Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Azért ez sem fenékig tejfel

2008.11.05. 23:26 | Goo | 6 komment

Mármint persze, csúcsszuper, hogy Obama ilyen szép nagy fölénnyel lett elnök, mert innentől lehet reménykedni olyasmikben, mint könnyebb zöld kártya, kevesebb háború, meg kevesebb idiotizmus, de mért nem veszi senki sem észre, hogy az átkozott mormonok mit műveltek Kaliforniában? Felháborító, hogy átpréselték a 8-as indítványt, gusztustalan, mennyire kelendő a gyűlölet mind a mai napig.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr37753148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nick 2008.11.05. 23:50:49

En eszrevettem, pontosabban fogalmazva egy csomot kerestem a neten az eredmenyt, mert reggel a cnn meg aszonta, meg szamoljak, delutan meg ugye mar vege volt a valasztasi musornak. Es undorito bigott seggfejek. Pedig eddig az en kis vilagomban Kalifornia volt az az allam, ahol okos es liberalis emberek elnek tobbsegben.

Goo 2008.11.06. 00:24:40

Hát ja, reggel kezdtem, index.hu, Obama nyert, jó sokkal, éljen, jippí, tovább, semmi infó. Oké, CNN tuti többet tud. Bejön az oldal, a címlapról Obama mosolyog, oké, kereső, kidob annyit, hogy ja, Kalifornia szavaz a prop 8-ról, eredmény semmi. Jött a google, onnan Kalifornia hivatalos választásos lapjára tévedtem, ahol online 5 percenként frissítették az eredményeket, akkor olyan 12% körüli volt a feldolgozottság, de az igen olyan 300.000-rel vezetett. Délután a könyvtárban úgy marketingeztem, hogy rendszeres időközönként rátenyereltem az f5-re, a különbség nem nagyon változott, végül csak félmilliós többségbe kerültek a jogfosztók, de nem az a lényeg, hogy alig, hanem, hogy mi a frászkarikát műveltek. Mért nem úgy fogalmazták meg a kérdést, hogy "ön támogatja-e, hogy az ország alapelveivel ellentmondóan, diszkriminatív módon megfosszuk az alapvető jogok közé tartozó házasság lehetőségétől az azonos nemű párokat, azáltal, hogy belebiggyesztjük az alkotmányba egy "between a man and a woman is valid" szerkezetet?"
Azon döbbentem le leginkább, hogy Los Angelesben, San Diegóban és Orange Countyban is az igen győzött. Hogyan? Ez abszurd.
Nálam leginkább ezek a "én Obamára szavaztam, de a 8-asra igent ikszeltem, mert isten úgy akarta" típusú idióták verték ki a biztosítékot. Lófaszt. Vagy vannak elveid, vagy nem, vagy hiszel az esélyegyenlőségen, vagy nem, akkor inkább mond azt, hogy "egy inkonzekvens idióta vagyok", aztán még talán meg is értem. Áh, annyira felhúztam magam, hogy az fáj. -.-'

Goo 2008.11.06. 00:35:07

Ja, amúgy itt van ilyen szép online térkép, hogy Kaliforniában mi-hol, hogyan nyert. www.latimes.com/news/local/politics/cal/la-2008election-california-results,0,1293859.htmlstory
Ez már az LA Times honlapja, azon a választásos oldalon is volt ilyen, de mindent töröltek, csak táblázatokat hagytak. (vagy szimplán letiltották az európai IP-címeket a nagy forgalom miatt)

Brigi · http://tenfeethigh.livejournal.com 2008.11.06. 09:52:24

Hát igen, én is elég nagyot csalódtam...

Nick 2008.11.06. 12:14:00

O, brilliant. Hat nem pont igy kepzeltem az "Igen" oldalt? Debizonyigen. Ezeket irtani kene.

"Chief proponents: California Catholic Conference of Bishops, Protect Marriage Coalition, Church of Jesus Christ of Latter-day Saints, Concerned Women for America

Major donors to "Yes" side: Knights of Columbus, Focus on the Family, members of the Church of Jesus Christ of Latter-day Saints"

Goo 2008.11.08. 01:27:51

Forduljon fel az összes mormon, republikánus, neofasiszta, értelmesebbet sajnos erre nagyon nem tudok mondani. :| Talán pár év múlva változik ez az állás. :S
Címkék: politika amerika
süti beállítások módosítása