Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Mertmértisne

2008.10.30. 00:45 | Goo | 5 komment

Trattarattarattata, felvettek egy csúcsszuper kollégiumba, kaptam egy 13 négyzetméteres szobát, saját fürdővel, erkéllyel, előszobával és négy beépített szekrénnyel. A szoba bútorozatlan, csak függönyt tartalmaz.

Az egyetlen probléma, hogy a Hørhus Kollegiet Dél-Koppenhágában van, és bár az infrastruktúrája baromi jó, de mégsem annyira, hogy bejárhassak a BME-ig. Anno, a felvételem elutasításakor teljesen meg is feledkeztem a jelentkezett szállások lemondásakor. Azért csak most kaptam szobát, mert a gyorsítási eljárást a felvétel után javasolták, aztán ugye az egész a feledés homályába merült.

Hiányzik a meg nem kapott életem, hiányzik az angol nyelv... Btw, ma a Körtéren megállított egy srác tök jó magyar nyelvtannal, de nagyon erős angol akcentussal, öltönyben, meg valami egyház logojával a nyakkendőjén (olyan angol iskolai egyenruha fílingje volt az öltözékének), hogy beszélek-e angolul. Persze magyarul kérdezte, szóval mire kihámoztam az mp3-at a fülemből, harmadszorra is visszakérdeztem, hogy mit szeretne, mire felfogtam, hogy ez magyar beszéd szeretne lenni (aztán arra gondoltam, hogy remélem, nekem nem ilyen az angolom). Mondom, aha (itt már angolra váltottunk), kérdezte, hol tanultam, mondom, gimiben, visszakérdez, hogy még mindig oda járok-e, mondom, hogy nem, hanem egyetemre. Aztán megkérdezte, hogy nem szeretnék-e heti kétszer találkozni és beszélgetni ilyen csoporttal. Majdnem azt mondtam, hogy de, de aztán ismételten rápillantottam a nyakkendőjére, és beugrott, hogy mégsem. Időhiányra hivatkoztam, majd mikor azt mondta, hogy csak van heti két órám, és beszélgethetnénk istenről, jött a válaszom, hogy nem vagyok vallásos, itt már ismételten magyarul beszélt, szóval biztos ami biztos "Nem vagyok vallásos, I'm not religious" választ adtam, hogy biztosan megértse, megköszönte, és továbbindultam a hatos felé.

Nekem kell az angol, de azért nem gurult el a gyógyszerem, hogy ezért újra megvallásosodjak, még ha esetleg anglikán is lett volna az egész. Holnap haza, sajna lemaradok a Halloween jelmezes buliról :(, de amerikai rokonok. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr99739728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucee · http://coldnose.13wings.net 2008.10.31. 19:26:09

Kilógott egy golyóstoll az öltönyzsebéből? Mert akkor ugyanannak a térítős csoportnak a tagjaival találkozunk nap mint nap :)

Lidi 2008.11.01. 11:38:15

Muhaha, és én nekem még megvan a csodafegyverem: Jónapot, elnézést, igazán sajnálom, de fiatalkorú vagyok, nem adhatok pénzt, nem csatlakozhatok sehova, nem rendelkezhetek magammal, köszönöm, viszontlátásra. Szegénykék olyan letörtek szoktak lenni utána. :)

Goo 2008.11.04. 00:02:32

Fogalmam sincs, de ők rendszeresen ott tobzódnak, ma is majdnem belerúgtam az egyikbe, mikor a 19-es, 56-os és 61-es egyesített tömegével sodródtam a 6-os felé. :)

Öööööö, le kell hogy lombozzalak Lidi, de már neked is van önrendelkezési jogod. :D

Nick 2008.11.05. 22:15:53

hoho, akkor mindkettotoket beszervezhetlek szcientologusnak? *szemcsillan*

Goo 2008.11.05. 23:17:27

Kizárólagosan bármely év harmadik péntek 13-án. :P Ha most nem teszed meg, legközelebb csak 2012-ben lesz rá lehetőség. :D
Címkék: vallás angol dánia felvételi mi lett volna ha...
süti beállítások módosítása