Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Életjel november derekán

2008.11.09. 20:56 | Goo | 6 komment

Igazából csak életjelet akarok adni magamról, jelen pillanatban nem vagyok képes semmi mélyenszántó témáról komolyabban írni, vagy amiről tudnék, arról nem akarok. Szóval olyasmik vannak, mint innentől nem lesz egyetlen szabad hetem sem a vizsgaidőszakig, minden héten lesz legalább egy zéhá. Vagy írhatnám, hogy csütörtökön a Morrison's 2-ben buliztunk, bár nem értem, hogy mit szeretnek benne annyira az emberek, még állni is alig lehet, nem hogy táncolni, az árak meg csillagászatiak. A következő csütörtökön meg gólyabál lesz, PASO koncerttel, nem tudom mennyire várjam, addig még két zéhá van, utána meg egy nagyon nehéz jön. Tegnap sikerült valamivel elcsapni a gyomrom, szóval cseppet betegeskedtem is, mára már sikerült meggyógyulni. Nem tetszik ez az őszi idő, hideg van, meg köd, és sok pára. Hol vagy sunshine? Ennek az időnek a következményeként peindult a fantáziáló gépezet is, úgyhogy megint mindenfélékről álmodozom, ami nagyon nem jó, mert elveszi az időt az élettől. Végezetül pedig a plázák már megkarácsonyiasodtak, ugyancsak csütörtökön csak néztem ki a fejemből a Mammutban, hogy mikor is jelentek meg az összes szint korlátján a girlandok és a hatalmas hópelyhek. Aztán szerintem nem álom volt, bár az is lehet, de mintha feldíszített villanyoszlopot is láttam volna, szóval most még az átlagosnál is korábban kezdődik a karácsony.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr45759311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nick 2008.11.09. 22:54:47

Ah, ugyanmar, november van. A plazakban altalaban mar oktoberben elkezdodik a karacsony. :P Feldiszitett villanyoszlopot meg fogsz meg latni de meg hanyat :) Imadom a karacsonyt.

Lidi 2008.11.10. 17:34:35

Én múlt héten láttam, hogy az ábécékben (igen, ez a szó a helyes, csak semmi szupermarket :D) megjelent a mikuláscsokik arzenálja, nyáladzás indul. Plázában meg nem voltam már ezer éve, éljen a magyar verseny, de már csak 1300 oldalam van összesen, és másfél hét és pihenhetek és mehetek én is girlandlesre a vesztendbe sálálá.

Judit 2008.11.10. 22:28:47

Egy itteni szupermarketben már szeptember elején megjelentek a karácsonyi cuccok...enyhén szólva sokkoló volt a meleg idöjárás ellenére ezt látni... :D

Goo 2008.11.12. 03:18:40

Karácsony rulz! :D

Amerikában vannak külön karácsony boltok is, amik egész évben karácsonyi csecsebecsék árusításával foglalatoskodnak. :)

Ausztráliában meg a tengerparton megy a karácsony, na, az lehet csak az igazán jó dolog, 30 fokban. :D

szilvi · http://www.xilvii.blogol.hu 2008.11.22. 16:43:12

Jé, ott én is nemrég voltam. Nagyjából ugyanazon a véleményen vagyok, mint te, de azért jól éreztem magam én is.
A karácsonyi készülődésről meg annyit, hogy csütörtök óta az a munkám, hogy karácsonyi szórólapot osztogatok a Campona közepén. Mondjuk most már kicsit közelebb vagyunk hozzá,, mint mikor ezt írtad. :P
Nah örülök hogy betévedhettem:P

Goo 2008.11.25. 01:32:48

Szia Szilvi, rég láttalak, örülök, hogy erre jártál!
Mostanában akadtam rá az új blogodra, az utóbbi pár bejegyzést már olvasgattam is, csak nem kommenteltem. :)
Címkék: mindenféle
süti beállítások módosítása