Aliendriver

Új élet, új blog. Remélem ezúttal az utolsó is egyben. Mármint a blog, élet még lehet pár. :) (18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Őket olvasom

Friss hozzászólások

Végjegyzet

A blog a szubjektív véleményemet és nézőpontomat tartalmazza, annak másokra nézve sértő vagy esetleg illetlen tartalmáért elnézést kérek.


Az utolsó hajók

2007.02.26. 23:30 | Goo | 1 komment

Ez az Ady dolgozat, teljesen kikészített. -.- Az elmélet még csak-csak ment, szerintem meglesz 35 pont a 40-ből, csak azt nem tudtam, hogy milyen himnusz visszafelé izébigyó (Nekünk Mohács kell), és nem tudtam felsorolni 5 háborús verset, csak hármat. De Lédásból 5 helyett vagy nyolcat felsoroltam. :D

Az idézetek meg, hááát... Az normális, hogy „Ezt már olvastam, ismerős... De melyik versében is volt?” Szóval a 10 idézetből ment olyan 3 vagy 4. Még azokat sem ismertem fel, amikből ötös elemzést írtam, chö, hogy milyen egy dög vagyok. Mindegy, a lényeg, hogy kivégeztem Adyt, még olyan dolgokat is tudtam, ami néhány 5-ös tanulónak sem ment, szóval én még Herczeget is be tudtam lőni, mint az Új Idők tulajdonosa, amiben megjelent a Duk-duk affér. Ez is milyen egy izé, hogy Duk-duk affér?! (A holnaposokat bíráló cikk – a Holnap egy nagyváradi magazin, amiben a fiatal, és ismeretlen költők bontakozhattak ki, így pl Ady is.

Tök penge vagyok! :D A gond az, hogy az eredményeimen nem látszik, de Ady legalább tényleg kivégezve az érettségiig. (Jesszum, az is csak egy év!)

Aztán ma honlapot szerkesztettem (na nem úgy), infófaktra, szóval minden meg volt adva, nekünk meg meg kellett csinálni. Fárasztó egy dolog volt mindent begépelni a jegyzettömbbe, de olyan jól megy! :D

És megvan végre a Dishwallától a Live... Greetings from the Flow State koncert DVD! :D Már csak idő kellene rá, hogy megnézzem. Mindegy, most tuti nem érek rá, neki kellene állni péntekre, nyelvtanra stilisztikát tanulni. (szintén érettségi tétel)

A bejegyzés trackback címe:

https://aliendriver.blog.hu/api/trackback/id/tr29503209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taby · http://taby.wordpress.com/ 2007.02.28. 18:48:00

geez.millen komoly adyscucc. mi is épp vele szenvedünk , az előbb tanulgattam meg az istenes verseket..és fujj..nemszeretirodalom. és mostantól nincsenek nyelvtanórák és azok helyett bizony rohadalom:/ _______________ Válasz: Mi már végeztünk Adyval. És van nyelvtanunk is, most épp egy érettségi-témából fogunk ott is írni, a stilisztikából. Hogy csókolná a dementor a tanárt...
süti beállítások módosítása