Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Slurred

2007.02.14. 23:00 | Goo | 3 komment

Nem bírok írni, mellépüfölök, olyan ideges vagyok, elegem van, pontot sem akarok látni, most olyan Medi-féle írjunk pontok nélkül hangulatban vagyok, szeretnék hosszú mondatokat látni, bonyolult szerkezetekkel, visszautalásokkal és nem 5-6 szó után pontot a végén, nem akarom hogy így legyen vége, a pont nem jó, a világ lassú, egyszerűen elegem van belőle, nem akarok vidék vidékének vidékén élni, a lehető legvidékebben, szeretnék egy nagyvárosban élni, szeretném érezni a város lüktetését, szeretnék olyan helyen élni, ahol nem hal ki a város 6 után, nem akarom abbahagyni az életem napnyugtakor, folytatom, nem lesz vége, más nem szólhat bele, az én életem, én vezetem, senkinek semmi köze hozzá, mert én nem teszek pontot, felkiáltójel kell és kész!

Kevésbé agresszív, de sokkal idegesebb életfelfogásom: elaludtam a Charmed alatt, nem láttam az Everwoodot, lemaradtam a Jóban-Rosszban-ról, a Született feleségek helyett megint ismétlő szar volt, minden 3. rész után betesznek egyet, ha még egyet meglátok, a távirányítót a tv képcsövébe vágom, és többet nem nézek tv-t az életben, nem érdekel, hogy mi történt a múltban, én a jövőt akarom látni, és ha valaki hülyének néz, mert nekem este fél 8-kor a tetováló szalon kirakatában lévő képeket van kedvem nézegetni, akkor nézzen hülyének, nem érdekel, nem akarok tetoválást, de attól még tetszhet, vagy ha nem, és nincs hozzá jogom, akkor meg kenjék arra hogy ikrek vagyok és én képes vagyok ilyen dolgokra is, magyarból meg nem feleltem, és csalódottnak éreztem magam pedig semmit sem tudtam, egyszerűen nem értem hogy mért éreztem így, aztán két lukasórám volt, az osztály többi részének meg 2 órája elmaradt, ami igazából nekem is elmaradt, csak épp nekem faktom volt utána, így két újabb órát csesztem el az életemből, és utálom ha mások mondják meg hogy mit csináljak, az én életem, én vezetem, és utálom ha valami nem úgy van ahogy én akarom, biztos akaratos vagyok de nem érdekel, én elfogadtam magam, ha más nem képes rá, ne tegye, azt tudom, hogy annyira ideges lettem, felzabáltam egy egész tábla étcsokit egyedül, de abszolút nem érzem jobban magam, csak látni akarom, hogy a világ körülöttem megsemmisül az apokalipszisben, szeretném látni a szenvedést, most rajtam a sor, hogy boldog legyek!

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr63503184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.15. 16:19:06

Medi-féle :) :) ez megtiszteltető. ______________ Válasz: Hát nálad olvastam először, mégsem köthetem Mari nénihez. :D

Jucee · http://jucee.extra.hu 2007.02.15. 17:26:24

Akokor majd helyetted: .............. Ne csinál semmi olyat, amihez nincs kedved ;) Let's strike for a better life :) ______________ Válasz: Nem kell pont, jó a felkiáltójel! :D Jeah, let's strike and monnyonle! :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.16. 11:08:06

:) amúgy énis csak ihletet merítettem, nem saját ötlet. hasonló feldúlt stílusban írtam mint akitől olvastam, és ezt csak akkor vettem észre mikor elküldtem a bejegyzést... tudat alatt befolyásolt :) vagy inkább túlságosan hasonlítunk egymásra? :) A viccet félretéve, akkor is így lehet a legjobban kifejezni ha fel vagy kavarva. Ugye? :) _______________ Válasz: Nekem segített, ráadásul sokkal jobban átjön, hogy mit érzek, legalább is nekem úgy tűnik. :)
süti beállítások módosítása