Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Médiacsipet

2007.02.21. 23:00 | Goo | 4 komment

Azért elképesztő, hogy a magyar média egy érdekesnek ható címet milyen unalmas és szánalmas tartalommal tud megtölteni. Bár már megszokhattam volna, hiszen a kereskedelmi csatornák elmúlt 10 éves története során mindig is így volt, de néha még mindig képes vagyok bedőlni egy-egy szemétnek, hogy esetleg leüljek csak öt percre egy műveltségileg az alsó osztálynak szóló bulvárműsort megnézni, hogy aztán fél napon át átkozzam a magyar médiát és saját magam, hogy mi a francért vettem rá magam ilyen szörnyűségre.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr31503200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.22. 11:55:00

chhöö :D Média? Inkább szenny. Vagy... Kuka. Vagy... ilyesmi. :D _______________ Válasz: Pontos megközelítés. :D

Szilvi 2007.02.22. 13:31:51

Na ezúttal mit néztéál meg? _______________ Válasz: Valami Aktívnak csúfolt passzívságnak egy borzalmatosan szörnyelletes riportját.

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.02.22. 20:34:38

éljen a dvd.soha nem nézek tvt:] _______________ Válasz: DVD-ről híradót? :D Én nem szeretem a DVD-t, a lemezek szeretnek tönkremenni. :D

Jucee 2007.02.24. 03:18:21

Hm..Aktív.. Néha én is elkövetem azt a hibátz, hogy belenézek, mert látom egy érdekesnek TŰNŐ riport reklámját. Aztán megint csalódok.. _______________ Válasz: Múltkor megint belenéztem, és megtaláltam a hibák jó nagy részét. Például a riportok többnyire felvezetőnek lennének elegek, nem teljes riportnak, az információk tévesek, sokszor elavultak, értelmi tartalom nincs, de a 8 általánost végzett egyének biztos nyálcsorgatva bámulják.
süti beállítások módosítása