Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


All My Hope Is Gone

2007.02.03. 22:00 | Goo | Szólj hozzá!

Volt egy kedvenc sorozatom, régen meghaltam, ha egy nap nem láthattam legalább egy rész, vagy feldereng előttem a kép, mikor egy nyári szünet hajnalán csak azért elbicikliztem a mamámékhoz, mert ők előbb kapták meg a rádióújságot, úgyhogy azon a pénteken már 10 körül náluk lehettem a postásra várva, aztán fellapoztam az újságot, majd felhívtam a húgom, hogy „MINDEN HÉTKÖZNAP LESZ A LEGELSŐ RÉSZTŐL KEZDVE!” Aztán ment a legelső rész, akkor láthattam legelőször, a magyar premierjéről lemaradtam. Vihar volt kint, végig azért rimánkodtam, hogy ne legyenek túl vastagok a felhők, hogy elérjen a jel a paraboláig, és rendes felvételt tudjak róla készíteni. A rész pedig csodálatos volt, korábban el nem tudtam volna képzelni, hogy ki az a Jeremy, vagy hogy mi a frászért kellett hazatérnie Phoebe-nek, mért nem volt korábban otthon. Minden délután néztem, minden részt láttam, mikor épp nyaraltam, a mamámmal vetettem fel, aztán zsinórban néztem azokat a részeket is. Valamikor betéve tudtam az összes varázsigét, kívülről idéztem részleteket belőle, daraboltam az újságokat minden cikkért, képért, a gépet telepakoltam mindenféle fanart és hivatalos képekkel, videókkal. Mára már megfakultak az emlékeim, de azért ha megnézek egy-egy részt, kellemes melegség önti el a szívemet.

Vagy épp mardossa valami, mint például ma, mikor látnom kellett, hogy a főcímhez új zenét tettek be a 8. évados hivatalos DVD-n. Miért? Most nem érdekelnek a jogok meg ezek a blablák, csak az, hogy mért kellett elrontani a sorozat szentségét? Imádtam azt a számot, hiába hallottam legalább 500-szor, mert annyiszor biztosan hallottam, minden sorhoz fel tudtam idézni a képkockákat a különböző évadokból. „I am the son and the heir of a shyness that is criminally vulgar”

Miért kellett a sorsnak így átvágnia ezzel a sorozattal? Először nem támogatják rendesen a WB-nél, majd nem szándékozzák Magyarországon kiadni a DVD-ket, fél éven át nem mondják meg, hogy adnak-e neki még egy évet, majd 8 év után leveszik a műsorról, a még mindig hatalmas nézettségnek örvendő sorozatot. Azt hittem, hogy ezzel vége van, de közel sincs, ez az új fűcímzene olyan, mint egy rajongói videó. Mi lesz itt még? („And all my hope is gone”)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr42503164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása