Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Ady összes

2007.02.25. 23:30 | Goo | 7 komment

Nem fogok tudni aludni, előre látom, és ez Ady hibája. Ha feltalálják az időépet, esküszöm visszamegyek és fejbe dobom egy Ady összessel, csak hogy érezze művészete súlyát.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr29503206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilvi 2007.02.26. 13:53:04

Figyelj, belevered a fejedbe, két nap múlva úgyis elfelejted, igaz ez a tanárokat nem érdekli, de a lényeg, szorítsd össze a fogad és tömd a fejdbe. Na. :D Ez csak ilyen biztatásképp. xD _______________ Válasz: Vagy nem. Azért nem olyan nagy a fejem, hogy csak úgy minden zöldséget beleverjek. Angolból még stimmt, de nem magyarból. :D

Lyta 2007.02.26. 20:25:29

A fenébe!:-( Már megint nincs NCIS, a h*lye Frei miatt!:-(( Ma megint biztos valami érdekfeszítő témát hoz, amiből újra kiderül, hogy milyen perverz is vagyok!xD _______________ Válasz: *Imádja Lytát* Komolyan, úgy szeretem olvasni, mikor szidsz valakit, és az tetszik a legjobban az egészből, hogy emlékezel rá, hogy felemlegettem egy hónapja Freit. =)

Lyta 2007.02.26. 20:26:43

Ja és én utálom/tam Adyt. De bezzeg az összes magyar tanárom szerette. _______________ Válasz: De szerintem ez igaz a legtöbb átlagember-magyartanár kapcsolatra. Minél jobban erőlteti a tanár, annál jobban utálják a diákok. :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.28. 12:59:47

Émmeg imádom. höhöhöh csak h kitűnjek az utálkozós tömegből. _______________ Válasz: Még szerencse, hogy nem vagyunk mind egyformák. :P Védekezésként megjegyezném, hogy neked igazán jó magyartanárod volt, akit nem ismerek, de szerintem ezt az anyagot is képes volt úgy előadni, hogy érdekes legyen, és ne utáltassa meg Adyt mindenkivel.

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.28. 21:55:08

persze, de Kölcsey-t ettől függetlenül nem tudtam velem megszerettetni :DDD pedig tényleg jó tanárom volt. hiányzik is... komolyan! Ady meg tipikusan olyan, ha nem úgy tanítják, ahogy igazán kéne, akkor mindenki utálni fogja. ;) _______________ Válasz: Kölcseyvel semmi bajom, bár akkor nem is kapott ekkora vérszemet, hogy "mostmárpedigmindenkimegtudjahogyhogykőkészűniazéreccségire" A jó tanár hiánya ismerős, ha valamiből jó tanárunk volt, az többnyire mindig elhúzott a városból, hogy átadjon minket egy diplomás idiótának.

Medi · http://medi.b13.hu 2007.02.28. 21:55:43

azaz: nem tudta velem:) _______________ Válasz: Értem én, értem! :D

Medi · http://medi.b13.hu 2007.03.01. 11:27:45

Kölcsey egy segg volt. Na mindegy. :D hihi. örülök ha értesz... legalább valaki :D ennek örömére süss nekem sütit. :) _______________ Válasz: Ígérem, hogy jövő héten igyekszem tenni az ügy érdekében. :D
süti beállítások módosítása