Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Nihil novi? Bądź!

2007.02.08. 22:00 | Goo | 5 komment

Tipikus. Semmis új, de hadd legyen. A hülye fizika bezzeg sikerült, biztos vagyok benne, hogy 5 lesz. Utálom, mért kell nekem ilyen szerencsétlennek lennem? Na mindegy, ezért érte meg tegnap hajnali 1-ig fizikázni.

De ennek köszönhetően fáradtabb vagyok fizikailag, mint szellemileg, elaludtam a Tények alatt, a teljes Aktívot is végigaludtam, Hál' Istennek egy kockát sem láttam belőle.

Viszont ez a mai nap kész volt, mennyi idő kell egy némettanárnak, hogy felfogja, nem érdekel senkit sem a német? Végigröhögtök az egész órát, meg aztán az angolt is, de azon legalább figyeltünk. De mi vagyunk ám a komoly és érett 11-esek, csak épp nem látszik. De csak mert jó fonalgombolyaggal dobálózni szünetekben. Meg órán. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr21503174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilvi 2007.02.09. 12:35:16

Mi bajotok a némettel? :( ______________ Válasz: Mikor mondtam olyat, hogy bajom van a némettel? De egyébként ami bajom van, az bárkinek lenne, ha a saját városában másodrangú polgárként nőtt volna fel, csak mert nem tartozik a svábok közé. Magyar vagyok Magyarországon. Megalázó egy szerep a határ mellett, bárcsak Trianon kicsit odébb ment volna, csak pár km-rel, akkor Ausztriában élnék, németül beszélnék, magasabb rendű ember lehetnék. De mivel magyarnak születtem, azt hiszem jogosan ki nem állhatom a német nyelvet.

mushi.... · http://mushi.blogdreams.com 2007.02.09. 12:40:18

Én is ezt akartam kérdezni... És mért baj az, hogy ha véletlenül eggyel több nyelvet tud az ember? _______________ Válasz: Ilyen oktatás mellett? Milyen több nyelvet? Ugyan, a múltkor ment a kocsiban egy osztrák rádió, megkérdeztem apámat, hogy mióta érti meg a szlovént. Mondjuk a németet sem érti, de azt szándékoztam ezzel hangsúlyozni, hogy hogyha nem ismerem fel a német nyelvet egy német anyanyelvű beszélőtől, akkor lehet, hogy gondok vannak azzal a tizenakárhány év némettanulásommal.

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.02.09. 15:51:41

a német az nekem annyira nagyon taszító h fújj..xD úgyhogy gooval mi kampányolunk a német ellen.hihi jut eszembe régen beszéltünk!!! ______________ Válasz: Akkor már csatlakozik hozzá Vé is, őt sem szabad kihagyni. :D Igen, én is azon gondolkozom már pár napja, hogy nem ártana beszélnünk. :)

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.09. 19:43:31

én sem szeretem azt a nyelvet. és akkor még finom voltam. _______________ Válasz: Igazából azt sem tudom rólad, hogy angol mellett milyen nyelvet tanultál. :) Bár a két nyelv szó mi szó nehezen fér meg egymás mellett. :)

dortimcsi 2007.02.10. 11:34:51

Én se rajongok ezért a nyelvért...és akkor finom voltam és nőies;) és az se változtat a tényen hogy sváb vér is csörgedezik ereimben. _______________ Válasz: Végülis a legtöbb betelepült svábnak már az unokája is magyarnak vallotta magát, aztán pár generáció után jópáran meg is tagadták a nemzetiségüket, szóval érthető. Bár szerintem az én felmenőim között is vannak svábok, legalábbis a név alapján. Mégis vend kisebbséghez tartoztak. :roll:
süti beállítások módosítása