Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Szalagavató, na ne

2007.01.28. 16:30 | Goo | 4 komment

Bassza meg ez az egész hadd ne mondjam ki. Bemenni este 7-re, aztán ott ülni egy teremben semmit sem csinálni 5-ig. 10 órát kidobtam az életemből, amikor akár aludhattam volna. De nem, mert be kell menni, mert mit tudom én, ha nem megyünk be osztályfőnökit kapunk. Az osztályfőnököt meg már 2-re hazatámogatták, annyit ivott. Nem ítélek, felőlem igyon. Mi meg megkaptuk, hogy nehogy inni merjünk, mert hogy fogunk részegen pakolni? Nem is akartam inni, meg nincs is gondom a fentmaradással, ha magamért csinálom, de ha kötelező, és ráadásul az én szabadidőmben, a hétvégémen, azt iskola épületében, 10 órán át, máris nem éri meg annyira.

Az intézményegység-vezetőnő meg lelépett, odaadta a kulcsokat a magyartanárnak, a párhuzamos osztály ofőjének. Csak hát a kulccsal valahogy nem lehetett kinyitni a régi szárny és a galéria közti ajtót, tehát le kellett volna vinni az asztalokat az aulába, és vissza fel a másik lépcsőn a régi szárnyba, hogy minden visszamehessen a helyére. Egy frászt, mindent egy kupacba pakoltunk tanári utasításra. (Valakinek legalább volt esze.) A termek mind szörnyen néztek ki, mindenhol sütemények hevertek szanaszét, egyszerűen szörnyű volt, elvileg kitakarítják, hát remélem is, mert mi a helyére pakoltunk minden asztalt az új szárnyban.

Ha belegondolok, hogy jövőre az én szalagavatóm lesz, és nekem kell járnom azokon a lépcsőkön, amit úgy ragadtak a kosztol, süteménytől és hányadéktól... Nem akarom. Egy évem van, hogy kiemigráljak külföldre, és másik iskolába járjak, ahol nem ünneplik ezt az egészet. Olyan szép ünnep lehetne, ha nem lenne kötelező a 11. évfolyamnak, főleg a józanabbik felének, aki nem itta hullarészegre magát és húzott haza. Persze felelősségre sem lesznek vonva, mert szalagavató. -.-'

Nem lehetne a miénket valami másik helyen tartani, ahol nem az osztályokba ültetjük le a szülőket, és a nagyszülőknek nem a másodikról kell a földszintre menniük, ha táncolni akarnak?

Ráadásul teljesen ki vagyok. 6 körül feküdhettem le, délután 3-kor keltem fel. Egész nap teljesen hasznavehetetlen leszek, itt van már fél 5, és még mindig pizsamában és köntösben ülök a gép előtt. Utálok mindent, ami ehhez az iskolához köt, szerintem egyetlen érettségi találkozóra se fogok elmenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr65503148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilvi 2007.01.28. 16:45:09

De akkor mér nem ittál te is? Nem vitt rá a lélek? :P Mármint, azzal sokkal könnyebben elintézhetted volna, nem? Vagy ha nem baszol be, akkor megkjátszod, és elküldenek. :D _______________ Válasz: Azért nem basztam be, mert mindenki tudja, hogy sosem iszom alkoholt, nem bírom a szagát sem. meg senkit sem küldtek el, csak aki már a fogasok között horkolt, és bűzlött, vagy haza vitték a szülei vagy aki haza tudott dülöngélni, az gyalog ment. Na nekem ez a megalázottság sem kellett volna.

BB 2007.01.28. 18:00:55

Nemtudom, eleinte én is "tartottam" a szalagavatótól, de aztán sokkal jobb volt, mint hittem. A saját szalagavatódon meg elvileg nem kötelező résztvenned...legalábbis nálunk azt mondták , hogy nem kötelező, csak mondjuk ha már a fél osztály nem megy el az ciki :D...megkapod a szalagodat később azt csumi. Nekem maradandó élmény volt, mert adtunk elő egy táncot (eleinte azt sem akartam, mert szerepelni közönség előtt húú brr meg minden..de aztán rászántam magam és nem bántam meg)....de nagyon jó érzés volt hogy megtapsoltak meg utána odajöttek gratulálni tök idegenek is , hogy milyen jók voltunk szal heppy :D (igaz csak a fél osztály táncolt de chö) utána meg nem volt kötelező ott maradni le lehetett lépni, ill. hát az osztály nem tervezett semmi progit szalagavató utánra csak ott a helyszinen volt valami szar de az meg nemérdekelt. szó mi szó örültem hogy táncoltam, mert anélkül valóban unalmas és értelmetlen lett volna az egész hepaj. és igy legalább lett egy szép emlékem :) _______________ Válasz: Ez oké, de minket meg meg sem hívtak a színházba, semmit sem tudok róla, hogy mi volt, még a főpróbát sem láthattuk. Magát az ünnepséget meg miért kellett az iskolában tartani, na ezt nem értem, de gondoltam már rá, hogy nem kellene elmennem, aztán megkaptam a fél osztálytól, meg anyámtól és a mamámtól, hogy mi a fenét képzelek én. Szóval el kell mennem, táncolnom kell a tanárokkal, szülőkkel, innom kell, és le kell részegednem. Nem lehet mondjuk tüdőgyulladást előre időzíteni jövő január végére?

Medi · http://medi.b13.hu 2007.01.28. 19:17:03

a szalagavató jó dolog és kész. ráérsz azután hőbörögni miután TÉNYLEG szar volt ;) _______________ Válasz: De ezen igenis hőbörgök, mert ez nagyon el lett cseszve, itt van vasárnap este, de egész hétvégén emiatt nem csinálhattam semmit, most hulla vagyok, holnap meg rendesen mennek a feleltetések. Én nem megyek el a sajátomra, aztán kész.

BB 2007.01.28. 22:21:45

jó de persze, hogy szar a másokét előkésziteni :D ez természetes...de ha benne vagy ha a tiéd van az egészen , teljesen más :D én átéltem már, csak tudom ;) _______________ Válasz: Erre mit mondhatnék? Igazából semmit. Biztos igazad van, de engem meg még mindig az bosszant, hogy a tanárok hogyan mutatnak nekünk példát, aztán ők irányítják az egészet.
süti beállítások módosítása