Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Túléltem!

2007.01.15. 17:27 | Goo | 3 komment

4-es lettem magyarból, hát csak észrevette magát a tanár! :P (Vagy olvassa a blogomat XD)

Ez a számtech és filozófiadoga tényleg szánalmas volt, izgatottan várom az eredményt. És követelem, hogy menjünk vissza az időben és írjunk egy dogát angolon! Tegnap fél kettőig még angoloztam, kenem-vágom az összes szót, hadd írjak már egy 5-öst! :twisted: A német meg... Ki tudja. Szörnyű lett az biztos, de nem lesz karó semmiképp, mindenhova írtam, próba cseresznye, sosem ment a der-die-das mindenféle esetben. :?

Muszáj volt új kinézetet keresnem, mert az előzőnél annyira egybefolytak a kommentárok és nagyon nem láttam át. Igaz ebben meg hatalmasak a betűk, de imádom a rusztikus stílust. Vagy csak nekem hatalmasak? Mert pont ma volt a betűméretből egy esetem magyaron, helyesírást kaptunk ki (4 lett), és a tanár kiemelte, hogy a Tominak több mint egy oldal lett, a Gergőnek meg még fél sem, és így nem igazságosak a fogalmazások, mert nekem sokkal többet kell írnom, szóval ami nekem két oldal, az a Tominak öt. Azt mondta, hogy innentől megmondja a Tominak hány oldalt kell írni, meg nekem mennyit és a többik aszerint osszák majd be. Csak nem értem, hogy hogyha angolon működik a szavak száma alapján történő írás, akkor mért ne működne magyaron?

Na mindegy, szóljatok, ha nagy lenne a betű, mert nekem eléggé jó felbontáson van a monitorom és kisebben látom azokat a dolgokat is, amik másoknak nagyok. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr12503125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.01.15. 19:10:35

Kissé nagyok a betűk, de elviselhető :D Vagyis tökéletes. _______________ Válsz: Nagyon pontos megfogalmazás, alig kell szótár hogy megértsem, nagyok, de nem akarsz belémkötni. :D

Noni 2007.01.15. 20:37:07

Szerintem elég nagy a betű... de jó :-D _______________ Válasz: Ez is de precíz megfogalmazás! ^^ :D

Jucee 2007.01.17. 19:08:14

Tényleg nagy. De én a nagyot szeretem^^ Asszem a te blogodban is perverzkedés veszi kezdetét..:$ _______________ Válasz: Öööö, figyelmeztetlek, hogy a tiéd meg kifejezetten kicsi, szóval ha nem akarsz oda is perverziót... :twisted:
süti beállítások módosítása