Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Az unalom képes ölni?

2007.02.16. 21:31 | Goo | 8 komment

Halálra unom magam. Ilyen még nem volt velem péntek délután, ciki vagy nem ciki, de most unom magam, pedig nagyon ritkán van ilyen. Indokaim? Mivel eléggé depis vagyok, nem igazán tudom lefoglalni magam új dolgokkal a régiek meg, háát... A számítógépes játékokat unom, nem tartom szórakoztatónak, hogy órákon át a semmiért semmit csináljak. Tanulni nincs lelkierőm, pedig kellene. A hülye csatornáknak meg minden műsorváltozást egy napra kell időzíteni. (TV2: House, Sztárok a jégen (ezt semmiképp nem nézem), RTL: eltűnt a Lost és a Supernatural is, bár a Lostból alig láttam pár részt, többnyire kajálás közben azokat is) Töltögetnék sorozatot, de még mindig nuku DVD. Zenében csak nem túl szórakoztatókat hallgatok, épp Fuelt. MSN-re nincs kedvem felmenni, nem akarok emberekkel találkozni, pedig épp diszkóban is lehetnék, de ahhoz meg végképp nincs kedvem. Lassan megbolondulok, de csak miután belehaltam az unalomba. Everwoodot akarok, régen voltam ennyire függő. Vagy legalább kellene valami elfoglaltság, ami felvidít.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr48503188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucee 2007.02.16. 22:39:13

Én részemről szaxiszólót hallgattam délután XD Sajnálom, néha rám is annyira rámtör ez az érzés. Menj csak fel msn-re és tiltsd le azokat, akikkel nem szeretnél bezsélni ;) Néha jót tesz egy jó dumaparti valakivel :) (A Sztárok a jégen echte Megasztár, csak jégen és ha lehet, rosszabb minőségben. Még a logo is hasonlít valamennyire..) ______________ Válasz: A Sztárok a jégen csak arra jó, hogy ez is bebukjon, mint a Megatánc. A Megasztárt sem néztem, nem szeretem a "csináljunkhírességetsenkiházikból" típusú akármit. Mondjuk ezzel meg annyi a gondom, hogy a magyar értelmiséggel van tele, már csak Kiszel Tünde és fehér Anettka kellene oda meg Kelemen Anna Fekete Pákóval. Magyar média. -.-' MSN-re felmenni nem sok értelme lenne, ha mindenkit letiltanék, mert egyáltalán a kommunikációhoz nincs hangulatom. Legszívesebben a szobámban ülnék a kanapén egy párnát szorongatva, valami depis zenét hallgatva, és füstölőt égetve.

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.17. 10:24:01

Ha unatkozol süss olyan sütit amit a fórumtalira hoztál. Azóta is arra nyáladzok... nekem nagyon ízlett :D (mint minden ami süti és édesség természetesen. :D) _______________ Válasz: Nekem még a sütés-főzéshez is hangulat kell, meg RAMA sincs itthon. :) De ma már van programom, ma estére is kész leszek, az tuti. :)

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.17. 17:27:09

yummy ^^ _______________ Válasz: Ezt az értelmi szintet, de komolyan! :D Amúgy tegnap msn-en olvastam, hogy "Azt mondta, neki még nem volt úgy mint velem, hogy nem csak szex, hanem hogy é-é-érzelem", rákerestem és megszereztem és vagy 50x már meghallgattam, és megértem eme mániádat. :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.17. 21:48:12

30Y? állat ez a szám igaze? :D Énis egész nap ezt hallgattam. 8) emesenen rejtőzködő életmódot élsz?:D és ne bántsd az értelmi szintemet :( _______________ Válasz: A gondom ezzel a számmal az, hogy nagyon rövid. :D Igen, többnyire rejtőzködöm, vagy egyáltalán nem vagyok fent. :P Nem bántom én az értelmi szinted, jobb, míg ilyeneket írsz, mert ha az egekbe szökik a perverzségfaktorod, elszabadul a pokol. :twisted:

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.18. 11:16:57

tegnap hallottál volna miket működtem BBékkel XDD nyihi :P hát rövid... nnna. most épp a Heaven Street Seventől preferálom a Mártát csak nemtom letölteni. :) _______________ Válasz: Márta? Mert nekem ilyen áldott jó szívem van. :P

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.18. 23:12:39

szeretlek, Goo _______________ Válasz: Én is szeretlek Dé! :)

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.18. 23:13:28

*szivecske* ________________ Válasz: Neked is! *megöleli Medit*

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.18. 23:51:48

éééédiii vagy, egészen elérzékenyültem. *pirul* _______________ Válasz: *büszkén kihúzza magát* (*kis egoista*) :D
süti beállítások módosítása