Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Összevissza

2007.01.20. 23:00 | Goo | Szólj hozzá!

Rendszereztem a WMP-t. Egy egész napos program volt, de megérte, szép és átlátható lett minden, már nem hevernek a lemezek három darabban mindenfelé, szinte minden a saját nevén van a saját albumán, a helyesírási szabályoknak megfelelően kis és nagy kezdőbetűkkel, előadó, album, év, sorszám, műfaj alapján összerendezve. :D

Történt egy hatalmas baki is, épp a Harry Potter filmzenét rendeztem és elértem egy számhoz (A Window to the Past), ugye a HP-k klasszikus, viszonylag lágy, melankolikus zenék, ezért elcsodálkoztam, hogy az egyik kedvenc együttesem száma hallatszik helyette, azé az együttesé, ami alig elismert, még a kiadókeresésnél tart, csak egy albuma van. Nagyon elcsodálkoztam, hogy mekkora a statisztikai esélye annak, hogy egy amerikai ismeretlen punk-altern banda zenéje kerüljön be egy klasszikus brit zenébe, amit azon ma töltöttem le és még egyszer sem hallgattam meg. Aztán fél óra múlva újra rákattintok és az eredeti dallam hallatszik. Látszik a WMP Microsoft termék, hogy hogy utálom, mindegy eléggé vicces volt, marha nagy déja vu érzés, hogy visszaköszönt a kedvencem.

Meg a húgom is fel lett köszöntve születésnapja alkalmából, bár szegényre pont ma jött valami nyavalya és alig evett a tortájából, olyan hányingere volt. Most alszik, remélem reggelre jobban lesz.

Aztán lenne egy sztorim is, Viki már tudja. Szóval pár napja a Today's Hot-nál böngésztem, és betévedtem egy blogba. Egész jó volt meg minden, kicsit olvasgattam. Aztán tegnap azt vettem észre, hogy a más helyről hivatkozott linkeknél két kattintás is érkezett egy blogból, aminek nem volt ismerős a linkje. Rákattintok, és az az a blog, amit pár nappal korábban olvastam. Megnézem és ott van a blogom a linkek között, hát majdnem leestem a székről. Egy teljesen idegen ember betett a linkek közé. (Vagy egy hatalmas hiba történt, ami velem abszolút nem szokatlan, lásd fentebb (is)) De nagyon örültem és nem tudtam mit kellett volna tennem, megköszönni neki, kitenni a blogját vagy kapcsolatba lépni vele és bemutatkozni. Gondoltam holnapra hagyom a dolgot, így ma rámentem a blogjára és már nem voltam ott a linkek között. Nem tudom hogy mi történt, de biztos nem álmodtam, hogy ott voltam. :D Szeretném megköszönni neki és megkérni, hogy hogyha olvas, hagyjon egy kommentet, szeretek tudni az olvasóimról. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr71503133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása