Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Sorozataim

2007.01.18. 16:00 | Goo | 4 komment

Hollá!

Itt vagyok a gép előtt és nincs internet. A router elment, nem tudom hogy hova vagy hogy mi van vele. Szerintem apám vitte el szoftverfrissítésre vagy ilyesmi, de nem szólt. Máskor mindig szokott. Csak azt látom, hogy a vezetékeknek csonkja fekszik a szekrényen.

A számítógép internet nélkül a 21. században, olyan, mint a pizza ketchup nélkül. Mikor itt van észre sem veszem, olyan természetes, hogy lekapjak egy számot, fellapozzam a wikipédiát, a port.hu-t vagy az imdb-t, de így, hogy semmit sem hoz be, nem tudom végigolvasni a fórumokat, blogokat, meglátogatni az állatokat, rájövök, hogy mennyire függővé tett az egész. Akkora sebességben tud hozzám áramlani az információ, amennyire megengedem, amennyire akarom. Most viszont nem találom a helyem. Hallgatom a zenét és a szövegszerkesztőbe irkálok.

Igazából azért kapcsoltam be a gépet, hogy megnézzem a tegnapi Everwood-ot, de ez volt a 4. évad első része! Az meg nincs meg, így azt hiszem egy életre lemondhatok róla. Na jó, ameddig nem kezdik el feltölteni, de az egy örökkévalóság is lehet, főleg így internet-kapcsolat nélkül. :roll: Akarom látni, akarom tudni, hogy Ephram visszatolta-e a seggét Londonból Everwoodba, hogy Nina végül kit választott és hogy mi van Rose-zal. És most várnom kell a 2. részig és ráadásul egy csomó mindenről le leszek maradva. :/

De már megnéztem a Blind Justice legutolsó részét. Nem szeretem ezeket a sorozatzárásokat, szemét húzás a csatornáktól, hogy csak úgy lekapják a műsorról őket rendes lezárás nélkül. A That's Life-nak is úgy lett vége hogy sehogy, Paulie sikeresen letette az őrmestervizsgát a barátjával együtt, de mi lett Lydiáékkal? A kedvencem meg Plum volt, de nekem ők sem lettek lezárva, miért kell lekapni mindent a műsorról? Vagy miért kell azokat a sorozatokat leszedni, amik inkább európaiasak, mint az amerikai borzalmak? Oké, tudom, nincs amerikai nézőközönség, de ez sem mindig igaz. Elképzelem, hogy egy párhuzamos világban ezek a sorozatok futnak és hatalmas a nézettségük... Na jó, ez nem jó hozzáállás, inkább örülök, hogy ennyit láthattam belőlük. Csak olyan szomorú, hogy így kell befejezni őket...

Mindegy, a net végül megjött, itt vagyok, jelentkezem. Az Everwoodon teljesen kibuktam, nem igaz hogy pont a tegnapi részről kellett lemaradnom, látnom kell! De nem találom. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr37503130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.01.18. 21:47:31

Engem is zavar, ha csak úgy vége egy sorozatnak, de hiába... egy fontos a csatornáknak: a profit. De 13 részes volt a Blind Justice, szóval nem lelőtték, csak nem rendeltek be plusz részeket hozzá... kár, nekem is tetszett, bár nem láttam minden részt (és itt végre nem csak nyomoztak, volt magánéleti szál is, meg egy érdekes motívum, hogy a főszereplő vak volt...). Az Everwood engem jobban zavar azért. Négy évad, és kész, pedig elég jó nézettsége volt, és a CW-nek is talán ez lenne az egyetlen esélye... (a sorozatai kb. 20-80%ot buktak nézettségileg, pedig épp nőniük kellett volna). Nem tudom, hogy lezárták-e, de legalább ez teljes évad. Bár a That's Life is teljes évados volt, és megjegyzem, hogy remek évadbefelyezés volt, de sorozatzárásnak... A Charmed befejezése, na AZ befejezés volt. Szívmelengető és teljes. Amikor jött a stáblista, nem felrúgtam az asztalt, hanem elmosolyodtam, és valami furcsa érzéssel visszatettem a dvdt a tokjába. Talán mindenkinek fontos, hogy a szeretett dolgai rendes befejezést kapjanak. Viszont ha az amerikaiknak sokszor mégrosszabb. Látják, hogy indul egy új sorozat, beleszeretnek, megnézik a második részt is, a haramdik részt is, és egyszercsak azt veszik észre, hogy a negyedik rész helyén valami sikeres sorozat ismétlése megy. Na az mégjobban szívás, főleg akkor, ha ki sem jön dvdn, vagy külföldön sem veszi meg senki. Talán sokan ezért várják meg, amíg lemegy az első évad, hogy lássák a teljes nézettséget, hogy a csatorna berendeli-e tovább. Akkor legalább nem érinti őket ez. Ehh, lassan hosszabb lesz a kommentem, mint a bejegyzésed. Összegezve felháborító a cancel. De még a számítógépes részhet is: Hát igen, pizza ketchup nélkül. Ehető, de nem az igazi :D Mindesetre elküldted a bejegyzést, tehát már van neted. :D Képzeld el, ha két hónapig nincs neted. Szar érzés, nekem elhiheted. (de legalább agyonhallgattam azt a pár számot, amit addig letöltöttem :D) _______________ Válasz: Jé, de hosszú. :D De a Blind Justice-t igenis lelőtték. Egy gyönyörűen összerakott sorozat volt, egy bé kategóriás évadfináléval és nem rendeltek többet, ez nálam eléggé a lelövés kategória. Főleg ha az évad csak 13 részes. A That's Life!-ot meg végképp lelőtték, annak az USÁ-ban az utolsó részei a mai napig nem mentek le, és nem tetszett a vége, szerintem nem nagy elvárás egy sorozatnak az ahhoz méltó lezárás. :roll: DVD-ket követelek, rengeteg sorozatot letölteni sem tudok, így örökre búcsút mondhatok nekik. (Sabrina, Out of This World, That's Life!, Blind Justice) Miért?! A nethiányról meg igen, elmúlt. Ki tudja meddig, épp azzal vagyok fenyegetve, hogy kikapcsolják a netem. Nagyon kevés sorozatnál láttam jó befejezést. Talán csak a Charmednál és a Sabrinánál, többnyire a falba verném a fejem, hogy hogy engedték ezt lemenni. Ha már végigülök a legtöbb sorozatnál napokat, akkor hadd lássak már egy gyönyörű befejezést!

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.01.18. 23:06:12

Hát a Blind Justiceből egy-két részt magyar tvripben meg lehet szerezni... _______________ Válasz: Párat láttam torrenten, de sajna nincs fent az összes, pont azok hiányoznak, amikről még lemaradtam. :?

BB 2007.01.19. 16:00:03

én az amcsi vígjátéksorozatokon tudok kiakadni :S a jóbarátokon kívül nem is jut eszembe más jó amerikai vígjátéksorozat.az a tippikus amerikai humor annyira kretén és degenerált, hogy nemigaz. _______________ Válasz: Inkább amerikai humor mint angol. :D

BB 2007.01.19. 19:02:50

hát sok külömbség nincs, de ja :D _______________ Válasz: Hát szerintem elég sok van, én utálom a hülye angol szójátékokat, ők nem képesek megérteni a rendes vicceket, közben az amerikaiak meg megértik.
süti beállítások módosítása