Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Nyafi és fúj matek

2007.01.22. 23:00 | Goo | 8 komment

Kurvára nem értem ezt a két pont skaláris szorzata izébigyót, de nem is különösebben érdekel. Az viszont igen, hogy ezért holnap karót fogok kapni, de nem tudok ellene mit tenni. Persze erre bazinagy szükség lesz az életem során, csak legyen már a kezemben az az érettségi.

Ez az NCIS rész nagyon jó lett volna, de ki a franc volt az operatőr? Ott a közepe táján, a bowlingpályás és az azt követő jelenetben a kameraállás ritkaszar, úgy forgott az a kamera, hogy én szédültem el, még most is kavarog a gyomrom.

Kijelenthetem, hogy Medi cikkje alapján, amit belinkelt a fórumon (http://index.hu/kultur/eletmod/emo071011/), már emonak sem vagyok jó, mert erősen közeledek a 17 felé, és utálom Adyt is, ja és nem azért utálok húst enni, mert sajnálom az állatot, hanem azért, mert utálom a csontot szedegetni ki a számból, mert egyrészt nem szeretek ráharapni, másrészt gusztustalan, hogy a számban turkálok és a kezem is tiszta zsír lesz. Na ezért eszek csak olyan húst, ami nagyon zsírmentes, és a hús tökéletesen elválasztható a csontról, még mielőtt a számba kerülne.

Öööö, most van egy olyan érzésem, hogy többet tudtatok meg rólam és az étkezési szokásaimról, mint amit valaha akartatok.

Regisztráltam a B13-ra, de nem költözik a blogom, szeretek itt lenni, csak szerettem volna kommentálni az ottani bejegyzéseket is.

Leért az Everclear diszkográfia, bár nem tudom, hogy őket honnan ismertem meg. Van egy olyan sejtésem, hogy van valamilyen közük a Charmedhoz, de a WMP szerint az albumaikon kívül egyetlen egy szám található meg, az is a Sikoly 2 filmzenéről. De lehet, hogy van egy How Soon Is Now? Feldolgozásuk, és onnan ismerem őket, nem tudom. Ellenőrizni kellene, de már kissé kezd bosszantóvá válni, hogy így szedegetem össze a lemezeket, egy együttes legalább fél gigát elfoglal, és ez nem tudom már hányadik együttesem. Kellene valami szabályozást bevezetni magamnak, mert a zenemániám a totális követhetetlenség felé konvergál, és lassan én aggódom magamért, csak épp nem érek rá, mert zenét hallgatok. :D

De ma kiderítettem, hogy hogy s mint voltak a Street to Nowhere albumai, és szomorúan jöttem rá, hogy hiányzik három számuk, amiket nem tudok beszerezni. (Waiting, Hallelujah, It's Not Me) Persze ez alatt az idő alatt foglalkozhattam volna azzal az átkozott matekkal is, de nem tettem. Nem tudom mi lesz így velem, még lusta vagyok a biztosan tudott dolgozatra való felkészüléshez is. :? Talán majd egyszer ezeket is be tudom szerezni, elvégre most fut be ez a banda. És ez az egyetlen együttesem, akinek semmi köze tv-sorozathoz, filmhez vagy ismerőshöz, senki ismerősöm nem hallgatja.

A Windowsnak valami baja lehet, mert nagy gondjai vannak, nagyon be van lassulva, lehet le kellene futtatnom egy komolyabb víruskeresést.

Most akkor össze vagyok omolva, vagy nem? Mert nem bírom követni magamat, egyszerűen nézzétek meg ide is mennyi mindent leírtam, de értelme nem sok van, legalábbis másoknak nem igazán van köze hozzá, szükségem lenne egy komoly lelki rendszerezésre, hogy végiggondoljak mindent.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr80503136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medi · http://medi.b13.hu 2007.01.23. 11:10:34

a matekból nekem csak annyi rémlik h skaláris szorzat. hogy az mit takar... :D he-he-he-he. a cikk pedig (L) olyanokat visongtam közben, hogy hú. Én pedig szeretem Adyt egyik kedvencem, juj most akkor elbújok, hihihi. szerintem nem vagy összeomolva csak késztetést éreztél arra, hogy kiadd magadból a belső feszültséget/segget. hehe. _______________ Válasz: De én nem szeretem Adyt és kész. :D Akkora az egója, hogy nem bírom megérteni. Skaláris szorzat, én sem tudok többet, mint te, de állítólag volt érettségin. Majd meglátjuk, talán nem bukok meg. :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.01.23. 11:11:12

most télleg nem írta be amit ide pötyögtem fél órán keresztül? _______________ Válasz: Ez mind fél órádba tellett? :mrgreen:

Medi · http://medi.b13.hu 2007.01.23. 11:11:29

(ja de) elnézést vakvagyok :D _______________ Válasz: Nem baj az, mással is előfordul. :D

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.01.23. 18:03:50

On: Hehe, jó ez a cik... "Az emo nem öngyilkos, csak néha..." meg "dolog évezredek sablonja szerint lecseng néhány év alatt, és csak a szokásos mennyiségű kurva, bűnöző és öngyilkos termelődik majd ki" :D Bár belegondolva nem vicces, de a megfogalmazás... Én is csak csirkét eszek, meg pulykát. Meg disznót. Marhát nem, csak hamburgerben. Bár abban meg kb. annyi a marha, mint a ketchupban a paradicsom... Off: Csak nekem nem jön be a fórum? :@ _______________ Válasz: Nekem is nagyon tetszett az a rész. Olyan realista. :D Én disznót egyáltalán nem eszem, nyulat szerettem régen, de már nem tenyésztenek a papámék, úgyhogy azóta nem is igazán ettem. A fórum pedig nekem sem jön be.

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.01.23. 19:40:56

Nyúl... igen, az finom :D Egyszer a szomszéd megkérdezte, hogy mit sütünk, mert jó illat van (kb. 100 mre lakik tőlünk, te jó ég... (o.O)). Mondtuk, hogy nyulat, mire majdnem elájult, hogy megesszük :D Persze a gyerekének nyúlhúsos bébiételt ad, attól nem ájul el... :D Realista? Tényleg az :D Azt írja a fórum, hogy túl sok ember van fent rajta... Ide is betört az ahqs korlátozás, hogy max. 1 ember egy időben? De úgy tudtam, hogy az httpn nincs... Más animehqs oldalak bejönnek. (Majd nem javul meg, új fórum, és MJEEPv3.0a :D) _______________ Válasz: A nyúlhús finom, ropogós, omlós. :D Nem hiszem, hogy olyan sok ember lenne fent a fórumon, bár tény, hogy most nem bír annyit, mint az ability korában, de annak idején a legutolsó rész magyar premierjekor is fel lehetett jutni időközönként, bár ledobált. Nem tudom, lehet hogy épp drasztikus változások mennek végbe. :D *maga sem hiszi amit mond, csak úgy mondja, nem kell fejét venni*

dawe · http://dawe.wordpress.com/ 2007.01.23. 21:40:30

Drasztikus változások? :D Ha a következő mjeep címe MJEEP v3.0beta version lenne, segítene a helyzeten? _______________ Válasz: Igen, mert legalább azt jelentené, hogy bejön a fórum. :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.01.24. 12:10:23

Nyuszik :( _______________ Válasz: Csirkék :(

BB 2007.01.24. 13:20:45

képesek vagytok nyuszit enni??????? _______________ Válasz: Persze, nagyon finom, csak ajánlani tudom.
süti beállítások módosítása