok felhúzni magam. Nem fogok végezni a szóbelire készüléssel, ez annyira biztos, mint hogy most itt blogolászok tanulás helyett. Oké, 10%-ot bármin össze tudok szedni, de kicsit jobbra hajtok.

Amúgy is pont most jött össze minden, vagy amúgy is elég régóta halmozódtak a dolgok, a lényeg, hogy most legfőbb ideje lenne egy teljes kibukásnak, de nem érek rá ilyen apróságokkal foglalkozni, most még a takarításra sincs időm, pedig a szőnyeg már alig-alig dereng fel a papírstócok között.

Gondoltam írok, hogy életjelet adjak magamról. Egy hét múlva a banketten fogunk bulájozni, de már azzal is elégedett lennék, ha csütörtök késő délután lenne. (megjegyzés: 13.00-kor kezdek az angollal és 16.00-kor végzek, de nem tudom mivel, mert a cetli, amire felírtam, elveszett az egyik halmazban).

Örültem volna, ha a 11.-esek cseppet nagyobb rutinnal dolgozzák ki az infótételeket, de nem így történt, 5-6 oldalas tételeik is vannak. Nekem sikerült a gazdasági világválság és az amerikai alkotmány témát is két oldalba belesűríteni, még a magyar leghosszabb tétele is csak 3 oldal 4 teljes verset tartalmazva, ergo annak az értelmi tartalma sem több egy oldalnál. Az összes tételeim hossza átlagban egy oldal körül mozog, nem arról szól, hogy mesedélután legyen, hanem hogy közérthető és minél könnyebben megjegyezhető. Ennek ellenére a redundancia üvölt, és át kell dolgoznom őket, hip-hip hurrá.

Mennék be tanévzáróra, mert milyen jó dolog lehet a galériából nézni, hogy mások hogy nyomorognak, de olyan, mint hírközlés ebben a városban csak elképzelésekben létezik, az iskola honlapja csak azért van, hogy elmondhassuk, ilyen is létezik, a városi hírcsatornák pedig még nem ébredtek fel a téli álmukból, vagy egyből meg is kezdték a nyári szünetüket, nem tudom.

Apropó, nyári szünet, milyen jó lenne még egy igazi nyári szünetet átélni… Sajnos nem lesz ilyen, sajnos elrontottam az egész eddigi életem és most kétségek közt vergődöm. Szeptembertől megszabadulok az egész eddigi életemtől, búcsút mondok mindattól, ami az eddigi hétköznapok szürkeségét jelentette. Persze ez a szürkeség közben biztonságérzetet is adott, hiszen akármi történt, tudtam, hogy az iskola állandó, a szobám állandó, az internet állandó, a tévé állandó. Ha kibukok, bármikor bemehetek a nagyszüleimhez panaszkodni, meghallgatnak. Most mindennek búcsút kell mondanom, hogy egy olyan életet kezdhessek, amire jelen pillanatban nem is vágyom.

Hogy mire vágyom? Látod, ezt nem írom le, a vágyakban épp az a jó, hogy sajátok, ezeket senki sem veheti el tőlem, akárhova is sodor az élet. Csak egy pillanatra vágyom, egy pillanatra, amíg a napsütésben állok, a szemem becsukom és elhiszem, hogy minden másképp van, úgy, ahogy lehetett volna, ha minden másképp alakul.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr57519441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidi 2008.06.14. 19:20:06

Cheer up! Thing can't be that bad.
Honnan idéztem?

Nick · http://whatever-inc.extra.hu/ 2008.06.14. 23:57:58

Én még el se kezdtem tanulni a szóbelire, pedig már csak három nap... rossz ember vagyok.
A sulielhagyás meg szar, nem tudom megérteni azt a pár embert, akit teljesen hidegen hagy, vagy örül neki, hogy elmegy... én nem tudok felfogni olyasmiket, hogy nem fogunk többé az 56-osban ülni, sőt, lerombolják a MI 56-osunkat (azért videóztam le). Ezt dettó nem tudom felfogni. :(

dortimcsi 2008.06.15. 19:18:25

Nick!

Ha az embernek jó osztályközössége van,akkor tényleg érthetetlen, miért örül.De nekem olyan osztályom volt,ahonnan öröm volt eljönnöm.Persze van 1-2 ember akikkel jóban voltam,de ez elenyésző.Ezért én 1999-ben örömmel hagytam ott az osztálytársaimat és a gimnáziumot, ahova párom megismeréséig egyszer tettem be a lábam és az se az öcsém gombavatója volt....
Szóval szerintem ne értetlenkedjünk azon mit nem ért a másik.Iskola és közösségfüggő, hogy érzed ott magad.

Nick · http://whatever-inc.extra.hu/ 2008.06.15. 20:47:49

Az nagyon rossz lehetett :( Így megértem, hasonló érzésekkel viseltetek az általános iskolám iránt. Igazából én a hasonló érzésű osztálytársaimra gondoltam, -csak tudom, túl általánosítva írtam szokás szerint, mea culpa,- mert mi tényleg egy olyan közösséget hagyunk el, ami nagyrészünknek máris hiányzik, páran azonban ehhez képest tőlünk is vagy teljes közönnyel viseltettek, vagy már alig várták, hogy továbbléphessenek (és nem is kirekesztettek, mert olyan csak egy volt nálunk, az is önszántából).

Kati 2008.06.16. 16:08:34

Szia! Már elég régóta olvaslak, igy lassan teljesen ismerős leszel nekem. Igy kívánok "egy szekérderékkal" a szóbelire.

Goo 2008.06.19. 22:44:20

Köszönöm a szurkolást, eddig nem mertem még feljönni sem ide, hogy ne köszönjek meg semmit előre. :)

Lidi: nem tudom, hogy honnan, most műveletelen vagyok? Ez nem lehet DH. :D

Lidi 2008.06.21. 20:49:02

Hat kerlek alassan a Headway Pre-Intermediate -bol van. :) Gondol, gondol, gondol, ez mar bejott Micimackonak is. (oke, en vagyok az egyetlen genmanipulalt mutans a foldon aki megjegyez ilyentet csak ugy spontan :D)
Címkék: érettségi szentimentális
süti beállítások módosítása